۳۱۸۳۴۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آخر هفته پربار

مروری بر حاشیه های تلویزیون

در میان برنامه های گوناگون تلویزیون، پنج شنبه شب اتفاقات ریز و درشت زیادی در شبکه های مختلف افتاد که سه تا از مهم ترین های شان را با هم مرور می کنیم.

روزنامه سینما: در میان برنامه های گوناگون تلویزیون، پنج شنبه شب اتفاقات ریز و درشت زیادی در شبکه های مختلف افتاد که سه تا از مهم ترین های شان را با هم مرور می کنیم.

سانسور یک پیش بینی

برنامه تیتر امشب پنج شنبه شبکه خبر به مسابقه مهم استقلال و پرسپولیس پرداخته بود و دو بازیکن قدیمی هر دو تیم مهمان های برنامه بودند. محسن خلیلی مهاجم پرسپولیس و پرویز برومند دروازه بان سابق استقلال مهمان های برنامه بودند و هر کدام از زاویه دید خودشان در خصوص این مسابقه مهم صحبت کردند.

البته این برنامه یک مهمان تلفنی هم داشت، مرتضی فنونی زاده مدافع سال های دور پرسپولیس که البته در طول این سال ها او را زیاد در قاب تلویزیون دیده ایم و معمولا یکی از مهمان های ثابت برنامه های ورزشی است اما فنونی زاده در برنامه پنج شنبه یک نکته جالب گفت و مسابقه را پیش از برگزاری پیش بینی کرد. فنونی زاده اعلام کرد مسابقه را دیده و پرسپولیس 3- یک برده است! البته سازندگان این برنامه در تکرار آن که صبح جمعه روی آنتن رفت، بخش های مربوط به این پیش بینی عجیب و غریب مرتضی فنونی زاده را سانسور کردند.

به سیما برمی گردیم

مروری بر حاشیه های تلویزیون

هفته قبل از این گفتیم که غیبت برنامه «صرفا جهت اطلاع» یکی از اتفاقات عجیب و غریب سیماست که خیلی توی چشم است و سرنوشت این برنامه در سال جدید هنوز مشخص نیست اما بروبچه های این میان برنامه پنج شنبه شب آیتمی را در بخش خبری ۲۰:۳۰ روی آنتن فرستادند، آیتمی که حتی از بخش های معمولی شان هم طولانی تر بود.

سازندگان این برنامه در قسمت دو شب پیش «صرفا جهت اطلاع»، خطاب به آنهایی که پیگیر این بودند که چرا برنامه در سال جدید پخش نشده اعلام کردند: «به این دلیل بوده که ما می توانیم بهتر از این در خدمت شما باشیم.» و برای اثبات این حرف با بسیاری از چهره های شناخته شده مثل علی لاریجانی و دیگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی، چند تن از مدیران ورزشی و همین طور مردم عادی در مورد تاثیرگذاری برنامه شان صحبت کردند و در نهایت هم اعلام کردند که به زودی برمی گردیم.

یک سورپرایز ویژه

مروری بر حاشیه های تلویزیون

سازندگان برنامه «ساعت ۲۵» در قسمت پنج شنبه شب شان یک ویژه برنامه پروپیمان را روی آنتن فرستادند، ویژه برنامه ای که ابتدا قرار نبود آنقدر خاص شود ولی آنها با سورپرایزهای جالب شان این قسمت را نسبت به دیگر قسمت های این برنامه موسیقایی متمایز کردند. موضوع اصلی آخر قسمت این برنامه «ترانه» در موسیقی بود که مهمان های آن حسین متولیان و محمد علی بهمنی بودند.

این برنامه به خودی خود یکی از قسمت های خوب ساعت ۲۵ بود اما بخش سورپرایز ویژه آن، گرفتن جشن تولد برای استاد محمد علی بهمنی بود، شاعر شناخته شده کشورمان که مهمان برنامه بود و برایش کیک مخصوص تولد هم در نظر گرفته بودند؛ اما این سورپرایز با تبریک پرویز پرستویی کامل شد، پرستویی که مهمان تلفنی برنامه بود، سالروز به دنیا آمدن محمد علی بهمنی را به وی تبریک گفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج