۳۱۸۳۸۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نسخه‌ای کاملا جدید از پژو اکسپرت +عکس

شرکت خودروسازی پژو از نسخه‌ای کاملا جدید اکسپرت (Expert) رونمایی کرد و در ادامه به توضیح پاره‌ای از مشخصات جدید این خودرو پرداخت.

وب‌سایت خودروبانک: شرکت خودروسازی پژو از نسخه‌ای کاملا جدید اکسپرت (Expert) رونمایی کرد و در ادامه به توضیح پاره‌ای از مشخصات جدید این خودرو پرداخت.

نسخه‌ای کاملا جدید از پژو اکسپرت +عکس

به طور کلی می‌توان گفت که این ون در مدل‌های مختلفی عرضه می‌شود و به لطف فاصله بین دو محور حدودا ۳.۲۷ متری، براساس نیاز خریدار می‌توان از ۲ الی ۹ صندلی در داخل کابین آن استفاده کرد که نسخه ۲ صندلی آن برای حمل بار مناسب بوده و نسخه ۹ صندلی آن هم برای حمل مسافر کاربرد دارد، هرچند گفته شده که صندلی‌های این خودرو قابلیت جمع شوندگی دارد و می‌توان از فضای بار کابین حتی در صورت استفاده از مدل ۹ صندلی بهره‌مند شد. علاوه بر این‌ها، شاهد نصب صفحه نمایشگری ۷ اینچی لمسی بر روی کنسول مرکزی هستیم که هم از سیستم ناوبری و تشخیص صدا سود می‌برد و هم از اپل کار پلی و و سیستم اتصال گوشی‌های هوشمند پشتیبانی می‌کند.

نسخه‌ای کاملا جدید از پژو اکسپرت +عکس

در بخش فنی هم شرکت خودروسازی پژو از دو پیشرانه مختلف استفاده کرده است. اول از همه پیشرانه‌ای ۱.۶ لیتری بنزینی BlueHDi که می‌تواند قدرتی ۹۵ اسب بخاری تولید کند و به کمک جعبه دنده‌ای ۵ سرعته دستی یا ۶ سرعته اتوماتیک به خروجی منتقل کند. از همین پیشرانه ۱.۶ لیتری، حداکثر قدرتی ۱۱۵ اسب بخاری هم استخراج شده که به کمک جعبه دنده‌ای ۶ سرعته دستی به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

نسخه‌ای کاملا جدید از پژو اکسپرت +عکس

اگر هم به دنبال پیشرانه‌ای بزرگ‌تر با قدرت بیشتر هستید، پژو یک موتور ۲ لیتری با سه خروجی قدرت را هم در نظر گرفته که قدرت‌های تولیدی آن به ۱۲۰ اسب بخار، ۱۵۰ اسب بخار و ۱۸۰ اسب بخار می‌رسد. دو پیشرانه اولی یعنی ۱۲۰ و ۱۵۰ اسب بخاری هم با جعبه دنده‌ای شش سرعته دستی عرضه می‌شود، در حالی که پیشرانه ۲ لیتری ۱۸۰ اسب بخاری به گیربکسی ۶ سرعته اتوماتیک EAT۶ متصل می‌شود.

نسخه‌ای کاملا جدید از پژو اکسپرت +عکس

در زمینه ایمنی هم شرکت خودروسازی پژو از سیستم هشدار خروج از جاده، سیستم هشدار نقاط کور، سیستم روشنایی خودکار، کروز کنترل فعال، سیستم هشدار افزایش سرعت، سیستم هشدار رعایت فاصله و سیستم ترمز فعال ایمنی بر روی ون اکسپرت استفاده کرده است.

در آخر هم پژو اعلام کرد که این خودرو را در تاریخ ۲۶ آوریل همین سال در نمایشگاه خودروهای تجاری بیرمنگام (NEC) در معرض دید عموم قرار می‌دهد.

نسخه‌ای کاملا جدید از پژو اکسپرت +عکس

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج