۳۱۸۵۰۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آیفون برای بازی کردن هنوز بهترین است

بازی کردن به امر مهمی در دنیای تلفن‌های همراه هوشمند تبدیل شده است. اینکه گوشی‌های جدید بتوانند بازی‌ها را به شکل بهتری اجرا کنند برای بسیاری از کاربران اهمیت دارد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: بازی کردن به امر مهمی در دنیای تلفن‌های همراه هوشمند تبدیل شده است. اینکه گوشی‌های جدید بتوانند بازی‌ها را به شکل بهتری اجرا کنند برای بسیاری از کاربران اهمیت دارد. اگر از جمله بازی‌کننده‌های موبایلی هستید، باید یک گوشی خوب بخرید. در حالی که گلکسی S۷، اچ‌تی‌سی ۱۰ و ال‌جی G۵ به تازگی راهی بازار شدند و از تراشه‌های قدرتمندی بهره می‌برند، آیفون همچنان گزینه‌ی مناسبی خواهد بود.

آیفون برای بازی کردن هنوز بهترین است

آیفون ۶s، آیفون SE و حتی آیفون ۶ همچنان بهترین محصولات برای بازی کردن به شمار می‌روند. به‌تازگی سایت Gizmodo آزمایشی روی گوشی‌های آیفون و پرچم‌دارهای جدید اندروید انجام داده تا بتوان بهترین محصول برای بازی کردن را انتخاب کرد.

در این آزمایش‌ها مشخص شده که پردازنده و پردازنده‌ی گرافیکی یک تلفن همراه هوشمند تنها المان‌های تاثیرگذار در اجرای یک بازی نیستند. یکی از ویژگی‌های اصلی، سیستم عامل گوشی‌ها و قابلیت‌هایی است که برای اجرای بازی‌های مختلف در آن قرار گرفته است.

برنامه‌ی GameBench به خوبی شرایط یک گوشی برای اجرای بازی‌های مختلف را به نمایش در می‌آورد. این برنامه میزان فریم‌ریت، سرعت پردازنده و سرعت پردازنده‌ی گرافیکی و باتری را مورد بررسی قرار می‌دهد. در این برنامه مشخص می‌شود که بازی‌های موبایلی روی ۳۰ فریم یا ۶۰ فریم برثانیه اجرا می‌شوند و از همه مهم‌تر میزان مصرف باتری را هم بیان می‌کند.

آیفون برای بازی کردن هنوز بهترین است

آیفون‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد می‌توانند بازی‌ها را روی ۶۰ فریم برثانیه اجرا کنند و این درحالی که است که گوشی‌های گلکسی S۷ ،HTC ۱۰ و LG G۵ نمی‌توانند این کار را انجام دهند.

گوشی آیفون SE یکی از ازران قیمت‌ترین محصولاتی که است که می‌تواند بازی‌های جدید را با کیفیت بسیار خوبی اجرا کند و از همه بهتر هم آیفون ۶s است.

در این آزمایش‌ها مشخص شد که حتی آیفون ۶ که دو سال پیش راهی بازار شده بود می‌تواند بازی‌های جدید را روی ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا کند. در همین آزمایش مشخص شد که گوشی گلکسی S۷ با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno ۵۳۰ می‌تواند بازی‌های روز را ۴۴ فریم بر ثانیه و گوشی LG G۵ هم که همین سخت افزار را دارد بازی‌ها را روی ۴۲ فریم برثانیه اجرا می‌کند. گوشی HTC ۱۰ هم با سرعت ۴۴ فریم برثانیه بازی‌ها را اجرا خواهد کرد.

آیفون برای بازی کردن هنوز بهترین است

این آمار در گوشی‌های اندرویدی قدیمی‌تر و حتی میان‌رده بسیار پایین‌تر است. سخت افزار گوشی‌های اندرویدی مانند سخت افزار گوشی‌های آیفون تجربه‌ی خوبی برای بازی کردن به بازی‌کننده‌ها منتقل نمی‌کنند. همچنین بازی‌سازان بازی خودشان را به شکل خوبی برای گوشی‌های اندرویدی بهینه نمی‌کنند و تمرکز اصلی خودشان را روی اجرای خوب بازی‌ها برای آیفون می‌گذارند.

شرکت گوگل ویژگی‌های خوبی را برای بازی کردن روی پلتفرم‌های اندرویدی در نظر گرفته است. آن‌ها یک API جدید به نام Vulka را در نسخه‌ی جدید اندروید قرار داده‌اند که باعث می‌شود بازی‌سازان به شکل بهتری بتوانند برای این پلتفرم‌ها بازی تولید کنند.

تا زمانی که گوگل بتواند روش‌های بهتری برای ساخت بازی روی اندروید به وجود بیاورد، آیفون‌های مختلف همچنان گزینه‌ی مناسبی برای بازی کردن به شمار می‌روند. الان بهترین زمان برای خرید یک آیفون ۶ با حافظه داخلی بالا است تا بتوانید به دنیای بازی‌های موبایلی وارد شوید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج