۳۱۸۵۰۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تعطیلی ۴ ساعته فرودگاه‌های تهران

همزمان با روز ارتش و اجرای مانور هوایی نیروهای مسلح در ۲۹ فروردین، پرواز باری و مسافری در سه فرودگاه امام‌خمینی(ره)، مهرآباد و پیام از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح انجام نمی‌شود.

خبرگزاری مهر: به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ صبح روز ۲۹ فروردین، رژه هوایی پرواز نیروهای مسلح در آسمان تهران انجام می‌شود.

سعید اکبری معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: این رژه هوایی که نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی دارد، با هماهنگی نزدیک بین ارتش جمهوری اسلامی ایران و شرکت فرودگاه‌های کشور انجام می‌شود و بر این اساس به‌منظور حفظ ایمنی پروازهای شرکت کننده در رزمایش و دیگر پروازها، بنا به پیشنهاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرودگاه‌های داخل TMA فرودگاه مهرآباد(شامل فرودگاه‌های مهرآباد، امام‌خمینی(ره) و پیام) به‌جز پروازهای شرکت کننده در رزمایش از ساعت ۰۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ روز ۲۹ فروردین بر روی سایر پروازها بسته اعلام شد.

اکبری افزود: پیش از این با صدور اطلاعیه هوانوردی در یک ماه گذشته مانور، به همه شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده‌است که در این ساعات پروازهای مسافری و باری انجام نمی‌شود.

وی اظهار داشت: همچنین تمامی ایرلاین‌های داخلی و خارجی از این موضوع مطلع هستند و باید این برنامه را به اطلاع مسافران خود رسانده و برنامه پروازی خود را طوری تنظیم کنند که خارج از ساعات اعلام شده پرواز داشته باشند.

مسافران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برای پروازهای فرودگاه مهرآباد با شماره تلفن ۱۹۹ و برای پروازهای فرودگاه امام‌خمینی(ره) با شماره تلفن ۰۹۶۳۳ تماس بگیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج