جاباما
۳۱۸۵۵۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عملکرد درخشان آقای گل لیگ در سال ۹۵

مهدی طارمی سال ۹۵ را توفانی آغاز کرده و روی ۷ گل پرسپولیس در سه بازی اخیر نقش مستقیم داشته که این آماری شگفت انگیز برای اوست.

ورزش سه: مهدی طارمی سال ۹۵ را توفانی آغاز کرده و روی ۷ گل پرسپولیس در سه بازی اخیر نقش مستقیم داشته که این آماری شگفت انگیز برای اوست.

مهدی طارمی را می توان موفق ترین بازیکن لیگ تا پیان هفته بیست و ششم دانست. مهاجمی که البته در سال ۹۵ درخشان تر از همیشه ظاهر شده و روی ۷ گل از ۹ گل پرسپولیس تاثیر مستقیم گذاشته. طارمی مقابل سیاه جامگان، دو گل به ثمر رساند و پاس گل علیپور را به زیبایی برای او مهیا کرد. او مقابل ملوان هم یک پنالتی گرفت که جری بنگستون موفق شد آن را به گل اول پرسپولیس تبدیل کند. شماره ۹ پرسپولیس مقابل استقلال هم دو گل به ثمر رساند و پاس گل چهارم را برای محسن مسلمان فرستاد.

طارمی در سال ۹۵، جز گلی که رامین رضاییان وارد دروازه استقلال کرد، در تمام گلها تاثیر مستقیم گذاشته و آماری خیره کننده از خود به ثبت رسانده. آقای گل فعلی لیگ که تاکنون در ۲۱ بازی ۱۶ گل به ثمر رسانده، روی گلهای پرسپولیس در سال ۹۵ تاثیر ۷۷ درصدی داشته و از این حیث یک رکورد را به ثبت رسانده. شاید اگر طارمی روی گل رضاییان در دربی و کامیابی نیا در انزلی نیز نقش پاسور را ایفا می کرد حالا مرد ۱۰۰ درصد تاثیرگذار پرسپولیس در سال ۹۵ لقب می گرفت.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج