۳۱۸۶۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیروزی شیرین اینتر مقابل ناپولی

اینتر در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه ۲-۰ ناپولی را شکست بدهد تا امیدهایش برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ زنده بماند.

ورزش سه: اینتر در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه ۲-۰ ناپولی را شکست بدهد تا امیدهایش برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ زنده بماند.

شاگردان مانچینی در این دیدار نمایش بهتری از حریف ارائه دادند و در نهایت توانستند به سه امتیاز این دیدار حساس برسند؛ نتیجه ای که شانس ناپولی برای قهرمانی در رقابت های این فصل سری A را بیش از پیش کاهش داد.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و تنها ۴ دقیقه از بازی سپری شده بود که اینتر به گل رسید. روی پاس عالی گری مدل، ایکاردی با کنترلی خوب و ضربه ای مطمئن، دروازه په په رینا را باز کرد؛ هرچند بازیکنان ناپولی معتقد بودند که داور باید آفساید اعلام می کرد.

بعد از این گل دقایق طول کشید تا بازیکنان میهمان از شوک گل خورده خارج شوند اما پس از آن برای لحظاتی بر بازی مسلط شدند و یکی دو موقعیت خوب هم روی دروازه اینتر ایجاد کردند اما نتوانستند از آن استفاده کنند.

در دقایق پایانی نیمه اول اینتری ها پیش کشیدند و پس از اینکه یک موقعیت خوب را توسط پریشیچ از دست دادند، در دقیقه ۴۴ بروزوویچ حساب کار را ۲-۰ کرد. ایکاردی توپی که از یووتیچ گرفته بود را به خوبی در اختیار بروزوویچ قرار داد و او هم به زیبایی رینا را مغلوب کرد. در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

نیمه دوم را ناپولی بهتر آغاز کرد و خوزه کایخون می توانست در همان دقایق ابتدایی روی پاس دریس ‏مرتنس یکی از گل های خورده تیمش را جبران کند اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه اینتر پیدا ‏نکرد.‏

بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی این نیمه، اینتری ها خودشان را از زیر فشار حریف خارج کردند و حتی ‏می توانستند در دقیقه ۶۱ به گل سوم برسند اما حضور به موقع کولیبالی، دروازه ناپولی را نجات داد.‏

چهار دقیقه نوبت سمیر هاندانوویچ بود که با یک واکنش تماشایی، مانع از گلزنی کایخون شد تا دروازه ‏اینتر همچنان بسته بماند.‏

تلاش دو تیم برای رسیدن به گل های بعدی ادامه داشت اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و ‏اینتر با همان دو گل به سه امتیاز شیرین این دیدار رسید.‏
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج