۳۱۸۸۲۶
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

بازتاب مراسم روز ارتش در ایران

مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که در جریان آن از آخرین تجهیزات و دستاوردهای ارتش رونمایی شد، بازتاب گسترده ای در رسانه های عرب‌زبان داشت.

خبرگزاری مهر: همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه آفرینی های نیروی زمینی ارتش، مراسم رژه یگان های تخصصی نیروهای مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، امیر سرلشگر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش، سردار سرلشگر فیروزآبادی رئیس ستادکل نیروهای مسلح، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش و جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح در جوار حرم مطهر بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد.

بنابر این گزارش، در این مراسم از آخرین تجهیزات و دستاوردهای ارتش رونمایی شد؛ اکثر این تجهیزات به دست متخصصان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و بر اساس آخرین فناوری های دفاعی به صورت بومی طراحی و تولید شده است.

شبکه تلویزیونی المنار با انتشار تصاویری از مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اعلام کرد: در سی و هشتمین سالروز تأسیس ارتش جمهوری اسلامی ایران از سامانه دفاع موشکی «اس ۳۰۰» پرده برداشته شد.

این شبکه تلویزیونی در ادامه همچنین به اظهارات چندی پیش سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در خصوص عملیاتی شدن اولین مرحله از توافقنامه تحویل «اس ۳۰۰» روسیه به ایران اشاره کرد.

پایگاه خبری العهد لبنان نیز با پوشش لحظه به لحظه مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اعلام کرد: در جریان این مراسم سامانه دفاعی «اس ۳۰۰» برای اولین بار در ایران به نمایش درآمد.

این پایگاه خبری همچنین اعلام کرد: در ایران مراسم «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران و تَنی چند از فرماندهان ارشد نظامی حضور بهم رساندند.

العهد به نقل از «حسن روحانی» نوشت: ایران از قدرت نظامی خود برای دفاع از امت اسلامی استفاده می کند.

پایگاه النشره نیز در پوشش مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی به اظهارات «حسن روحانی» اشاره کرده و به نقل از وی نوشت: کسانی که گمان می کنند جمهوری اسلامی ایران به از قدرت نظامی بی نیاز است، ساده لوح هستند.

اسکای نیوز عربی نیز ضمن پوشش بخشی از مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی نوشت: ایرانی‌ها سامانه دفاع موشکی «اس ۳۰۰» را در جریان مراسم روز ارتش به نمایش گذاشتند.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز با انتشار تصاویری از رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در سالروز تأسیس ارتش، نوشت: رئیس جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی خود در مراسم روز ارتش اعلام کرد که نیروهای مسلح ایران پاسخ تهدید را با تهدید می دهند.

این شبکه تلویزیونی همچنین اعلام کرد: پس از تحویل بخش اول سامانه دفاع موشکی «اس ۳۰۰» روسی به ایران، این سامانه در جریان مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به نمایش درآمد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج