۳۱۸۸۲۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

از فبلت LG L۵۰۰۰ رونمایی شد +عکس

کمپانی ال‌جی از فبلت ۵.۹ اینچی جدید خود به نام LG L۵۰۰۰ رونمایی کرد. این دستگاه با توجه به طراحی که دارد به نوعی شبیه LG G۳ است.

وب‌سایت زوم تک - محمد آذرنیوا: کمپانی ال‌جی از فبلت ۵.۹ اینچی جدید خود به نام LG L۵۰۰۰ رونمایی کرد. این دستگاه با توجه به طراحی که دارد به نوعی شبیه LG G۳ است. فبلت ال‌جی L۵۰۰۰ در حال حاضر تنها در بازار کره جنوبی موجود بوده و انتظار می‌رود که به‌زودی شاهد عرضه بین‌المللی آن باشیم.

ال‌جی تا به اینجای سال از پرچم‌دار جدید خودش رونمایی کرده است و پیش تر نیز شاهد رونمایی از تعدادی محصول میان‌رده و پایین‌رده از سوی LG بوده‌ایم. از این محصولات باید به سری K این گوشی‌ها و پرچم‌دار آن‌ها LG ۵ اشاره کرد که در کنگره جهانی موبایل دو ماه پیش شاهد رونمایی از آن‌ها بودیم. البته باید به این نکته اشاره کرد که عرضه LG ۵ در حال حاضر با محدودیت‌هایی روبه‌رو است و به گفته این کمپانی تا اواخر ماه آوریل این وضعیت متفاوت خواهد شد. در همین حین غول فناوری کره‌ای از فبلت تازه خودش رونمایی کرد.

از فبلت LG L5000 رونمایی شد +عکس

این گوشی هوشمند به یک صفحه‌نمایش ۵.۹ اینچی اچ دی، دو گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۳,۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز است. این گوشی هوشمند که از اندروید آبنبات‌چوبی و یک تراشه نامشخص هشت هسته‌ای با سرعت ۱.۵ گیگاهرتز بهره می‌برد، دارای دو دوربین ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی بوده و از اتصال ۴G LTE نیز پشتیبانی می‌کند. ابعاد این محصول معادل ۱۵۷.۸ در ۸۱.۸ در ۹.۴۵ میلی‌متر است و با وزن ۱۸۲ گرم به بازار کره جنوبی عرضه شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج