۳۱۸۹۳۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

زمان طلایی برای خانه‌ دار شدن

بازار مسکن یکی دو سالی است که با رکود مواجه است و در این میان برخی معتقدند که یخ بازار امسال آب می‌شود و برخی نیز افزایش قیمت را پیش روی این بخش مهم می‌بینند.

باشگاه خبرنگاران جوان: همیشه پیش بینی قیمت مسکن و اطلاع از آینده این بازار، مورد توجه عموم مردم قرار داشته و از آنجایی که سهم زیادی از متقاضیان بازار مسکن، زوج های جوان در شرف تشکیل خانواده و یا اجاره نشین ها هستند، بنابراین اینکه در آینده چه اتفاقی در بازار مسکن رخ می‎دهد، و بهترین زمان برای خرید خانه کی فرا می رسد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بر پایه این گزارش عده‌ای از کارشناسان، پیش‌بینی بازار آرام مسکن را در سال جاری دارند و در مقابل اما برخی تحلیلگران بازار خبر از احتمال افزایش قیمت‌ها می‌دهند‌.

در همین ارتباط احمدرضا سرحدی، کارشناس مسکن گفت: به دلیل اینکه فعالیت‌های اقتصادی سودمند در کشور در چند سال گذشته تحت تاثیر تحریم بوده و بسیاری از سرمایه‌ها به سمت ساخت‌وساز رفته است در حال حاضر شاهد افزایش واحدهای مسکونی خالی در سطح شهرها هستیم.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر حدود ۲ میلیون واحد مسکونی خالی در سطح کشور وجود دارد که به دلیل مازاد بودن و کاهش تقاضای خرید هنوز به فروش نرسیده‌اند.

سرحدی تصریح کرد: مسکن یک کالای اساسی و گران قیمت است و نمی‌توانیم توقع داشته باشیم تا بازار مسکن مانند بازار خودرو بسادگی و با تخصیص یک وام تکان بخورد.

عضو سابق هیئت رئیسه نظام مهندسی ساختمان استان تهران افزود: همچنین مسکن یک کالای چند وجهی است و رونق بازار مسکن موجب رونق تمامی بخش‌های اقتصادی کشور و شکسته شدن رکود خواهد شد.

وی با اشاره به شایعه تکان خوردن بازار مسکن و افزایش قیمت آن در نیمه خرداد ماه سال جاری بیان کرد: با وجود اما و اگرها در بازار بنظر نمی‌رسد که در آینده نزدیک این بخش مهم صنعتی از رکود خارج شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      زمان طلایی برای خانه دار شدن بدبخت ها وقتی است که قیمت زمین که هیچ ربطی به تحریم ندارد کاهش یابد . در کلان شهر ها زمین کم است و گران ولی در شهرستان ها که دارای زمین میباشد چرا دولت نظارت ندارد که در کویری مانند شهرستان طبس که گرمای بالای 50 درجه دارد و اب شرب خود را بوسیله گالن از جایگاه ها برداشت میکنیم چرا باید به دلیل دور افتادگی از استان و شهر های دیگر و عدم نظارت یک قطعه زمین در این شهرستان معادل با یک اپارتمان در مشهد مقدس باشد . واقعا ما کجای کاریم . مردم با وام های کلان و سود و باز پرداخت ماهیانه سنگین توانایی خانه دار شدن را ندارند . خواهشا قیمت زمین که در مملکت ما و از جمله شهرستان ها زیاد است کم کنید . خودبخود معاملات مسکن صورت گرفته و اقتصاد مسکن از رکود خارج و بسیاری که به واسطه این رکود بی کار شده و شرمنده یک پفک برای بچه خود شدن سر کار برگشته و مستاجرین هم خانه دار شده و عملا دولت هم به شعار های خود جامعه عمل می پوشاند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج