۳۱۹۱۵۵
۲۲ نظر
۵۰۰۳
۲۲ نظر
۵۰۰۳
پ

همدردی سید حسن با خانواده «ستایش»

یادگار گرامی امام با خانواده مرحومه "ستایش قریشی" دختر افغان ساکن ایران که چند روز پیش، پس از آزار و اذیت به نحوی فجیع به قتل رسید، ابراز همدردی کرد.

خبرگزاری ایسنا: یادگار گرامی امام با خانواده مرحومه "ستایش قریشی" دختر افغان ساکن ایران که چند روز پیش، پس از آزار و اذیت به نحوی فجیع به قتل رسید، ابراز همدردی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

خبر بسیار تلخ بود. و عجیب اینکه در عصر انفجار اطلاعات دیر مطلع می شویم." ستایش "دختر بچه افغانی آزار می بیند و کشته می شود. از این جهت هیچ فرقی بین افغانی و ایرانی نیست ولی شاید این اتفاق اندکی تلخ تر و شکننده تر است. کسانیکه در غربت زیسته باشند و یا از "غربت کشیدگان" مصایب آن را شنیده باشند، در می یابند که اندوه و مصیبت در غربت سخت تر و دردناک تر است.

هر چند می توان گفت برادران و خواهران افغانی ما در این کشور کمتر احساس غربت می کنند ولی باز نباید غربت را دست کم گرفت. سر بسته بگویم که ظلم، حق کشی، اجحاف و تعدی، ملیت و دین ندارند هر چند شرمندگی آن برای ما صاحب خانه ها می ماند؛ صاحب خانه های مسلمان و شیعیان علی و فاطمه ، همان که فرمود " الجار ثم الدار".

با خانواده ی "دخترکم " که مظلومانه روی در نقاب خاک کشید، همدردی می کنم و برای برادران و خواهران افغانی خویش که عمری را با طعم تلخ آوارگی زیسته اند، یک زندگی با ثبات و آکنده از سربلندی و افتخار آرزومندم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انگار نه همین چند ماه پیش تو یزد افغانی ها همین بلا رو ولی وحشیانه تر سر یه دختر یزدی اوردند انوقت ایشان کجا تشریف داشتن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایشان در عصر انفجار اطلاعات دیر مطلع می شود!

      • بدون نام

        خود ایرانی ها هزار برابر این بلا راسرهم میارن الکی پای افغانها را وسط نکش

    • حمیدرضا

      روزانه هزار هموطن زیر بار ظلم، اجحاف و تعدی کمرشان می شکند و هیچ کس صدای شکستنشان را نمیشنود. خدا را شکر که گوشمان در شکستن دیگران تیزتر عمل میکند. الحمدلله.

    • بدون نام

      درود بر سید حسن خمینی بزرگوار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به چه مناسبت؟

    • بدون نام

      به حال دولتتان با این کار باید گریست که وصعیت حجاب و عفاف در کشور به این حال در امده و هیچ کس هم هیچ نمیگه.

      پاسخ ها

      • nazi

        چه ربطی داشت بابا

      • user

        کاش موضوع تلخ تجاوز که امروزه در بین جوانان ما باب شده ریشه یلبی میشد اونوقت خیلی مسائل روشن میشد راستی چرا کارما به اینجا کشیده ؟؟؟؟

    • بدون نام

      الان همدردی دیگه چه فایده ای داره؟ چرا دولت زمینه های وقوع این گونه جرایم رو شناسایی و کاهش نمیده؟ به نظر من معلمین مدارس، ائمه جماعات و علمای دین و اخلاق باید مردم رو بیشتر به سمت رعایت اخلاقیات هدایت کنند. یکی از راه های پیشگیری از این نوع جرایم تربیت صحیح کودکان و نوجوانان هست که باید بیشتر روی این مساله کار بشه و همه به خصوص معلمین مدارس و روحانیون با دلسوزی بیشتری روی این موضوعات کار کنند تا از فجایع این چنینی جلوگیری بشه.

    • بدون نام

      تاحالا کجا بوده چرا تجاوزات افغانیهارو نمی‌بینه همدردی کنه مگه ایشون اخبار هم دنبال می‌کنن

    • user

      درود بر این بزرگوار

    • بدون نام

      خدا سایه این بزرگوار رو از سر این ملت کم نکنه . الحق که یادگار امام هستید

    • بدون نام

      همین افغانها چقدر تجاوز قتل دزدی مواد مخدر و....در ایران انجام دادند یکی از همین حضرات ایرانی افغانی یا خارجی صدای اعتراض شان بلند شد چرا اروپا اینها رادر کشور شان نمی پذیرند لطفا احساساتی برخورد نکنید حداقل اجازه دهید دادگستری کار خود را انجام دهد

    • شاهرخ

      به کجا میرویم، ملت ما را چه شده ،ایرانی هیچوقت دنبال وحشی گری نبوده، ولی با کمال تاسف خیلی تند وسریع در حال رفتن به سمت لاابالی گری وعواقب آن هستیم ، نمونه اش همین عمل وحشتناکی که با این کودک شش ساله انجام گرفته ،چرا تعدادی در نظراتشان مقایسه می کنند ؟!!!عمل زشت و کثیف از هر شخص با هر ملیت سر بزند قابل نکوهش ومجازات است فرق ندارد که کودک افغانی ،ایرانی،افریقایی ....هر کجا بوده ،خودش مورد آزار،شکنجه وقتل قرار گرفته خانواده اش مورد ستم و وحشیگری ،وقانون باید شدیدا"برخورد کند وگرنه ملت خودشان تصمیم گیری و اجرا خواهند کرد تا هم حق طفل شش ساله گرفته شود و هم از ریخته شدن آبرو وشرف ملتی مهمان نواز جلوگیری گردد ،باشد که با اجرای دقیق قانون کمی باعث التیام زخم جامعه وخانواده کودک مظلوم شویم.

    • احسان

      در اینکه افغان ها در این کشور جرم و جنایت کردند به نوامیس این سرزمین تعدادیشان تجاوز کردند شکی نیست اما باید قبول کنیم که اگه میگیم افغانها هم تجاوز و جنایت در این کشور کردند دلیلش چیزی نیست جز اینکه با این حرف میخوایم مرهمی بذاریم بر این درد که نمیدونیم چطوری باید ساکتش کنیم که اگر هر ادمی با خوندن این خبر اشک از چشمش جاری نشه مطمئنن انسانیتش مرده

    • احسان

      در اینکه افغان ها در این کشور جرم و جنایت کردند به نوامیس این سرزمین تعدادیشان تجاوز کردند شکی نیست اما باید قبول کنیم که اگه میگیم افغانها هم تجاوز و جنایت در این کشور کردند دلیلش چیزی نیست جز اینکه با این حرف میخوایم مرهمی بذاریم بر این درد که نمیدونیم چطوری باید ساکتش کنیم که اگر هر ادمی با خوندن این خبر اشک از چشمش جاری نشه مطمئنن انسانیتش مرده

    • بدون نام

      :امنیت خودشان را مساوی امنیت مردم می فهمند,اما هیچ درنمی یابند که اگر مردم در امنیت باشند خود انها هم در امنیت و ارامش خواهند بود.به تعبیری خودشان را مساوی مردم می دانند و برا این است که حتی در بیخ گوش پایتخت نشینان مدار کسی امنیت مالی و جانی و ناموسی کافی ندارد .با وجود نمونه های هزارانی از تعرضها و تجاوزها و قتلهای فجیع, تا کنون ما ندیدیم که یکی از این حضرات,از غصه این همه شناعت دق بکند یا حد اقل با پوزش خواهی از ناتوانیش در مدیریت جامعه کنار برود.بر عکس,هر دم بر طبل ادعا بیشتر کوبیده ,نهیبشان بر مردم مظلوم را شدیدتر کرده,..

    • بدون نام

      اخه کم افغانیا تو تهران و مشهد و ... از این کارا کردن
      فقط این سری چون مفعول سنش واقعا کم بوده کردنش تو کرنا
      جا داره ی سری ب کمپای افغانی هم بزنید و ببینید چ خبره

    • ايراني

      اون فيلمي كه چند سال پيش پخش شد و چندين افغان به زور به دختري ايراني تجاوز كردن رو ديديد؟ چرا اون زمان دل كسي به درد نيومد و تازه فيلم ناموس خودتون رو در فضاي مجازي پخش مي كرديد ؟؟؟ هنوز صداي جيغ و گريه و التماس اون دختر توي گوشم هست!!!

    • بدون نام

      دروود بر یادگار امام.واقعا که خون خمینی کبیر، تو رگهای توست که این چنین از حق مظلوم دفاع میکنی.دروود بر شرافت پاک تو

    • بنده خدا

      اگر ازدولت منظور دولت خاتمي يا احمدي نژاد ويا رولت روحاني است اين جنايتها وچندين برابر اينها شايسته ما است چون ما نميفهميم دولتها مجريان امور هستند نه تصميم گيران وبرنامه ريزان اگرسران وتصميم گيران وكار فرمايان خود ادمهاي درست وبا ايمان با شند ادمهاي با ايمان وصالح را بكار ميگيرند اگر دقت كرده باشيد باستثناء مقاطعي دولت صالح ومقتدري نداشتيم اگر دولت صالح بود متزلزل بود اگر مقتدر بود ناصالح وبي اعنقاد بوده چون قدرت درجاي ديگر ودردستان كسان ديگر است فلذا تقريبا درطول عمر جمهوري اسلاي هيچ گاه دولت مقتدروصالحي واقعي نداشتيم چرا كه منفعت منفعت طلبان منحصرا با اين گونه دولتها تامين ميشد وميشود بديهي است انكه بهره اي از صلاحيت هم دا شته باشد تا منافع قدرتمندان را تامين نكند اساسا نميتواند حضورداشته باشد تا بتواند خدمتي هم بكند تكليف انكه ناصالح فرصت طلب نا اهل ديگر روشن است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج