۳۱۹۱۶۵
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

مجوز ورود «اوپل» به ایران صادر شد

وزارت صنعت در نامه‌ای به دفتر مقررات واردات و صادرات، موافقت خود را با ثبت‌سفارش خودروی «اوپل» در دو مدل آدام و کورسا اعلام کرد.

خبرگزاری مهر: وزارت صنعت در نامه‌ای به دفتر مقررات واردات و صادرات، موافقت خود را با ثبت‌سفارش خودروی «اوپل» در دو مدل آدام و کورسا اعلام کرد.

پس از اعلام فهرست خودروهای مجاز وارداتی از سوی سازمان توسعه تجارت ایران، اداره کل صنایع خودرو و نیرومحرکه این وزارتخانه در نامه‌ای به سازمان توسعه تجارت ایران، موافقت خود را با صدور مجوز ثبت‌سفارش خودروی آلمانی اوپل در دو مدل آدام و کورسا با حجم موتور کمتر از ۲۵۰۰ سی‌سی را اعلام کرد. این اداره کل خواستار ثبت سفارش خودرو اوپل توسط شرکت توان خودرو جی به عنوان نماینده رسمی برند اوپل آلمان در ایران شد.

مجوز ورود «اوپل» به ایران صادر شد

بر این اساس، سازمان توسعه تجارت ایران، ثبت‌سفارش این دو مدل خودرو را با رعایت آئین‌نامه ضوابط فنی واردات خودرو بلامانع اعلام کرد. در این نامه، اداره کل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده که شرکت واردکننده از گواهی معتبر فعالیت نمایندگی و مجوزهای سازمان محیط زیست و سازمان استاندارد برخوردار است و در نظر دارد دو نوع دستگاه خودروی سواری هاچ‌بک ۱۴۰۰ سی. سی با نام‌های تجاری آدام و کورسا را وارد کشورمان کند.

بر این اساس، دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت مجوز واردات این دو نوع خودروی تولیدی شرکت اوپل را به مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک ابلاغ کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر این مردم رو سر کار می گزارن . تا زمانی که این خودرو سازها اشغالهاشون رو نفروشن هیچ اتومبیلی که برای قشر کم در امد باشه وارد نمیشه چندین سال طول کشید تا به ظاهر پیکان از دور خارج شد .چند ده سال هم طول میکش انبار ها شون از این اشغالها خالی بشه تورو خدا یک سری به تعمیر گاه ها بزنین ببینین چه خبره .

    • ابرا

      قیمت: خدا تومن......که یه وقت به تولید مضخرفات داخلی آسیبی نزنه...
      آدم وقتی این جور خبرا رو میشنوه ناخودآگاه خوشحال میشه که آخ جون، برندای معتبر و به روز دنیا دارن میان تو کشورت...ولی وقتی یادت میوفته که به خاطر انحصار طلبی یه عده و مافیای خودرو یی و هزار کوفت دیگه هرگز نمیتونی از استفاده همچین تکنولوژِی ای لذت ببری دلت میگیره...البته منظورم اقشار همسطح خودمه ها...اون دوستانه بالا نشین که قسمت دوم شامل حالشون نمیشه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج