جاباما
۳۱۹۲۲۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ورق بورس برگشت

بورس تهران بعد از چند روز ریزش مداوم و اصلاح قیمت‌ها، امروز مسیر حرکتی خود را تغییر داد و با دست کشیدن از اصلاح قیمت‌ها مثبت شد.

خبرگزاری ایسنا: بورس تهران بعد از چند روز ریزش مداوم و اصلاح قیمت‌ها، امروز مسیر حرکتی خود را تغییر داد و با دست کشیدن از اصلاح قیمت‌ها مثبت شد.

همانطور که اکثر کارشناسان و فعالان بازار سرمایه پیش بینی کرده بودند روند ریزشی و اصلاحی بورس تهران در معاملات امروز متوقف شد و بورس تهران دوباره به مسیر افزایشی و صعودی خود برگشت.

بورس تهران که مدتی بود به دلیل رشدهای هیجانی و تند سال گذشته به صورت متوالی دچار روند نزولی شده و بی سابقه ترین ریزش خود در یکسال اخیر را تجربه کرده بود، در معاملات امروز روند ریزشی خود را متوقف کرد و با رشد قیمت سهام شرکتها و افزایش تقاضا مواجه شد و به نگرانی سهامداران پایان داد.

پایان اصلاح قیمتی بازار سهام در معاملات روز دوشنبه منجر به رشد ۷۵۲ واحدی شاخص و بازگشت آن به کانال ۷۸ هزار واحدی تا نیمه معاملات شد و همین موضوع انگیزه خرید را در بین سهامداران تقویت کرد و قیمت سهام شرکتها را افزایش داد.

آغاز روند صعودی بورس تهران همجنین موجب حرکت سهام شرکتهای خودرویی به مدار مثبت و افزایش تقاضای خرید در این گروه و نیز پیشروی گروه های بانکی و فلزی شد به طوری که تا نیمه معاملات امروز شرکتهای فولاد مبارکه، گل گهر، بانک ملت، سایپا، فولاد خوزستان، مپنا، بانک صادرات، ایران خودرو، بانک تجارت و انصار باعث مثبت شدن شاخص بورس شدند.

معاملات بورس تهران در حالی همچنان ادامه دارد که تا نیمه معاملات امروز شرکتهای گل گهر، سرمایه گذاری سایپا، سرمایه گذاری رنا، توسعه معادن و فلزات و فولاد مبارکه از تقاضای میلیونی خرید برخوردار شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج