۳۱۹۳۴۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

کانتر استرایک را روی اندروید بازی کنید

نسخه‌های مختلفی از «کانتر استرایک» تا به امروز عرضه شده‌اند، اما می‌توان به جرات گفت که بیشتر بازی‌کننده‌ها، کانتر را با نسخه‌ی اصلی بازی یعنی Counter Strike ۱.۶ می‌شناسند.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: نسخه‌های مختلفی از «کانتر استرایک» تا به امروز عرضه شده‌اند، اما می‌توان به جرات گفت که بیشتر بازی‌کننده‌ها، کانتر را با نسخه‌ی اصلی بازی یعنی Counter Strike ۱.۶ می‌شناسند. اگر شما هم مثل ما بخش بزرگی از نوجوانی‌تان را مشغول کانتر بازی کردن بوده‌اید، بد نیست بدانید که می‌توانید همان نسخه‌ی اصلی بازی را روی موبایل‌تان هم بازی کنید.

کانتر استرایک را روی اندروید بازی کنید

در حال حاضر امکان اجرای Counter Strike ۱.۶ روی دستگاه‌های اندرویدی فراهم شده است. قبلا از اینکه خیلی خوشحال شوید، بگذارید بگوییم که این نسخه را شرکت بازی‌سازی «والو»،‌ سازنده‌ی بازی کانتر استرایک، عرضه نکرده است. با این حال، نسخه‌ای که می‌توانید روی موبایل‌تان اجرا کنید، همان کانتر استرایک اصلی است.

برای اینکه بتوانید بازی را روی موبایل‌تان به راه بیاندازید، قبل از هر چیز باید بازی را روی حساب کاربری استیم خود داشته باشید؛ چون برای اجرای بازی به برخی از فایل‌های اصلی آن نیاز دارید. بد نیست به این موضوع هم توجه کنید که بازی با صفحه‌ی لمسی اصلا میانه‌ی خوبی ندارد. البته صفحه‌ی لمسی که به کنار،‌ حتی بازی کردن کانتر با دسته هم حس خوب ماوس و کیبورد را ندارد، چه برسد به اینکه بخواهید آن را روی صفحه‌ی موبایل و با کلیدهای لمسی بازی کنید.

کانتر استرایک را روی اندروید بازی کنید

برای اجرا کردن Counter Strike ۱.۶ باید قبل از هر چیز به این صفحه‌ی GitHub بروید و فایل‌ها را از آن جا بردارید. نحوه‌ی اجرا بازی را هم از همان صفحه بخوانید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج