۳۱۹۳۹۳
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟

زیباترین دربی سال های اخیر انتخاب شد

برنامه نود این هفته از ساعت ۲۲:۳۳ دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان: برنامه نود این هفته از ساعت ۲۲:۳۳ دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

سئوال مسابقه پیامکی برنامه این هفته به زیباترین شهرآورد سال های اخیر اختصاص یافته بود.

زیباترین دربی سال های اخیر انتخاب شد

۱- استقلال ۳ پرسپولیس ۲ : اسفند ۹۳ (گل برتری پیروز قربانی)

۲- استقلال ۳ پرسپولیس ۰: آذر ۹۰ (آخرین برد استقلال در جام حذفی)

۳- پرسپولیس ۳ استقلال ۲: بهمن ۹۰ (گل های ایمون زاید)

۴- پرسپولیس ۴ استقلال ۲: فروردین (دربی ۸۲ آخرین دربی)

زیباترین دربی سال های اخیر انتخاب شد

گزارشی از حواشی قرعه کشی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی و مشخص شدن تیم های هم گروه ایران پخش شد.

زیباترین دربی سال های اخیر انتخاب شد

گفتگویی با همسر مرحوم هادی نوروزی، کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس پخش شد.

برندگان نظرسنجی برنامه گذشته نود کسانی که بودند که نتیجه ۴-۲ یا همان عدد ۲۴ را ارسال کردند و به همین بهانه ابراهیم پور همسر مرحوم هادی نوروزی روی خط تلفنی آمد و قرعه کشی مسابقه به کمک او انجام شد.

جالب است که همسر هادی نوروزی عدد ۲۴ را انتخاب کرد و یکی از برندگان برنامه غلامعلی ابراهیم پور کلیجی از بابل پدر همسر نوروزی بود که عدد ۲۴ را برای برنامه ارسال کرده بود و احتمال برنده شدن او یک به هزار بود!

معصومه ابراهیم پور گفت اتفاقاتی در حال رخ دادن است که به زنده بودن ۲۴ ابدی ایمان پیدا کرده ام. من و پدرم و کل خانواده عدد ۲۴ را ارسال کردیم، در بازی رفت هم وقتی پرسپولیس عقب بود هانی گفته بود بابا به من گفته گل می زنیم.

کلیپ جذابی از دربی ۸۲ پخش شد.

نگاهی به بازی های ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال صورت گرفت.

زیباترین دربی سال های اخیر انتخاب شد

گزارش نود درجه پخش شد که طی آهن اتفاقات هفته اخیر فوتبال کشورمان با ادبیات طنز آمیز ارائه شده بود.

تصاویری از دیدار تیم های پدیده - گسترش فولاد و تراکتورسازی - صبا به همراه حواشی و مصاحبه های مربیان و بازیکنان پخش شد.

داوری دو دیدار پخش شده توسط محمد فنایی کارشناس داوری مورد بررسی قرار گرفت.

گزارشی از حواشی پیش از دربی ۸۲ در خیابان های تهران پخش شد.

گفتگویی از پروفسور مجید سمیعی پخش شد که وی طی آن به استفاده از مغز و سلامت این بخش در موفقیت فوتبالیست ها تاکید ویژه ای داشت.

زیباترین دربی سال های اخیر انتخاب شد

مهدی ناج رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد ایجاد مشکل در بخش بلیت فروشی دربی ۸۲ اظهار داشت: ما تمهیداتی در این باره اندیشیده بودیم ولی متاسفانه باز هم مشکلاتی بوجود آمد.

وی افزود: افرادی که بلیط خریداری کرده بودند، به دلیل اینکه تصور می‌کردند می‌توانند نیم ساعت قبل از بازی وارد ورزشگاه شوند، در عمل پشت تماشاگرانی که بدون بلیط به سمت ورزشگاه هجوم آورده بودند، باقی ماندند و در نهایت این بی‌نظمی به وجود آمد.

وی ادامه داد: به نظر من باید صندلی های طبقه دوم ورزشگاه آزادی نیز درست شوند.

تاج خاطرنشان کرد: هوادارانی که بلیت تهیه کرده بودند و نتوانستند بازی دربی ۸۲ را تماشا کنند میتوانند با مراجعه به ما کارت خود را شارژکرده و به دلخواه برای تماشای یکی از دیدارهای لیگ به ورزشگاه بیایند. ضمن اینکه این امکان نیز وجود دارد که آنها برای دربی فصل آینده کارت خود را شارژ کنند.

گزارشی از حاشیه های پیش از آغاز دربی ۸۲ پخش شد که بحش های قابل توجهی داشت.

ترین های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال پخش شد.

گزارشی مفصل از دربی ۸۲ ( دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال ) به همراه حواشی و صحبت های مربیان و بازیکنان سرخابی های پایتخت پخش شد.

داوری صحنه های حساس دیدار شهرآورد پایتخت توسط محمد فنیی مورد بررسی قرار گرفت و کارشناس داوری برنامه در مورد هر صحنه توضیحاتی ارائه داده و نکاتی را در مورد داوری بازگو می کرد.

گزارشی از آنالیز دربی ۸۲ پخش شد که طی آن به نقاط ضعف و قوت بازیکنان سرخابی در این دیدار اشاره شده بود، ضمن اینکه از این دیدار به عنوان جذاب ترین دربی پایتحت نام برده شد.

سالگادو که در ایران حضور یافته است صحبتی با دوربین نود داشت. وی در این گفتگو اظهار داشت: خوشحالم که برای سومین بار در ایران حضور یافته ام.

وی در مورد بازی الکلاسیکو گفت: دیدار تیم های بارسلونا و رئال بزرگترین دربی دنیاست و همه از مدت ها قبل منتظر این بازی هستند.

سالگادو در مورد دربی پایتحت اظهار داشت: در مورد دربی تهران هم شنیده ام. این دو تیم هواداران زیادی دارند و بازی حساسی است.

وی در مورد تفاوت برد تیم محبوب و یا شکست تیم حریف گفت: هر دو مسئله باعث خوشحالی است ولی برد تیم محبوب ارزش بیستری دارد. وقتی در دربی پیروز می شوی هوادارن دلخوری های گذشته را فراموش کرده و احترام زیادی به شما می گذارند و حتی میهمان رستوران ها خواهی شد. اما کافیست بازنده باشی و در این حال همه از دستت دلخور می شوند و این مسئله ادامه پیدا می کند تا در بازی بعد پیروز میدان شوی.

وی در پایان صحبت هایش به هواداران استقلال گفت: فقط می توانم بگویم هنوز بازی های دیگری هم هست و زندگی ادامه دارد.

پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال روی خط تلفنی برنامه آمد و اظهار داشت: قبل از هر صحبتی از هواداران عذرخواهی می کنم که نتوانستیم آن ها را خوشحال کنیم، بازیکنان ما برای باخت به میدان نرفتند و از طرفی خوشحالم که دربی جذابی برگزار شد و از زمانی که به استقلال آمدم هدفم برگزاری بازی هایی جذاب بوده و به این مهم دست یافته ایم.

وی ادامه داد: در دقیقه ۵ بازی گل خوردیم و با توجه به فشارهای هفته های گذشته که روی تیم ما بود و انگیزه هایی که برای پرسپولیس بوجود آمده بود، برگشتن به بازی سخت بود.

مظلومی گفت: یک پنالتی برای ما گرفته نشد، حتی با تمام احترامی که برای فنایی قائلم معتقدم خطای روی برهانی نیز پنالتی بود که گرفته نشد.

وی همچنین گفت: تیم دست و پا بسته ای جلوی پرسپولیس نبودیم ولی پرسپولیس از اشتباهات ما استفاده کزد. ما بازیکنان خود را از دست داده بودیم و برخی مسائل و مشکلات در نتیجه این دیدار سهیم بودند.

مظلومی خاطرنشان کرد: نمیخواستم خسرو را تعویض کنم ولی بر روی نیمکت به این جمع بندی رسیدیم که خسرو تعویض شود و البته تعویض درستی نبود.

وی در مورد سرپرست استقلال گفت: منصور پورحیدری سرپرست استقلال است. وی در مورد دستیاران خود نیز اظهار داشت: فعلا دستیاران ما همان نفرات قبلی هستند. تمام تلاش ما این است که بازی های خوبی را ارائه داده و هواداران را راضی کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانیll

      چه اشکالی دارد که پیروزی تیم رقیب را لوث نکرده وبرد آن را به زمین وزمان نسبت ندهیم وبگوییم اونها از ما قوی تر بوده اند کاش این فرهنگ هم در جامعه ما رواج پیدا می کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج