۳۱۹۴۲۷
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

هاشمی‌: تخریب‌ همیشه نتیجه عکس دارد

آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی انتخابات اسفندماه ٩٤ را مکمّل همان راهی دانست که مردم شروع کرده بودند و با اشاره به فضای تخریبی قبل از انتخابات، گفت: همه تریبون‌ها و رسانه‌های متعلق به یک جناح و جریان خاص، جز تخریب رقبایشان، کاری نمی‌کردند؛ اما این کار غیراخلاقی آنها نتیجه عکس داد و مردم در انتخابات کاری کردند که آنها را به بهت فرو برد.

روزنامه شرق: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد باید با برنامه‌ریزی‌های ضربتی و حساب‌شده، تهدید نقدینگی کشور را به فرصت برای رونق تولید و خروج از رکود تبدیل کنیم.

آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در دیدار جمعی از استانداران سابق کشور در دولت‌های مختلف، دیدار با استانداران را یادآور کارهای اجرائی کشور دانست و گفت: همیشه و الان هم این‌گونه است که استانداران مجری و عمل ‌کننده برنامه‌های دولت در اقصانقاط کشور بوده و هستند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در پاسخ به ابراز نگرانی‌های جمع استانداران از ردصلاحیت‌ها و ضرورت جلوگیری از نهادینه‌شدن این شیوه در جامعه، گفت: برگزاری انتخابات پرشور و با حضور همه گروه‌ها، یکی از امتیازات انقلاب اسلامی در تاریخ ایران بود و متأسفانه از مقطعی، با دخالت سلایق سیاسی، ردصلاحیت‌ها تشدید شد.

هاشمی‌رفسنجانی، افزایش تدریجی آگاهی مردم و اراده آنان برای انتخاب شخصیت‌های مورد نیاز جامعه از همه سلایق را از نتایج گسترش ابزار اطلاع‌رسانی دانست و گفت: نمونه این آگاهی، انتخابات ریاست‌جمهوری سال ٩٢ بود که مردم نشان دادند، علاوه بر سوابق گذشته شخصیت‌ها، تفکرات آنها برای آینده کشور را می‌دانند.

وی انتخابات اسفندماه ٩٤ را مکمّل همان راهی دانست که مردم شروع کرده بودند و با اشاره به فضای تخریبی قبل از انتخابات، گفت: همه تریبون‌ها و رسانه‌های متعلق به یک جناح و جریان خاص، جز تخریب رقبایشان، کاری نمی‌کردند؛ اما این کار غیراخلاقی آنها نتیجه عکس داد و مردم در انتخابات کاری کردند که آنها را به بهت فرو برد.

هاشمی‌رفسنجانی، در بخش دیگری از سخنان خود و در پاسخ به ابراز نگرانی یکی از اعضا درباره رکود اقتصادی کشور، گفت: این نگرانی دلسوزان انقلاب و مردم، واقعی است و باید برای برگشت کشور به روزگار رونق اقتصادی تلاش و به دولت کمک کنیم.

وی با اشاره به مشکلاتی که به‌خاطر تحریم‌های ظالمانه برای تولیدگران به وجود آمده بود، گفت: به‌جای یک راه‌حل مناسب و با استفاده از درآمدهای نفتی و به‌خاطر آمارسازی‌های اشتغال، وام‌های بدون کارشناسی و نظارت دادند که حاصل آن افزودن بدهکاری‌های‌ میلیونی و ‌میلیاردی به مشکلات تولیدگران و صاحبان واحدهای تولیدی بود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این مطلب که «باید با برنامه‌ریزی‌های ضربتی و حساب‌شده، تهدید نقدینگی کشور را به فرصت برای رونق تولید و خروج از رکود تبدیل کنیم»، گفت: اخیرا دولت‌ تصمیم‌های جدی و خوبی برای رونق اقتصادی با فعال‌کردن واحدهای کوچک و متوسط تعطیل یا راکدشده گرفته و ابلاغ کرده است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با تأسف‌بارخواندن اوضاع واحدهای تولیدی در گذشته، به شرایط شهرک‌های صنعتی اشاره کرد و گفت: واحدهای فراوانی که می‌توانستند به تولید و افزایش اشتغال کمک کنند، به‌خاطر سوءمدیریت‌ که وام‌های خود اشتغالی و زودبازده از مصادیق آن بودند، بر بی‌کارانی افزود که بدهکار هم شده بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      هاشمي جان جانان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج