۳۱۹۴۷۳
۱۰ نظر
۵۰۰۹
۱۰ نظر
۵۰۰۹
پ

دفترچه اخطار گشت امنیت اخلاقی +عکس

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره جزئیات دفترچه اخطاریه تخلفات اجتماعی خودرویی و موارد استفاده از آن توسط مأموران محسوس گشت امنیت اخلاقی فاتب سخن گفت.

خبرگزاری فارس: سردار حسین ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ درمورد جزئیات دفترچه اخطاریه تخلفات اجتماعی خودرویی اظهار داشت: این دفترچه در اختیار ماموران گشت امنیت اخلاقی است که به صورت محسوس در معابر تهران تردد می‌کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: پلیس گشت امنیت اخلاقی که از چند روز پیش فعالیت خود را در معابر سطح تهران و بزرگراه‌ها آغاز کرده است، در مشاهده با مواردی چون آلودگی صوتی، حرکات خطرناک خودروها اعم از لایی کشیدن و سرعت زیاد چه با اتومبیل لوکس و چه غیرلوکس، کشف حجاب و مزاحمت نوامیس وارد عمل می‌شود.

دفترچه اخطار گشت امنیت اخلاقی +عکس

سردار ساجدی‌نیا ادامه داد: ماموران محسوس گشت امنیت اخلاقی با لباس پلیس و حکم لازم در صورت مواجهه با چنین مواردی وارد عمل شده و در همان لحظه خودروی فرد خاطی را متوقف می‌کنند.

این مقام ارشد پلیس پایتخت اعلام کرد: دفترچه اخطاریه تخلفات اجتماعی خودرویی هنوز به قوت خود باقی است و پلیس گشت امنیت اخلاقی توسط آن افراد خاطی را اعمال قانون می‌کند.

بر پایه این گزارش، این دفترچه حاوی پارامترهایی چون مشخصات خودرو اعم از پلاک، نوع، رنگ .... و همچنین نوع تخلف رخ داده توسط سرنشینان خودرو است؛ دفترچه‌ای که ماموران گشت امنیت اخلاقی از آن برای جریمه افراد خاطی به مزاحمت نوامیس، آلودگی صوتی، کشف حجاب و حرکات پرخطر بپردازند استفاده می‌شود.

لازم به ذکر است که صبح امروز ۷ هزار نیروی پلیس در قالب نیروی نامحسوس گشت امنیت اخلاقی آغاز به کار کردند؛ چرا که به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ یکی از دغدغه‌های مردم پایتخت ناهنجاری در بحث امنیت اخلاقی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sara

      همینمون مونده بریم خلافی ِ خودمونو بگیریم ازین به بعد :/

      پاسخ ها

      • علي 17

        خواهرم چرا با آسايش رواني در جامعه مشكل داري؟

    • بدون نام

      خدا خیرتون بده این بدحجابی ها و بد اخلاقی ها رو ریشه کن کنید

    • بدون نام

      کاش همینطوری هم با دزدا و رشوه بگیرا و رشوه بده ها برخورد میشد ، به خدا اون هم به اخلاق مربوطه تا حدی . البته روم به دیوار مردم عادی مثل خودمو با پولدارا مقایسه نمیکنم ،میتونید برای اینکه ناراحت نشن برای اونا که اختلاص میکنن یا رشوه میگیرن دفترچه طلایی درست کنین که با ما بدبختا تو یه سطح قرار نگیرن .

      پاسخ ها

      • 123

        اختلاسسسسسسسسسسسسسسس

    • بدون نام

      دغدغه های مردم پایتخت گرانی مسکن ، آلودگی هوا ، آلودگی های ناشی از وجود پارازیت ، گرانی مایحتاج عمومی ، وجود معتادان متجاحر در بسیاری از معابر شهر ( از جمله خیابان گرگان ، میدان سپاه و ... ) ، عدم وجود امنیت به خاطر گردنکشی اراذل و اوباش قمه کش ، اختلاف وحشتناک طبقاتی ، ... است . باز هم بگم ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هزاران لایک

    • dalton

      خدایا کجایی..

      دقیقا کجایی..!!

    • بدون نام

      مملكت با اون همه ذخاير و امكانات و مردم مهربون رو كردند ديوونه خونه. اخه برادر من، دفترچه به كنار، جريمه به كنار. ديدي كه اراذل سوءاستفاده كردند و دختر مردم رو به بهانه انتقال به مقرتون مورد تجاوز قرار دادند. چرا اخه پند نميگيريد؟ اصلا چرا ٤ تا دونه مو انقدر مهمه؟ نكنيد به خدا، خدا هم ازتون راضي نيست

    • محمد

      ، برای بحث حجاب باید فرهنگ سازی کرد، اموزش داد، لباس مناسب و شکیل طراحی کرد، قیمتها رو مناسب کرد. مانتو شلوارهای پاره و کوتاه رو میشه با 30 هزار تومن خریداری کرد درصورتی که یک مانتو شلوار موجه شاید برات 100 هزار تومن هم اب بخوره اقای امنیت اخلاقی مردم ندارن بخرن.
      بعد هم اینکه چرا از مغازه ها شروع نمیکنید؟ میدونید چی دارن میفروشن تو مغازه هاشون؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج