۳۱۹۵۲۳
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

وضعیت پرونده قتل دختربچه نی ریزی

علی القاصی رئیس کل دادگستری فارس در رابطه با آخرین وضعیت پرونده قتل دختر بچه شش ساله ای به نام ستایش درنی ریز اظهارکرد: تحقیقات به طور ویژه و خارج از نوبت در حال تکمیل شدن است.

خبرگزاری میزان: علی القاصی رئیس کل دادگستری فارس در رابطه با آخرین وضعیت پرونده قتل دختر بچه شش ساله ای به نام ستایش درنی ریز اظهارکرد: تحقیقات به طور ویژه و خارج از نوبت در حال تکمیل شدن است.

رئیس کل دادگستری استان فارس در ادامه بیان کرد: پیش بینی می شود پرونده تا پایان هفته با صدور کیفرخواست جهت رسیدگی و صدور حکم به دادگاه کیفری یک استان فارس ارسال شود.

۲۹ فروردین ماه در پی اعلام فقدان دختر بچه شش ساله‌ای به نام «ستایش ـ ع» در یکی از روستاهای اطراف شهرستان نی‌ریز، مأموران پلیس تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.

سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با توجه به اینکه دختر بچه مفقود شده مقداری زیورآلات طلا در زمان ناپدید شدن داشته، مأموران با استعلام از طلافروشی‌ها متوجه شدند، فردی پس از مراجعه به یکی از طلا فروشی‌ها اقدام به فروش دو عدد گوشواره به مبلغ دو میلیون و ۵۵۰ هزار ریال کرده است.

فرمانده انتظامی استان فارس در ادامه افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، این فرد که مردی ۴۳ ساله به نام «س- ط» بود، در کمتر از دوازده ساعت پس از وقوع جرم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از روستاهای اطراف شهرستان نی‌ریز دستگیر شد و پس از اعتراف به قتل دختربچه شش ساله، انگیزه کارخود را سرقت زیورآلات طلای وی عنوان کرده است.

گودرزی اضافه کرد: متهم همسایه خانواده مقتول بوده و هنگام مراجعه وی از مهدکودک، دختربچه را ربوده و بعد از انتقال به کوه‌های اطراف وی را به قتل رسانده و در‌‌ همان مکان دفن کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای کاش فعال های فرهنگی هم کمی به قتل این کودک واکنش نشان میداند
      هر دو ستایش عزیز خانواده های خودشون بودن
      امان از جو زدگی....

    • شاهرخ

      چقدر ناراحتم ازاین اتفاق واین که چه زجری کشیده دوستایش نازنیم همه ازبی ایمانی ونداشتن اعتقادبه اخرت وخداونداست که این دنیافانی وزودگذراست هیچ چیزی ارزش دنیای فانی رونداره وکمی تامل دراین باره خوب است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج