۳۱۹۶۵۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تلویزیون در ۴۸ ساعت گذشته

هنوز دربی تمام نشده؟!

در بین برنامه هایی که شبکه های مختلف تلویزیون در ۴۸ ساعت گذشته روی آنتن فرستادند، این سه برنامه نکات جالب توجهی داشتند.

روزنامه سینما: در بین برنامه هایی که شبکه های مختلف تلویزیون در 48 ساعت گذشته روی آنتن فرستادند، این سه برنامه نکات جالب توجهی داشتند.

دربی هنوز تمام نشده؟

با وجود این که مسابقه دربی چهار روز پیش به اتمام رسیده اما دوستان سامانه 3090 و مسئولان بخش ورزش شبکه 3 همچنان دنبال این هستند که مخاطبان این شبکه از سامانه استفاده کنند. در بازی دو شب پیش بارسلونا و والنسیا که از سری مسابقات لالیگا انجام می شد و شبکه 3 آن را مستقیما پخش می کرد، چند بار زیرنویس درشت سامانه 3090 پایین صفحه را به طور کامل اشغال می کرد و با تیتر «جایزه ویژه دربی» از هواداران باشگاه استقلال و پرسپولیس می خواست اعداد 4 و 6 را به این سامانه پیامک کنند اما یک پیشنهاد برای این عزیزان داریم و آن این که یک تغییری در ترکیب رنگ و مدل این زیرنویس ایجاد کنند و به فکر یک عدد جدید برای هواداران استقلال باشند چون با توجه به نتیجه بازی روز جمعه، این عدد دیگر برای آبی دوستان اصلا خوشایند نیست و به نوعی ضد تبلیغ هم هست!

هنوز دربی تمام نشده؟!

مجرای موج و موج سواری

یک شنبه شب بخش خبری ۲۰:۳۰ گزارشی در رابطه با پرونده قتلی را روی آنتن فرستاد که این روزها در فضای مجازی و مطبوعات بازتاب ویژه ای دارد. این گزارش در مورد پرونده قتل کودک شش ساله افغانی بود و در آن از برخورد قاطعانه قوه قضاییه صحبت به میان آمد اما نکته جالب توجه این است که ۲۰:۳۰ زمانی به این حادثه واکنش نشان داد که چند روزی بود کاربران شبکه های اجتماعی به زوایای مختلف این ماجرا پرداخته بودند و یکی از نقدهایی هم که مطرح می کردند این بود که چرا صدا و سیما هیچ اشاره ای به این اتفاق وحشتناک نمی کند؛ اما بالاخره تلویزیون هم یک واکنش رسمی به ماجرا نشان داد و در گزارشی نه چندان مفصل، این ماجرا را مطرح کرد. همین که ۲۰:۳۰ بالاخره این پرونده را پوشش داد، امیدوارکننده است اما کاش از این به بعد زودتر به این جور مسائل واکنش نشان دهد.

هنوز دربی تمام نشده؟!

شب است و شاهد و شمع و ...

رشید کاکاوند یکی از محبوب ترین مجریان برنامه صد برگ است و معمولا آیتم های ادبی که او اجرا می کند، طرفداران زیادی دارد. در برنامه یکشنبه شب صدبرگ، کاکاوند تفألی به حافظ زد و بعد هم قرار شد شعری را که انتخاب شده، تفسیر کند؛ اما نکته جالب توجه در مورد این شعر وجود کلماتی بود که روی آنتن گفتن شان تا حدودی خط قرمز است، اما کاکاوند آنها را با همان طراوت همیشگی خواند و اتفاقا تفسیرهای جالبی هم از شعر حافظ را روی آنتن عنوان کرد.

هنوز دربی تمام نشده؟!

او از گذشته این شاعر شناخته شده گفت و این که حافظ قرآن بوده و به همین دلیل هم نمی توان گفت منظورش از شراب در اشعارش واقعا همان شرابی است که از منظر یک آدم مذهبی خوردن آن حرام است. طبق نظر کاکاوند، کلماتی مانند شراب در اشعار بزرگان ادبیات فارسی، مفهومی غیر از خود کلمه دارد و نباید آنها را همان کلمات تفسیر کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج