۳۱۹۶۹۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کارگاه اصغر فرهادی در جشنواره فجر

در بخش «دارالفنون» جشنواره جهانی فجر، سینماگران شاخص ایرانی برای هنرجویان سینما، کارگاه‌های آموزشی برگزار خواهند کرد. این کارگاه‌ها در طول شش روز جشنواره ادامه خواهد داشت و در این میان نام سینماگرانی چون اصغر فرهادی، مجید مجیدی، محمود کلاری، فریدون جیرانی و پوران درخشنده به چشم می‌خورد.

آی سینما: به گزارش ستاد خبری جشنواره جهانی فیلم فجر، حدود ۱۱۰ هنرجو در نخستین دوره «دارالفنون» در شش روز برگزاری جشنواره از آموزش و تجربه‌ سینماگران مطرح ایران و جهان استفاده می‌کنند. این هنرجویان که از دانشجویان سینما و فیلمسازان فیلم کوتاه هستند، از ایران و ۹ کشور انتخاب شده‌اند و کمتر از ۲۷ سال سن دارند. هنرجویان «دارالفنون» از افغانستان، تاجیکستان، عراق، لبنان، فلسطین، سوریه، ترکیه، پاکستان و آذربایجان به ایران می‌آیند.

در بخش «دارالفنون» که مدیریت آن را مازیار میری بر عهده دارد، اصغر فرهادی، مجید مجیدی، مجتبی راعی، فریدون جیرانی، فرشته طائرپور، محمود کلاری، مهران کاشانی، فرزاد موتمن، پوران درخشنده، علیرضا داوودنژاد، مجید اسلامی، پرویز آبنار، محمدعلی سجادی، مجید برزگر، همایون اسعدیان و... در طول شش روز به این هنرجویان آموزش می‌دهند.

برنامه‌های کارگاه‌های «دارالفنون» هر روز از ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز می‌شود و تعدادی از این کارگاه‌ها در فضای باز پردیس چارسو برگزار خواهند شد. جشنواره جهانی فیلم فجر اول تا ششم اردیبهشت ماه امسال با دبیری رضا میرکریمی در پردیس چارسو برگزار می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج