۳۱۹۹۳۸
۱۳ نظر
۵۰۰۵
۱۳ نظر
۵۰۰۵
پ

انتقاد از سگ بازی دختران و پسران در پارک

آیت‌ الله سبحانی با انتقاد از برخی حرکات سخیف و دور از شئون جامعه اسلامی گفت: برخی اوقات در برخی از مناطق تهران شاهد وقایعی هستیم که زیبنده یک جامعه متدین نیست؛ دیده شده است که برخی مکان‎ها برای برخی امور ناپسند از جمله سگ بازی پسران و دختران ایجاد شده و آنها در این مکان‌ها به نمایش و سرگرم شدن با سگ‌ها می‌پردازند که اصلا این کار در شأن جامعه ما نیست.

خبرگزاری ایسنا: آیت‌ الله سبحانی با انتقاد از برخی حرکات سخیف و دور از شئون جامعه اسلامی خواستار مراقبت بیشتر مسئولان از فضای دینی جامعه شد.

این مرجع تقلید در دیدار با مدیر مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران گفت: فعالیت‌های شهرداری تهران در سال‌های اخیر بسیار پربار بوده است و دکتر قالیباف پس از شهردار قبلی، خدمات شایانی به این شهر انجام دادند.

وی افزود: یکی از مواردی که شهرداری تهران در مدیریت پایتخت باید به آن توجه کند، لزوم توجه به مراکز تفریحی در شهر به خصوص پارک‌هاست؛ در پارک‌ها باید مردم به راحتی بتوانند استراحت کنند و از طبیعت لذت ببرند، ولی نباید عده‌ای این محیط‌ها را آلوده کنند که قشر متدین از این فضا محروم شود.

این مرجع تقلید بیان کرد: در میان جوانان عده‌ای ممکن است کم تقوا باشند و در این محیط‌ها اقدام به فعالیت‌هایی کنند که زیبنده جامعه اسلامی نیست و به همین خاطر باید هم با ملایمت و هم با نظارت و برخوردهای جدی در خصوص تخلفات و برخی امور ناپسند این محیط‌ها را از آلودگی پاک کرد.

وی گفت: برخی اوقات در برخی از مناطق تهران شاهد وقایعی هستیم که زیبنده یک جامعه متدین نیست؛ دیده شده است که برخی مکان‎ها برای برخی امور ناپسند از جمله سگ بازی پسران و دختران ایجاد شده و آنها در این مکان‌ها به نمایش و سرگرم شدن با سگ‌ها می‌پردازند که اصلا این کار در شأن جامعه ما نیست.

این مرجع تقلید تصریح کرد: قطعا مسئولان ما دوست ندارند که چنین مکان‌هایی برای چنین فعالیت‌هایی ایجاد شود و به همین خاطر باید مناطق شمال تهران به خصوص تحت مراقبت بیشتری از نظر اجتماعی قرار بگیرد و این نظارت‌ها باید به حدی باشد که کسی نتواند این منکرات را به راحتی انجام دهد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری حوزه، وی گفت: این مسایل، مسایلی است که این جوانان از ماهواره‌ها یاد گرفته‌اند و آن زمانی که می‌گوییم ماهواره‌ها دشمن ما هستند به همین خاطر است که مروج این گونه زشتی‌ها در جامعه هستند.

آیت‌الله سبحانی خاطرنشان کرد: نظارت و امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین وظایف همه مسئولان و مردم است که در ساختن یک شهر و یک کشور پاک و منزه و دین‌مدار ضروری است؛ حفظ دین سخت است و نیازمند کار مستمر و مداوم؛ به همین خاطر است که هیچ کدام از مردم و مسئولان نباید در این زمینه کوتاهی کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      باید به شدت با این موضوع برخورد شود

      اینها کثیف هستند

      گربه ها و موش های شهر تهران نیز تبدیل به آفت شده اند و باید معدوم شوند

    • بدون نام

      یکی بیاد بگه جوونهای این مملکت دقیقا ( تاکید میکنم دقیقا ) از صبح تا شب باید چه بکنن که کسی ازشون انتقاد نکنه
      و کی و چطوری مشکل معیشت و ازدواج و کار و تفریح مناسب که کسی غر نزنه حل میشه
      کی .....
      کی و چطوری من میتونم با حقوق زیر 1 م تو شهری که بدنیا اومدم بتونم یه خونه کوچیک اجاره کنم و هزینه های وحشتناک زندگیمو بدم و کم دقدقه داشته باشم

    • بدون نام

      سگ بازي يعني چي.! اينهمه ادم تو دنيا حيوان خونگي دارن، چقدر اين واژه ها...

    • بدون نام

      متاسفانه نگاه یک طرف صدا وسیما به جناحهای خاص مردم را به استفاده از ماهواره تشویق می کند وطبیعی است که مردم جذب برنامه های جذاب ماهواره می شوند به فشار به مردم از صدا وسیما بخواهیدبرنامه های جذابتر وجوان پسندتری درست کنند.

    • بدون نام

      شهرکه جای نگه داشتن سگ نیست ،شهرمحل زندگی انسانهاست ،یه بچه ۴ساله داریم که ازکنارسگ ردشده انقدرترسیده که الان چندوقته لکنت زبون گرفته یه خط درمیون حرف میزنه

    • رضا

      مشکل داشتن سگ و گردوندنش چیه واقعا؟اصلا مشکلی نداره

    • بدون نام

      سجده به فرهنگ غرب که میگن یعنی همین دیگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعتی تو شرق سگ بازی نیست دیگه؟ فقط غربه ؟
        سگ نگه داشتن ادابی دارد که اگر انجام نشود باعث اذیت دیگران می شود و باید برخورد شود .کلا هر کاری ادابی دارد و زمانی.

    • بدون نام

      واقعا زشته ، وقتی تو کتاب دینی ما داستان اصحاب کهف رو به بچاها درس میدن و بعد از سگ به این بدی یاد میکنن . سگ هم یه موجوده خداست ، حالا اگه کسی به هر عنوان حرکات شنیع با سگ بکنه نباید به همه به یه دید نگاه کرد و به هر کی از سگ نگه داری میکنه گفت سگ باز ، به خدا زشته ، من خودم از یه سگ معلول برای رضای خدا نگه داری میکنم و شنیدن کلمه سگ باز تمام وجودمو به درد میاره ، به خدا گناه میکنین ،

    • محمد

      اگه امریکا و اروپا جامعشون اسلامی بود و مسلمون بودن که البته همین الان هم با پی بردن به برخی احکام اسلام دارن جلوی بی بند و باریو تو کشورهاشون میگیرن چون فهمیدن که باید این کارارو انجام بدن مطمعنا به حکم اسلام نمیزاشتن کسی سگ بیاره بیرون چون دین ما همه چیزو نه از نظر معنوی بلکه از نظر علمی هم الکی تحریم نکرده این ما هستیم که غرب زده شدیم و جو گرفتتمون وگرنه به ولله قسم بهترین دین و مذهب و کشور و مردم و قانون رو داریم

    • صدرا

      واسه یه کشور به اصطلاح مسلمون واقعا قباحت داره سگ خونگی داشته باشن و بغلش کنن و موچش کنن و ببرنش دستشویی نظافتش کنن آخه یکی نیس بگه این فرهنگ کافرهای ملحد اروپایی رو چرا میارین تو ایران .نجس برای نجس پاک برای پاک .حیوونا رو اذیت نکنین بقیه پیشکشتون که حیوونای خوونگی رو کردین تاج سرتون.

    • صدرا

      هر کسی که بی دلیل ازسگ نگه داری کند یعنی چوپان نباشد که از گله گوسفنداش نگهداری کند به اندازه کوه احد هر روز از خیراتش کم میشود.حدیث از پیغمبر صلی الله و علیه واله وسلم.حالا هی برید سگ بخرید و ببریدش گردش وبیاریدش خونه آدمهای به نام مسلمون.

    • بدون نام

      هنوز تكليف اولويت مبارزه با بدحجابي بر رباخواري مشخص نشده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج