جاباما
۳۲۰۰۱۶
۵۰۳۲
۵۰۳۲
پ

بازی مافیا ۳ تاریخ خورد +عکس

شب گذشته همان‌طور که پیش‌تر وعده داده شده بود، تریلر جدیدی از قسمت سوم از مجموعه بازی‌های «مافیا» (Mafia) منتشر شد.

مجله دیجی کالا - وحید پولادی سوینی: شب گذشته همان‌طور که پیش‌تر وعده داده شده بود، تریلر جدیدی از قسمت سوم از مجموعه بازی‌های «مافیا» (Mafia) منتشر شد. در جریان این تریلر خوش‌ساخت بخش‌هایی از روند داستانی بازی در کنار مکانیک‌های گیم‌پلی به‌نمایش درآمد. مهم‌ترین قسمت تریلر هم پایان آن بود که معلوم شد جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های مورد انتظار مافیا در روز هفتم اکتبر سال ۲۰۱۶ (۱۶ مهر ۹۵) در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار خواهد گرفت.

بازی مافیا 3 تاریخ خورد +عکس

قسمت سوم از مجموعه بازی‌های مافیا درست چند روز پیش از آغاز به کار نمایشگاه گیمزکام آلمان سال گذشته‌ی میلادی معرفی و رونمایی شد. سازنده‌های مافیا۳ در قالب تریلری از بازی جدیدشان رونمایی کردند. مافیا۳ را استودیوی تازه تاسیس Hangar ۱۳ می‌سازد. این استودیو تازه وارد از ابتدای کار با هدف ساخت بازی برای کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی راه‌اندازی شده است. وظیفه‌ی مدیریت‌ استودیو را هم «هیدن بلک‌من»، از سازنده‌های کهنه‌کار مجموعه بازی‌های «جنگ‌ ستارگان» برعهده دارد.

قصه و ماجراهای مافیا۳ در سال‌های پایانی دهه‌ی ۶۰ میلادی در شهر New Bordeaux جریان دارد. جالب این‌که همین چند روز پیش تصویری منتشر شد که آن‌ را به نقشه‌‌ی قسمت دوم از بازی Red Dead Redemption نسبت می‌دادند. در این نقشه هم نام شهر New Bordeaux به‌چشم می‌خورد. قصه زمانی رخ می‌دهد که جامعه‌ی آمریکا درگیر تغییرات کلان فرهنگی است و اکثر شهروندان‌اش ‌دنبال تغییر ظاهر و مدل اتومبیل‌شان و البته گوش دادن به موزیک‌های مدرن هستند. مثل هر جامعه‌ی رو به تغییر دیگری New Bordeaux در حال تحول مافیا۳ هم درگیر جنایت‌ها و خراب‌کاری‌های سازمان یافته شده است. دار و دسته‌ی ایتالیایی‌ها کنترل گروه‌های خراب‌کار را در دست گرفته است و از این طریق گروه‌های قمار و تجارت مشروبات الکلی را هدایت می‌کند.

مافیا۳ به‌شکل خاص ماجراهای «لینکن کلی» (Lincoln Clay)، یکی از کهنه‌سربازان جنگ ویتنام را روایت می‌کند که به تازگی از میدان‌های جنگ به خانه‌اش برگشته و تلاش می‌کند برای خودش زندگی‌ دست و پا کند. لینکن در کودکی یتیم شده و به عضویت یکی از گروه‌های خلاف‌کار سیاه‌پوستان شهر درآمده است. گروهی که در آن‌ پذیرفته شده و یکی از اعضای‌اش او را به پسرخواندگی پذیرفته است.

البته اوضاع آرام نمی‌ماند و با خیانت گروه‌های ایتالیایی، مافیای سیاه‌پوستان از هم می‌پاشد و اکثر اعضایش قتل‌عام می‌شوند. حالا تنها هدف لینکلن پیدا کردن اعضای ارشد مافیای ایتالیایی‌ها و گرفتن انتقام قتل‌عام خانواده‌اش از آن‌هاست. با پیشروی در جریان بازی لینکلن و اعضای گروه‌اش با سایر گروه‌های خلاف‌کار شهر متحد می‌شوند تا بتوانند نیروی لازم برای مقابله با ایتالیایی‌ها را به‌دست بیاورند. همین بخش از داستان یکی از اصلی‌ترین مکانیک‌های بازی را سروشکل داده. مکانیکی که پیش‌تر در بازی‌های محیط باز دیگری مثل مجموعه‌ی GTA شاهدش بودیم: سازوکار مدیریت بخش‌های مختلف شهر و رابطه با سایر گروه‌های خلاف‌کار.

البته آن‌چه در جدیدترین تریلر بازی به‌نمایش درآمده بیش‌تر گوشه‌هایی از قصه‌ی بازی است که در قالب کات‌سین نمایش داده می‌شود. بازی مافیا۳ در کنار رایانه‌های شخصی برای کنسول‌های نسل هشتمی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ هم عرضه می‌شود. در ادامه در می‌توانید تعدادی از اسکرین‌شات‌های بازی را هم که دیشب منتشر شده‌اند ببینید:

بازی مافیا 3 تاریخ خورد +عکس

بازی مافیا 3 تاریخ خورد +عکس

بازی مافیا 3 تاریخ خورد +عکس

بازی مافیا 3 تاریخ خورد +عکس

بازی مافیا 3 تاریخ خورد +عکس

بازی مافیا 3 تاریخ خورد +عکس

بازی مافیا 3 تاریخ خورد +عکس

بازی مافیا 3 تاریخ خورد +عکس

بازی مافیا 3 تاریخ خورد +عکس

بازی مافیا 3 تاریخ خورد +عکس

بازی مافیا 3 تاریخ خورد +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج