۳۲۰۱۰۵
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

افشاگری مطهری درباره مخالفان روحانی

علی مطهری معتقد است که طیف خاصی از منتقدان دولت، نگران از بین رفتن شرایط پیش از برجام هستند.

عصر ایران: علی مطهری معتقد است که طیف خاصی از منتقدان دولت، نگران از بین رفتن شرایط پیش از برجام هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «ایران» گفت: در هشت سال گذشته، برخی به بهانه دور زدن تحریم‌ها نفت را از وزارت نفت دریافت می‌کردند و خود، آن را در بازارهای جهانی می‌فروختند که پول بسیاری از محل این فروش‌ها، به خزانه دولت واریز نشد. طبیعی است که اگر ما نیز جای چنین افرادی باشیم، همچنان تلاش می‌کنیم نسبت به اجرای برجام کارشکنی کنیم یا دستاوردهای آن را زیر سوال ببریم.

وی ادامه داد: طبیعی است که برجام مانند هر توافق‌نامه‌ای نقاط منفی هم دارد ولی نقاط مثبت آن به مراتب از نقاط منفی آن بیشتر است و نظام، کل آن را پذیرفته است.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم با بیان اینکه روی دیگر مخالفت‌ها با برجام، تلاش برخی برای ارسال این پیام به دنیاست که سرمایه‌گذاری در ایران امن نیست، افزود: حضور سرمایه‌گذاران خارجی، سبب رونق و تنوع فعالیت‌های اقتصادی در کشور می‌شود و این امر نیز به نوبه خود، برخی انحصارها و امتیازها را از میان خواهد برد.

مطهری اظهار کرد: ممکن است هدفگذاری برخی از مخالفت‌ها، انتخابات ریاست جمهوری در خردادماه ۱۳۹۶ باشد اما معتقدم که رویکرد اصلی مخالفت‌ها، اقتصادی است، نه سیاسی.

وی با بیان اینکه دولت باید با اطلاع‌رسانی بیشتر دستاوردهای خود و برجام، ارتباط خود را با مردم گسترش دهد و مطالب را با آنان در میان بگذارد، خاطرنشان کرد: باید برای مردم توضیح داد که برجام چه دستاوردهایی داشته و شرایط پیش و پس از برجام را مقایسه کرد زیرا مردم سخن منطقی را می‌پذیرند.

مطهری گفت: هرچند روشن است که اگر برجام نبود، کشور به کجا می‌رسید اما اساسا باید این سؤال را در جامعه طرح کرد که کسانی که مخالف اجرای برجام هستند، آیا راه بهتری سراغ دارند؟ آنان اگر راه دیگری داشتند، هشت سال فرصت در اختیار آنان بود که این راه را اجرا کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینو که همه میدونستن چیز جدیدی نگفته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        البته که همه میدونستن . ایشون گفته تا بدونن همه همه چیز رو میدونن ...!!!! گفته که اونهایی که فکر میکنند مردم نمیدونند و نمیفهمند ، مثل کبک سرشون رو نکنند زیر برف و فکر کنند که همه تبهکاریها و فسادشون تا حالا از دید مردم پنهان بوده !!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج