۳۲۰۱۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دلایل موفقیت برانکو در پرسپولیس

کارشناس فوتبال ایران معتقد است، نتیجه دربی ۸۲ اتفاقی نبوده و محصول فرایند منحنی صعودی پیشرفت پرسپولیس تحت‌هدایت برانکو در طول فصل بوده است.

خبرگزاری تسنیم: حمیدرضا صدر در مورد دلایل روند صعودی تیم پرسپولیس در لیگ پانزدهم و جدا شدن این تیم از بین تیم‌های انتهای جدولی و رسیدن آن به صدر جدول در پایان هفته بیست‌وششم لیگ برتر گفت: یکی از دلایل اصلی موفقیت تیم پرسپولیس حضور فردی همچون برانکو روی نیمکت این تیم است، هرچند که حمایت مدیریت باشگاه از وی در هفته‌های ابتدایی لیگ که تیم نتایج خوبی نمی‌گرفت را نمی‌توان نادیده گرفت. برانکو مربی شایسته‌ای است که پس از انقلاب در تنها دوره‌ای که بدون استرس و آرامش به جام جهانی رفتیم، زمانی بود که وی هدایت تیم ملی را برعهده داشت.

وی افزود: برانکو یک مربی باتجربه و بادانش است که آرامش درونی خود را به شاگردانش حتی در مقطعی که تیم نتیجه نمی‌گرفت، منتقل می‌کرد و همین موضوع یکی از دلایل اصلی روند صعودی نتایج تیم پرسپولیس در جریان فصل بوده است. در واقع نتیجه دربی ۸۲ اتفاقی نبوده و محصول فرایند منحنی صعودی روند پیشرفت پرسپولیس تحت‌هدایت برانکو در طول فصل بوده است.

کارشناس فوتبال ایران تأکید کرد: یکی دیگر از شاخصه‌های مربی همچون برانکو این است که برخلاف اکثر ما ایرانی‌ها که هیجانی و احساسی عمل می‌کنیم برنامه‌های خود را به‌صورت منطقی در پرسپولیس اجرا می‌کند، هرچند که برخی مواقع مانند بازی دربی اخیر صادقانه اعتراف می‌کند که تصمیم او برای پنالتی زدن طارمی احساسی بوده است.

وی تصریح کرد: برانکو نشان داده چندان اعتقادی به نام‌ها و ستاره‌ها ندارد بلکه بر اساس نیازش بازیکنان مدنظر خود را آنهم بیشتر از بین بازیکنان جوان انتخاب می‌کند. او در واقع با اعتماد کردن به جوانان به آنها اعتمادبه‌نفس می‌دهد و روحیه برتری‌جویی را به آنها منتقل می‌کند، کاری که با تیم امید در بازی‌های آسیایی بوسان نیز انجام داد. برگ برنده ورزش ما مقابل حریفان قدرتمند نیروی انسانی و به‌ویژه جوانانی است که در اختیار داریم که برانکو به‌خوبی از آنها بهره می‌برد.

صدر تأکید کرد: کارگروهی بدون ستاره‌سالاری و منتقل کردن آرامش خود به تیم دو فاکتور اصلی موفقیت برانکو در پرسپولیس است، کاری که به‌نوعی کی‌روش هم در تیم ملی انجام می‌دهد. پیش از آنکه به خارج از کشور سفر کنم یک شب قرار شام با برانکو داشتم که در جریان آن تحت‌تأثیر آرامش درونی او قرار گرفتم. آن موقع با خودم گفتم که آیا وی می‌تواند این آرامش را به تیم منتقل کند که خوشبختانه امروز این اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: اگر به یاد داشته باشید پرسپولیس در ابتدا تیمی بود که از دقیقه ۷۰ به بعد از نظر بدنی اُفت می‌کرد، اما الان شرایط فرق کرده و این تیم نه تنها از نظر بدنی شرایط خوبی دارد، بلکه از همان دقایق ابتدایی بازی توانایی پرس کردن حریفانش را نیز دارد. میزان تأثیرگذاری برانکو در حال حاضر در فوتبال ایران بیش از نتایج یک فصل پرسپولیس است و ماندن او در آینده می‌تواند تأثیرات مثبت زیادی برای فوتبال ایران داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج