۳۲۰۲۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیروزی منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس

منچستریونایتد موفق شد با پیروزی ۲-۰ در خانه مقابل کریستال پالاس فاصله اش را با منچسترسیتی به ۲ امتیاز کاهش دهد.

ورزش سه: منچستریونایتد موفق شد با پیروزی ۲-۰ در خانه مقابل کریستال پالاس فاصله اش را با منچسترسیتی به ۲ امتیاز کاهش دهد.

منچستریونایتد برای زنده نگه داشتن امیدهایش جهت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به مصاف کریستال پالاس در الدترافورد رفت.

یونایتد خیلی زود توانست روی یک حرکت غافلگیر کننده دروازه پالاس را باز کند. همکاری خوب دارمیان و ماتا منجر به ارسال توپ درون محوطه جریمه شد تا دیمین دلانی، بازیکن پالاس، به اشتباه دروازه تیم خودی را باز کند. یونایتد سریع تر از آن چیزی که تصور می کرد توانست از حریف سخت کوش خود پیش بیفتد.

پالاس پس از این گل حملات خود را روی دروازه یونایتد آغاز کرد. در دقیقه ۱۰ آدبایور می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

بازی در ادامه نیمه اول نیز با حملات کریستال پالاس ادامه یافت اما شاگردان فان خال نیز با استفاده از حرکات راشفورد روی چند صحنه در ضد حملات خطرناک نشان دادند. با این حال تلاش دو تیم در ادامه نیمه اول سرانجامی نداشت تا بازی با همان گل به خودی بازیکنان پالاس، ۱-۰ به سود یونایتد خاتمه یابد.

بازی در نیمه دوم با برتری یونایتد آغاز شد و آن ها همچون نیمه اول توانستند خیلی زود به گل برسند. کرنر ارسالی در یک رفت و آمد به متئو دارمیان، مدافع یونایتد، رسید تا این بازیکن ایتالیایی با یک ضربه والی تماشایی گل دوم یونایتد را وارد دروازه شاگردان آلن پاردیو کند.

پس از این گل بازیکنان یونایتد سعی کردند تا با کنترل بازی به ذخیره انرژی خود برای دیدار حساس شنبه در نیمه نهایی جام حذفی مقابل اورتون بپردازند. از طرفی شاگردان پاردیو در پالاس نیز که گویا شکست را پذیرفته بودند، به فکر بازی یکشنبه خود مقابل واتفورد در جام حذفی بودند.

علی رغم چند حمله جسته گریخته از هر دو تیم در ادامه نیمه دوم، تلاش آن ها نتیجه خاصی نداشت تا بازی در نیمه دوم کم حادثه دنبال شود و یونایتد به یک پیروزی ارزشمند ۲-۰ در خانه مقابل پالاس دست پیدا کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج