۳۲۰۴۶۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اظهارات اصغر فرهادی درباره اکران فیلمش

اصغر فرهادی گفت: فیلم "فروشنده" اواخر تابستان در ایران و چند کشور دیگر به‌طور همزمان اکران عمومی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: اصغر فرهادی گفت: فیلم "فروشنده" اواخر تابستان در ایران و چند کشور دیگر به‌طور همزمان اکران عمومی می‌شود.

کارگردان اسکاری سینمای ایران با بیان اینکه تکلیف حضور فیلم "فروشنده" در جشنواره کن، فردا (سوم اردیبهشت) مشخص می‌شود، اظهار کرد: این فیلم اگر به جشنواره کن راه نیابد اکران عمومی می‌شود.

او افزود: طبق برنامه اگر فیلم به جشنواره کن راه پیدا کند یا در آن حضور نداشته باشد، در هر دو صورت اکران عمومی می‌شود که فکر می‌کنم اواخر تابستان باشد.

فرهادی که پس از پایان کارگاه آموزشی در جشنواره جهانی فجر، سخن می‌گفت، ادامه داد: نتیجه اعلام جشنواره کن برای فیلم "فروشنده" هرچه که باشد خوب است. البته این فیلم را هم شرکت پخش‌کننده یعنی ممنتو به جشنواره کن داده و من چون مشغول مونتاژ فیلم بودم فرصتی برای این کارها نداشتم.

او درباره اینکه "آیا قصد ندارد فیلمش را به جشنواره دیگری بدهد؟" گفت: درباره جشنواره‌ها من تصمیم نمی‌گیرم و شرکت ممنتو تصمیم می‌گیرد. قرار ما هم بر این است که اواخر تابستان در ایران و چند کشور از جمله فرانسه، ایتالیا، آلمان، بلژیک و ترکیه اکران همزمان کنیم.

فرهادی درباره اینکه آیا برنامه‌ای برای نمایش فیلم فروشنده در جشنواره جهانی فجر دارد یا خیر؟، گفت: هنوز فیلم آماده نیست و در شرایط خوش‌بینانه دو هفته دیگر تا تکمیل صدا و نور زمان نیاز دارد.

اصغر فرهادی در ابتدای این کارگاه برای عباس کیارستمی که این روزها در بیمارستان بستری است و او خود را الهام گرفته از سینمای این کارگردان می‌داند، آرزوی سلامتی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج