۳۲۰۶۳
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

دنیزلی: به پیشنهاد پرسپولیس فکر می کنم

دنیزلی بعد از اینکه مشخص شد نمی تواند به تهران برگردد و کارش را در پرسپولیس ادامه دهد، در نامه ای برای هواداران پرسپولیس نوشت: «من به پرسپولیس و هوادارانش مدیون هستم و تا وقتی که با پرسپولیس قهرمان ایران نشوم از مربیگری کنار نمی روم.»

دنیزلی: به پیشنهاد پرسپولیس فکر می کنم

تماشا: ناصر صادقی مترجم دنیزلی می گوید مشکلات خانوادگی سرمربی سابق پرسپولیس حل شده و او می تواند در ایران کار کند

در دو سه روز گذشته بعضی از سایت ها از تمایل مصطفی دنیزلی برای برگشتن به پرسپولیس خبر داده بودند. این خبر در روزهایی که شایعه برکناری مانوئل ژوزه مطرح می شد خیلی سروصدا کرد و در صدر اخبار پربیننده همه سایت ها قرار گرفت که نشان می دهد دنیزلی با وجود نتیجه نگرفتن در پرسپولیس هنوز مورد توجه علاقه مندان به فوتبال است.

این شایعه حتی با استقبال چند بازیکن پرسپولیس هم مواجه شد. ناصر صادقی دوست قدیمی و مترجم دنیزلی درباره صحت و سقم این خبر می گوید: «خبر تا حد زیادی درست است اما اینطور نبوده که ایشان این بحث را مطرح کنند. من و آقای دنیزلی خیلی وقت است که با هم دوست هستیم. تقریبا هر روز با ایشان تلفنی حرف می زنم. هفته گذشته در یکی از تماس هایم از ایشان پرسیدم اوضاع و احوالش چطور است؟ گفتند که شکر خدا اکثر مشکلاتم حل شده و حتی بیماری پدر همسرم هم تا حد زیادی بهبود پیدا کرده است. از او پرسیدم اگر پرسپولیس دوباره پیشنهاد بدهد به ایران برمی گردی؟ جواب داد فعلا که پیشنهادی نداده ولی اگر بدهند حتما درباره اش فکر می کنم. همه داستان همین بود.»

هفته گذشته شایعه هایی هم درباره پیشنهاد و مذاکره رویانیان با دنیزلی منتشر شده بود اما صادقی می گوید از این پیشنهاد هیچ اطلاعی ندارد: «از باشگاه پرسپولیس کسی با دنیزلی تماس نگرفته است. من به دلیل دوستی قدیمی ام با اوست که هر روز با آقا مصطفی حرف می زنم. اگر دنیزلی پیشنهادی از پرسپولیس داشت حتما به من می گفت. او از چند تیم ترکیه ای پیشنهاد داشته و دارد اما فعلا با هیچ کدام به توافق نرسیده است.»

دنیزلی بعد از اینکه مشخص شد نمی تواند به تهران برگردد و کارش را در پرسپولیس ادامه دهد، در نامه ای برای هواداران پرسپولیس نوشت: «من به پرسپولیس و هوادارانش مدیون هستم و تا وقتی که با پرسپولیس قهرمان ایران نشوم از مربیگری کنار نمی روم.» از این اتفاقات شاید بشود اینطور نتیجه گرفت که علاقه پرسپولیس و هوادارانش به دنیزلی دوطرفه است و پیرمرد ترک هنوز هم دلش در تهران است. اگر پرسپولیس و مانوئل ژوزه بخواهند به روند فعلی شان ادامه دهند شاید دوباره افندی را در تهران ببینیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      من یکی ازطرفداران پرسپولیسم.هیچ کس به غیراز دایی نمیتواند درپرسپولیس موفق باشد.

    • kami

      دنيزلي دوست داريم..

    • مملي

      خوب اگه اينقدر زود مشكلاتش برطرف ميشد همون موقع تو تيم ميموند كار رو به دستياراش ميسپرد. يعني دستياراش نميتونستن توي اين 7 هفته 2تا برد بيارن؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج