جاباما
۳۲۰۸۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سوریان در محاصره رقبای ناکام

رقابتهای گزینشی المپیک در ترکیه به عنوان آخرین آوردگاه مدعیان کسب سهمیه از فشار و حساسیت زیادی برای نماینده وزن ۵۹ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران برخوردار است.

خبرگزاری مهر: سریال ناکامی های حمید سوریان در کسب سهمیه المپیک از قزاقستان آغاز شد و در مغولستان ادامه یافت تا اینکه این قهرمان نامدار خود را در یکقدمی اعزام به میدانی سخت و حساس در ترکیه ببیند.

حمید سوریان پس از ناکامی در رقابتهای جهانی لاس‌وگاس، در مسابقات گزینشی قزاقستان و مغولستان هم موفق به کسب سهمیه المپیک نشد و هم اکنون تنها یک فرصت دیگر پیش رو دارد، آخرین مسابقات گزینشی کشتی که طی روزهای ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ماه در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود و تنها دو فرنگی کار راه یافته به فینال، می‌توانند سهمیه المپیک را در این میدان کسب کنند

این در حالیست که سوریان باید برای کسب سهمیه در برابر رقبایی قرار گیرد که همچون خودش در میادین قبلی ناکام ماندند و در صورت شکست در ترکیه، چیزی برای از دست دادن ندارند. نماینده کشورمان در گزینشی ترکیه رقبای سرسختی همچون رومن آمویان دارنده نقره و برنز جهان و برنز المپیک از ارمنستان و همچنین ایو آنگلوف قهرمان جهان از بلغارستان را پیش رو دارد که روز گذشته در گزینشی مغولستان به سختی از سد اولی گذشت، اما حریف دومین رقیب خود نشد.

ضمن اینکه باید رواز لاشخی نایب قهرمان المپیک از گرجستان، پیتر مودوس دارنده برنز جهان و المپیک از مجارستان، جسی تیلکه از آمریکا، ارهان کاراکوش از ترکیه و دمیترو تسیمبالیوک از اوکراین را نیز به لیست بلندبالای رقبای سوریان در ترکیه افزود که مطمئنا حضور هر کدام از این حریفان زخم‌خورده در گروه وی می‌تواند تهدیدی جدی برای حذف و تکرار ناکامی او در مسیر کسب سهمیه المپیک باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج