۳۲۰۹۱۴
۱ نظر
۵۱۷۱
۱ نظر
۵۱۷۱
پ

مسابقه لیپ سینک بتل، منبع الهام «لباهنگ»

فصل سوم برنامه شاد و محبوب "خندوانه" با اجرای رامبد جوان، آیتمی در قالب مسابقه ای به نام "لباهنگ" داشت که در این مسابقه هر شخص باید آهنگی انتخاب می کرد و بر روی آن لب می زد.

برترین ها: فصل سوم برنامه شاد و محبوب "خندوانه" با اجرای رامبد جوان، آیتمی در قالب مسابقه ای به نام "لباهنگ" داشت که در این مسابقه هر شخص باید آهنگی انتخاب می کرد و بر روی آن لب می زد. این مسابقه که در ایام نوروز ۹۵ پخش می شد، شرکت کنندگانی همچون امیرعلی نبویان، احسان کرمی، پژمان بازغی، علیرضا کمالی، اشکان خطیبی، علی لک‌پوریان، امیرحسین صدیق، میلاد کی‌مرام، امیرحسین رستمی، محمدرضا هدایتی، امیرحسین مدرس و ارشا اقدسی داشت که در شش گروه به رقابت پرداختند و از میان آنها امیرعلی نبویان، پژمان بازغی، اشکان خطیبی، امیرحسین صدیق، امیرحسین رستمی و ارشا اقدسی به مرحله دوم راه یافتند.

در مرحله دوم این شش نفر در سه گروه رقابت کردند که از میان آنها امیرعلی نبویان، اشکان خطیبی و ارشا اقدسی به فینال شب ۱۹ فروردین رسیدند. در پایان، امیرعلی نبویان مقام نخست را به دست آورد.

مسابقه لیپ سینک بتل، منبع الهام «لباهنگ»

همانطور که رامبد جوان، مجری خندوانه، چندین بار اعلام نمود، مسابقه "لیپ سینک بتل" منبع الهام آنها برای ساخت مسابقه "لباهنگ" بوده است. به همین بهانه نگاهی به این "مسابقه لب‌خوانی" آمریکایی انداخته ایم و در زیر یک بررسی اجتمالی از نحوه به وجود آمدن آن و ستاره هایی که تابحال در آن شرکت کرده اند انجام داده ایم.

"مسابقه لب‌خوانی" (Lip Sync Battle) برنامه تلویزیونی آمریکایی در ژانر مسابقه رئالیتی موسیقی است که اولین اپیزود آن در آوریل ۲۰۱۵ از شبکه اسپایک پخش شد. این برنامه مبتنی بر ایده‌ای بود که اولین بار جان کرازینسکی در برنامه "آخر شب با جیمی فالون" آن را مطرح کرد و در آن ستاره‌ها و سلبریتی‌ها با اجرای لب خوانی با هم مبارزه می کردند. این ایده قبل از آنکه به برنامه جداگانه‌ای تبدیل شود، به عنوان بخشی از برنامه Tonight Show Starring Jimmy Fallon تهیه و پخش می‌شد و ستاره های زیادی در آن بخش، با جیمی فالون مبارزه کردند و روی آهنگ ها لب زدند.

مسابقه لیپ سینک بتل، منبع الهام «لباهنگ»

اولین اپیزود این برنامه پربیننده‌ترین اپیزود اول در تاریخ شبکه اسپایک بود. این برنامه برای این شبکه یک شوی موفق بود و در نتیجه برای فصل دوم تمدید شد که اول قسمت فصل دوم در شب ۷ ژانویه ۲۰۱۶ پخش شد.

مسابقه لب خوانی (لیپ سینک بَتِل) در شب دوم آوریل ۲۰۱۵ از شبکه اسپایک پخش شد. جان کرازینسکی و استیون مرچَنت تهیه کنندگان آن هستند و ال ال کول جی، بازیگر و رپر، مجری این برنامه است و کریسی تیگن، مدل، به عنوان مفسر و کمک مجری ایفای نقش می‌کنند.

این شو، برنامه‌ای اشتقاقی (اسپین-آف) است که در ابتدا به عنوان بخشی از برنامه "آخر شب با جیمی فالون" معرفی شد. مرچنت، کرازینسکی و همسرش، امیلی بلانت، در حال ایده پردازی برای حضور کرازینسکی در برنامه فالون بودند که این ایده شکل گرفت. سپس جیمی فالون آن را تبدیل به بخشی از شوی خود کرد. بازی آن شامل دو سلبریتی می‌شود که با اجرای لب خوانی در دو راند با هم مبارزه می‌کنند و حضار بعد از پایان دو راند برنده را مشخص می‌کنند.

در سال ۲۰۱۴ مرچنت و کرازینسکی و فالون این شو را به شبکه ان بی سی برای تولید پیشنهاد کردند ولی این شبکه ایده را رد کرد، زیرا معتقد بود که این ایده برای اینکه تبدیل به برنامه‌ای جداگانه و مستقل شود کافی نیست. شبکه‌های کابلی ان بی سی از جمله یو اس ای نتوورک و براوو هم آن را رد کردند. در نهایت برنامه مسابقه لب خوانی توسط شبکه کابلی اسپایک انتخاب شد.

مسابقه لیپ سینک بتل، منبع الهام «لباهنگ»

این برنامه برای شبکه اسپایک موفقیت بزرگی به همراه آورده است و قسمت اول آن با ۲/۲ میلیون بیننده بالاترین ریتینگ را در تاریخ شبکه اسپایک داشته است. در نتیجه این شبکه سفارش ساخت فصل دوم با ۲۰ اپیزود را داد. ریتینگ های این برنامه بالاتر و بالاتر رفت و در ماه ژانویه ۲۰۱۶ اسپایک سفارش تولید فصل سوم با ۲۰ اپیزود را نیز صادر کرد. کوین کی، رئیس شبکه اسپایک اظهار داشت: «لیپ سینک بتل یک پدیده فرهنگی محبوب چند پلتفرمی است که نقشی کلیدی در جذب مخاطب جدیدتر و وسیع‌تر برای شبکه اسپایک داشته است.»

تابحال کشورهایی مانند چین، کانادا، اندونزی، شیلی، لهستان، فیلیپین و آفریقای جنوبی از این برنامه، اقتباس هایی انجام داده اند.

مسابقه لیپ سینک بتل، منبع الهام «لباهنگ»

کیسی پاترسون، یکی از تهیه کنندگان این برنامه درباره ساختار آن اینطور توضیح می دهد: «وقتی از من می پرسند که چطور برای شرکت کننده ها رقیب انتخاب می کنیم، می گویم که عموماً اول یک نفر را انتخاب می کنیم که می دانیم در این کار عالی عمل می کند و معمولاً این شرکت کننده خودش ایده های خاصی در مورد کسی که می خواهد با او رقابت کند دارد. در عرض نیم ساعت، شما می توانید رقابت و مبارزه بین این دو را مشاهده کنید که خودش نیمی از تفریح و سرگرمی این برنامه است. معمولاً این دو رقیب از قبل با هم آشنایی دارند یا دوست هستند یا به طریقی در یک سریال یا فیلم با هم همبازی بوده اند که خودش کمک کننده است.

برای مثال، امیلی بلانت و آن هاتاوی در فیلم "شیطان پرادا می پوشد" نقش های مقابل یکدیگر را بازی کرده بودند و رقابتی از قبل بین آنها وجود داشته، البته این دو دوستان بسیار صمیمی هستند و یکدیگر را به خوبی می شناسند، که باعث می شود مسابقه آنها در لیپ سینک بتل جذابتر شود.»

ال ال کول جی در اولین قسمت لیپ سینک بتل که دوم آوریل ۲۰۱۵ پخش شد، دو شرکت کننده محبوب را مهمان خود کرده بود و دواین جانسون و جیمی فالون را مقابل یکدیگر قرار داد. جانسون دو آهنگ از تیلور سوئیفت و Bee Gees و فالون دو آهنگ از هری بلافونته و مدونا اجرا کردند. شاید دیدن "راک"، کشتی گیر معروف مسابقات کشتی کج، در حال اجرای آهنگ دخترانه Shake It Off از تیلور سوئیفت، غیرمنتظره و غافلگیر کننده بود، ولی کسی شک نداشت که جیمی فالون مثل همیشه خوب ظاهر می شود. اجرای دواین راک جانسون در یوتیوب نزدیک به ۳۵ میلیون بار دیده شد.

مسابقه لیپ سینک بتل، منبع الهام «لباهنگ»

در قسمت دوم جان لجند و Common با هم مبارزه کردند و در قسمت سوم که یکی از پربیننده ترین قسمت های لیپ سینک بتل بوده است، آن هاتاوی و امیلی بلانت لب خوانی کردند و به مبارزه پرداختند. اجرای آهنگ Wrecking Ball مایلی سایرس توسط آن هاتاوی در یوتیوب نزدیک به ۲۰ میلیون بار دیده شده است. واقعاً تصورش را هم نمی کردیم که هاتاوی اینطور حس آهنگی از مایلی سایرس را القا کند و اجرایی اینچنینی ارائه دهد. بلانت و هاتاوی قبلاً در فیلم سینمایی "شیطان پرادا می پوشد" نقش های مقابل یکدیگر را بازی کرده بودند و این بار امیلی بلانت (که خود یکی از ایده پردازان این مسابقه بوده است) دوباره روبرو هاتاوی قرار می گیرد و مسحور اجرای رقیب خود می شود.

مسابقه لیپ سینک بتل، منبع الهام «لباهنگ»

مبارزه آنا کندریک و جان کرازینسکی در اپیزود چهارم نیز یکی از پر بیننده ترین مبارزه های لیپ سینک بتل بود و شاید دلیلش حضور جنیفر لوپز در کنار آنا کندریک و همراهی با او در اجرای آهنگی از جنیفر لوپز و پیتبول بوده است. این اجرا در یوتیوب بیش از ۱۷ میلیون بازدیدکننده داشته است.

پاترسون (تهیه کننده برنامه) در مورد اینکه چه کسی آهنگ ها را انتخاب می کند اینطور می گوید: «خود ستاره ها آهنگ ها را انتخاب می کنند. ما به این نتیجه رسیدیم که بهترین حالتی که این برنامه می تواند داشته باشد این است که ما تهیه کنندگان آهنگ ها را به خورد ستاره ها ندهیم و بگذاریم خودشان آهنگ ها را انتخاب کنند. چون هر کسی برای خودش آهنگ محبوبی دارد که در ماشین، خانه و ... برای خودش زمزمه می کند یا آهنگی دارد که از بچگی دوست داشته یا با آن خاطره دارد.

هرچه آنها آهنگی را بیشتر بلد باشند ارتباط بیشتری با آن برقرار می کنند و برنامه بهتر از آب درمی آید. مثلاً در مورد آنا کندریک که آهنگی از جنیفر لوپز را اجرا کرد و وقتی به قسمتی از آهنگ رسید که پیتبول در آن رپ می خواند، آنا فوق العاده آن را لب زد و البته اجرای کرازینسکی در مقابل آن نیز برای خودش یک برنامه سرگرم کننده جداگانه می توانست باشد.»

مسابقه لیپ سینک بتل، منبع الهام «لباهنگ»

در قسمت پنجم تری کروز و مایک تایسون با هم مبارزه کردند و در اپیزود بعدی هدی قطب و مایکل استراهان لب خوانی نمودند. در قسمت هفتم، استیون مرچنت (یکی از ایده پردازان این مسابقه) با مالین اکرمن به مبارزه پرداخت و این دو آهنگ هایی از انریکه ایگلسیاس، کریستینا اگیلرا، جیسون درولو و دف لپارد را اجرا کردند. در قسمت هشتم، جولیان هاف و درک هاف، که همان خواهر و برادری هستند که در مسابقات Dancing with the Stars چند بار برنده شده اند، با هم مبارزه کردند که مسابقه به این دو خواهر و برادر نیز در یوتیوب جزو پر بیننده ترین قسمت های لیپ سینک بتل بوده است. در قسمت های بعدی ساندرا دنتون و شریل جیمز، کوئین لطیفه و مارلون وینس، الیسون بری و ویل آرنت، با لب خوانی های خود بیننده را سرگرم کردند.

مسابقه لیپ سینک بتل، منبع الهام «لباهنگ»

در اپیزود دوازدهم لیپ سینک بتل، جاستین بیبر با دیون سندرز لب خوانی کرد. دیگر شرکت کنندگان این مسابقه تا پایان اپیزود هجدهم، ویلی گایست و اندی کوهن، گرگ سالکین و ویکتوریا جاستیس، ایلانا گلیزر و ابی جیکوبسون، ایگی آزالیا و نیک یانگ، ترنس هاوارد و تاراجی پی. هنسون و بالاخره دوباره ترنس هاوارد و تاراجی پی. هنسون بودند که برای بار دوم مبارزه کردند.

مسابقه لیپ سینک بتل، منبع الهام «لباهنگ»

اپیزود ویژه کریسمس لیپ سینک بتل ستاره های محبوب و معروفی مانند جوزف گوردون لویت و آنتونی مکی را مهمان کرده بود که این اپیزود با حضور سث روگن، جزو یکی از پر بیننده ترین های کانال این برنامه در یوتیوب بود.

مسابقه لیپ سینک بتل، منبع الهام «لباهنگ»

وقتی از پاترسون در مورد نحوه آماده شدن ستاره ها برای اجرا در برنامه می پرسیم، او اینطور پاسخ می دهد: «در کل ستاره ها از چند هفته یا چند ماه قبل از حضورشان در برنامه مطلع می شوند، هر چند که بعضی از آنها درست یک روز قبل فهمیدند که قرار است در مسابقه شرکت کنند و با این قضیه مشکلی نداشتند. ریتم برنامه به این شکل است که آنها عاشق این ایده هستند و در خانه های خود تمرین می کنند و هر چه به روز اجرا نزدیک تر می شوند، بیشتر هیجانزده می شوند و از خود می پرسند که "آیا واقعاً می خوام این کارو بکنم؟ آیا قراره مردم این برنامه رو ببینن؟" و وقتی روی صحنه می آیند، قیافه همه آنها دیدنی است وقتی با چشم های گشاد شده از تعجب می گویند "وای خدای من! من چیکار کردم؟»

تهیه کنندگان به ستاره های شرکت کننده در مسابقه پیشنهاد می کنند که حداقل نیم ساعت تا چهل و پنج دقیقه با آنها تمرین کنند. پاترسون می گوید: «ستاره ها دوست دارند بیشتر و بیشتر تمرین کنند، چون دوست دارند عالی باشند و واقعاً برای بردن به این مسابقه می آیند. در مسابقه بین دواین جانسون و جیمی فالون، جانسون آنقدر مسلط بود که انگار خودش این برنامه را تولید کرد. او لباس هایش را خودش آورد و آهنگش را خودش تنظیم کرد و دقیقاً می دانست که قرار است چه کار کند. او کمک زیادی به خوب شدن برنامه کرد.»

مسابقه لیپ سینک بتل، منبع الهام «لباهنگ»

فصل دوم مسابقه لب خوانی لیپ سینک بتل، ستاره های مشهورتر و اجراهای جالب تری داشت که از آن میان می توان به مبارزه چنینگ تیتوم و همسرش جنا دوان-تیتوم در اپیزود اول فصل دوم اشاره کرد. چنینگ تیتوم دو آهنگ از ایدینا منزل و بیانسه و همسرش دو آهنگ از پائولا عبدل و جینیوآین اجرا کردند و مبارزه آنها بیش از ۳۰ میلیون بار در یوتیوب دیده شد. واقعاً کسی فکرش را هم نمی کرد که چنینگ تیتوم لباس السا، ملکه یخی دیزنی را بپوشد و آواز بخواند و جالب تر از آن قیافه چنینگ در زمانی بود که فهمید همسرش، جِنا، در حال اجرای همان آهنگی است که خودش در فیلم Magic Mike XXL اجرا کرده بود.

در اجرای آهنگ Run the World توسط چنینگ تیتوم، بیانسه، خواننده مشهور پاپ وی را همراهی کرد که یکی دیگر از سورپرایزهای قسمت اول فصل جدید این مسابقه بود. دیگر مهمانان غیرمنتظره این اپیزود، کوئنتین تارانتینو، آدام رودریگوئز و پائولا عبدل بودند که بالاترین ریتینگ را برای این اپیزود در کل قسمت های این مسابقه تاکنون رقم زدند.

مسابقه لیپ سینک بتل، منبع الهام «لباهنگ»

صحبت از تعجب چنینگ تیتوم از آهنگی که همسرش در مبارزه با او در این مسابقه انتخاب کرده بود شد، پاترسون در پاسخ به این سوال که آیا ستاره ها می دانند که رقیب شان چه آهنگی را انتخاب کرده اینطور می گوید: «آنها در مورد آهنگ های رقیب شان چیزی نمی دانند و قطعاً نمی دانند که تولید و ساخت آهنگ دوم به چه صورت است. آنها باید قبل از آنکه رقیب شان برای تمرین بیایید، برای گریم چهره و مو بروند.

ما تمام تلاش مان را می کنیم تا دو رقیب را کاملاً جدا از هم نگه داریم تا سورپرایز قضیه از بین نرود. آنها زمان و فکر زیادی روی انتخاب آهنگ شان می گذارند و اینکه چطور قرار است آن را اجرا کنند و چطور می توانند برنده شوند و لحظه ای که رقیب وارد میدان می شود و آهنگ او شروع به پخش شدن می کند، آن لحظه قیافه آنها دیدنی است و به همین دلیل است که ما این قدر تلاش می کنیم تا آن لحظه را شکار کنیم.»

مسابقه لیپ سینک بتل، منبع الهام «لباهنگ»

در اپیزود دوم فصل دوم، اولیویا مان و کوین هارت مسابقه دادند و مهمانان ویژه برنامه بیگ شو، شنل آیمان، شارلوت مک‌کینی و جیمی کینگ بودند. تریسی الیس راس و آنتونی اندرسون، جاش گد و کیلی کوئوکو، تیم تیبو و نینا دوبرو، در سه قسمت بعدی مبارزه کردند. نینا دوبرو آهنگ Cheerleader از OMI را به زیبایی اجرا کرد و در مقابل، تیبو آهنگ Eye of the Tiger از Survivor را لب زد.

مسابقه لیپ سینک بتل، منبع الهام «لباهنگ»

ایوا لونگوریا و هیدن پنتی‌یر در اپیزود ششم فصل دوم مبارزه کردند و لونگوریا آهنگ "آناکوندا"ی نیکی میناژ را اجرا کرد و در اجرای آهنگی از کریستینا اگیلرا توسط هیدن پنتی‌یر ناگهان خود اگیلرا روی صحنه حضور یافت و تا پایان آهنگ را با پنتی‌یر اجرا کرد.

از پاترسون می پرسیم که آیا ستاره ها اجازه برداشت دوم را دارند یا خیر؟ وی می گوید: «بله آنها اجازه دارند که دوباره آهنگ خود را اجرا کنند. ولی در فصل اول اصلاً نیازی به این کار نبود. فکر می کنم یک بار ایراد فنی در این فصل پیش آمد، ولی هیچیک از ستاره ها نگفت که "من می خواهم دوباره آهنگم را اجرا کنم." آنها تمام تلاش خود را می کنند و نکته مثبت قضیه این است که لازم نیست آنها بی عیب و نقص باشند. فقط باید تعهد کافی به انجام این کار داشته باشند و شاید همین تعهد مسخره است که آنها را برنده میدان می کند.»

مسابقه لیپ سینک بتل، منبع الهام «لباهنگ»

گابریل ایگلسیاس و رندی کوتور شرکت کنندگان اپیزود بعدی بودند. مبارزه بین جی جی حدید (سوپرمدل محبوب مجلات مد و فشن) و تایلر پوزی، نیز با حضور مهمانان ویژه ای مانند ای.جی.مک‌لین و نیک کارتر از گروه موسیقی Backstreet Boys جذاب و نوستالژیک شده بود. سونیکا مارتین-گرین و لورن کوهن، دو ستاره سریال "مردگان متحرک" در قسمت بعدی مبارزه کردند. اپیزود دهم با مبارزه کاثارین مک‌فی و جیسون درولو پایان یافت و در اپیزود یازدهم که شب چهاردهم آوریل ۲۰۱۶ پخش شد، نه‌نه لیکس و تاد کریسلی، آهنگ هایی از آرتا فرانکلین، روپول، رابین تیک و شنایا تواین را لب زدند.

مسابقه لیپ سینک بتل، منبع الهام «لباهنگ»

مسابقه لیپ سینک بتل، منبع الهام «لباهنگ»

همانطور که در این برنامه دیده ایم، ال. ال. کول جی. مجری این برنامه است که در این نقش بسیار خوب و توانا ظاهر شده است، ولی نقش کریسی تیگن به عنوان کمک مجری و در واقع مفسر برنامه چیست؟ پاترسون پاسخ می دهد: «ال. ال. یک مجری خوب، باهوش و حرفه ای است، ولی کریسی برگ برنده برنامه است. شما هیچ وقت نمی توانید حدس بزنید که کریسی بعد از هر اجرا می خواهد چه بگوید یا چکار کند و همین باعث می شود که ال. ال. همیشه حواسش جمع باشد.

کریسی کمی خطرناک است و البته منظورمان از خطرناک در معنای مثبت آن است. وقتی برداشت هایی که از کریسی داریم را می بینید، انگار او با هر آهنگی خودش مسابقه می دهد. او کاملاً در برنامه غرق شده و طرفدار همه شرکت کنندگان است. حتی وقتی شوهرش، جان لجند، در مسابقه شرکت کرد، واکنش کریسی به اجرای او و Common بسیار جالب بود.»

مسابقه لیپ سینک بتل، منبع الهام «لباهنگ»

کلارک گرگ و هیلی اَِتول، دو بازیگر و ستاره ای که شخصیت هایی از دنیای مارول را در سریال های تلویزیونی "مأموران شیلد" (Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.) و "مأمور کارتر" (Agent Carter) ایفا می کنند، در اپیزود دوازدهم این فصل به مبارزه می پردازند و لب خوانی می کنند. انتظار می رود که آهنگ هایی که این دو ستاره لب می زنند نیز یکی از جالب ترین و دیدنی ترین قسمت های مسابقه لیپ سینک بتل را رقم بزند.

مسابقه لیپ سینک بتل، منبع الهام «لباهنگ»

سوال آخر ما از پاترسون، تهیه کننده برنامه لیپ سینک بتل، این بود که چه کسی برنده را تعیین می کند و جایزه برنده چیست. او در پاسخ می گوید: «مخاطبین حاضر در برنامه برنده را مشخص می کنند. به نظر من، نوع کمدی ای که جیمی فالون در برنامه اش داشت بسیار ناب و جالب بود و سبکی که برنامه ما دارد نیز دقیقاً شبیه به سبکی است که فالون درست کرده است.

بنابراین ما با مرحله سازی و امتیازدهی و غیره برای مسابقه آن را پیچیده نکردیم و آن را از ابتدا تا انتها فقط برای سرگرم کردن مخاطب تولید کردیم نه برد و باخت. البته جایزه ای که برنده دریافت می کند، همانطور که می دانید کمربند مخصوص برنامه لیپ سینک بتل با آرم خاص برنامه بر روی آن است.»

مسابقه لیپ سینک بتل، منبع الهام «لباهنگ»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سبحان

      نام اهنگی که جاستین خوند چی بود و از کدوم خواننده؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج