۳۲۰۹۳۹
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

تغییرات زیر ذره بین

مروری بر حاشیه های تلویزیون

شبکه های مختلف تلویزیون آرام آرام به سمت تغییرات در فرم و محتوای تولیدات حرکت می کنند که برخی از این تغییرات را در ۴۸ ساعت گذشته رصد کرده ایم.

روزنامه سینما: شبکه های مختلف تلویزیون آرام آرام به سمت تغییرات در فرم و محتوای تولیدات حرکت می کنند که برخی از این تغییرات را در 48 ساعت گذشته رصد کرده ایم.

قطار مهمان های فوتبالی

هر چند کام فوتبال دوستان در روزهای پایانی هفته حسابی تلخ بود اما بر و بچه های شبکه نسیم ترجیح دادند کنداکتور عیدانه خود هم زمان با روز پدر را به مهمانان ویژه فوتبالی اختصاص دهند تا حال و هوای فوتبالی ها هم تغییر کند.

مروری بر حاشیه های تلویزیون

برنامه «دورهمی» که به دلیل هم زمانی باکس پخش هفتگی اش با شب وفات حضرت زیبت (س) یک شب زودتر روی آنتن رفت، میزبان برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس بود. البته گفتگوی مدیری با برانکو در حال و هوای روز پدر به اندازه حضور احمدرضا عابدزاده در برنامه «خندوانه» در فضای مجازی بازتاب نداشت. رامبد جوان در حالی برنامه آرشیویی گفتگو با عقاب آسیا را روانه آنتن کرد که این گفتگو به دلیل رنگ و بوی نوستالژیک برخی آیتم ها و بخش ها، حسابی مورد استقبال مخاطبان فوتبالی و حتی غیرفوتبالی شبکه نسیم قرار گرفت. نکته جالب درباره این دو برنامه، سهم غالب پرسپولیسی ها از آنتن عیدانه شبکه نسیم بود!

لطفا کپی کنید!

باید اذعان کنیم که کم آوردیم و پشیمان شده ایم از خرده گرفتن به لوگوهای کپی برداری شده شبکه ۳ و مستند تلویزیون! شاید اگر رسانه ها تا این اندازه نسبت به این کپی برداری حساسیت نشان نمی دادند، حالا شاهد این سطح از سلیقه و خلاقیت اورجینال در طراحی لوگوی دو بخش تازه رونمایی شده شبکه کودک یعنی «نهال» و «پویا» نبودیم! لوگوهای عجیب و غریب و بدقواره ای که بدون هیچ ظرافتی حجم قابل توجهی از گوشه تصویر این شبکه را از روز سه شنبه هفته گذشته اشغال کرده و نه فقط خوش خوان نیست که بیشتر نشان از بدسلیقگی طراحان آن دارد.

مروری بر حاشیه های تلویزیون

طبیعتا اگر می دانستیم خروجی اورجینال خلاقیت بروبچه های سیما تا این اندازه بدفرم و بی تناسب با قاب تلویزیون از آب در می آید، اصلا به آنها سخت نمی گرفتیم. لطفا برای شبکه کودک هم سرچی در گوگل بزنید شاید به نمونه های زیباتری برای کپی برداری برسید!

تغییرات تبلیغاتی برای هویت تازه؟

لبه ورودی آگهی های بازرگانی در شبکه های مختلف، گرافیک مشترکی دارد که باکس تبلیغات را با نشانه ای خاص از تولیدات روتین هر شبکه مجزا می کند و نشان می دهد که «تبلیغات بازرگانی» در شبکه های مختلف در واقع محصولی مشترک از واحد بازرگانی و تبلیغات سیماست. به همین دلیل هم شبکه های برون مرزی از این قاعده مستثنا هستند و به عنوان نمونه تا همین چند وقت پیش گرافیک آگهی های بازرگانی در شبکه «آی فیلم» سروشکلی مستقل داشت.

مروری بر حاشیه های تلویزیون

این تفاوت اما دو سه روزی است از میان برداشته شده و تبلیغات آی فیلم هم قالبی مشابه با گرافیک مشترک واحد بازرگانی سیما پیدا کرده است. این تغییر به ظاهر ساده می تواند نشانه ای از نزدیک شدن بیشتر «آی فیلم» به فهرست شبکه های داخلی باشد. آیا در فرآیند تعدیل و ترکیب شبکه های دیجیتال قرار است شاهد هویتی تازه از «آی فیلم» باشیم؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج