۳۲۰۹۹۹
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

هیچوقت برای تغییر دیر نیست!

اولین موضوع مهمی که در تغییر مدل خانه باید در نظر داشته باشید این نکته است که هزینه اصلی را برای وسایل مهم‌تر یا اصطلاحا فضاهایی که بیشتر به چشم می‌آیند در نظر بگیرید تا هم خودتان متوجه تغییرات قبل و بعد منزل شوید و هم مهمان‌های خانه متوجه حال و هوای جدید خانه شما شوند.

وب سایت چیدانه: اولین موضوع مهمی که در تغییر مدل خانه باید در نظر داشته باشید این نکته است که هزینه اصلی را برای وسایل مهم‌تر یا اصطلاحا فضاهایی که بیشتر به چشم می‌آیند در نظر بگیرید تا هم خودتان متوجه تغییرات قبل و بعد منزل شوید و هم مهمان‌های خانه متوجه حال و هوای جدید خانه شما شوند.

هیچوقت برای تغییر دیر نیست!

هیچوقت برای تغییر دیر نیست!

تقریبا همه خانم‌ها از یکی، دو ماه مانده به نوروز به تغییر مدل خانه فکر می‌کنند، درست است که اردیبهشت ماه از راه رسیده اما هنوز برای تغییر حال و هوای خانه در سال جدید دیر نیست! این را بدانید که هر چه این تغییرات اصولی‌تر باشد از اعضای خانواده و مهمان‌هایتان، بازخوردهای خوشایندتری خواهید شنید! پس تنها به سلیقه شخصی اکتفا نکنید و برای خلق فضایی با حال و هوای جدید کمی بیشتر زمان بگذارید. این را هم به یاد داشته باشید که پرداخت هزینه زیاد الزاما به معنای خلق یک فضای اصولی نیست. نگاهی به دور و برتان بیندازید. چقدر ماگ‌های لب پر، روزنامه‌های باطله، لباس‌هایی که دیگر به کارتان نمی‌آید در کمد، روی کابینت و گوشه و کنار خانه دارید؟ یکی از اصول مهم در تغییر مدل خانه دور ریختن وسایل اضافی است.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


صندلی لهستانی را با هر دکوراسیونی ست کنید!

هیچوقت برای تغییر دیر نیست!

صندلی های لهستانی از آن دسته صندلی های نوستالژیکی هستند که بیشتر ما تجربه ی استراحت روی آن ها را برای یک بار هم که شده داریم، در مطلب صندلی لهستانی و کاربرد آن در دکوراسیون منزل به طور کامل این سبک از صندلی را توضیح و کاربرد آن را در فضاهای داخلی مختلف بررسی کرده ایم اما امروز در چیدانه می خواهیم این صندلی ها را به دوستداران سبک های اصیل و دکوراسیون شیک پیشنهاد دهیم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


با کاشی شکسته ها گلدان های زیبا بسازید!

هیچوقت برای تغییر دیر نیست!

اگر به دنبال این هستید که در کمترین زمان ممکن وسیله های خانه تان را زیبا کنید، می توانید از هنر کاشی شکسته کمک بخواهید، این هنر ساده و ارزان به شما کمک می کند که حتی از زمانی هم که برا این کار می گذارید لذت ببرید. در این ویدئو می خواهیم با هم نحوه کار با کاشی های شکسته و در نهایت تزیین یک گلدان به کمک آن را ببینیم، پس تا انتهای این ویدئو با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۴ پروژه معماری معاصر ایرانی که در دنیا درخشیدند!

هیچوقت برای تغییر دیر نیست!

امروز سوم اردیبهشت سالروز بزرگداشت شیخ بهایی و روز ملی معمار است و در این روز چه خبری می تواند خوشحال کننده تر از این باشد که معماران معاصر ایرانی بار دیگر افتخار آفریدند و با قدم گذاشتن در مسیر اعتلای معماری این مرز و بوم نام خود را در زمره ی بهترین ها ثبت کردند. آرکی تایزر (Architizer ‎/ A+ AWARDS) مرجع بزرگ برگزاری مسابقات معماری در دنیاست که هر ساله در بیش از یکصد زیر شاخه معماری اعلان فراخوان می کند و هزاران معمار از سراسر دنیا پروژه های خود را برای شرکت در این مسابقه ارسال می کنند. در فهرست برندگان سال ۲۰۱۶ این مسابقه ی بزرگ که چند روز پیش اعلام شد ۴ پروژه ی برجسته ی ایرانی نیز جای داشتند که چیدانه در این مطلب آن ها را به شما معرفی می کند. با ما همراه باشید...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج