۳۲۱۳۴۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

مروری بر حاشیه های تلویزیون

برنامه های شبکه ۳ که در روز جمعه روی آنتن رفت، نکات و حواشی جالب توجهی داشت؛ نکاتی که باعث شد این شبکه از دیگر رقبایش پیشی بگیرد.

روزنامه سینما: برنامه های شبکه 3 که در روز جمعه روی آنتن رفت، نکات و حواشی جالب توجهی داشت؛ نکاتی که باعث شد این شبکه از دیگر رقبایش پیشی بگیرد.

لطفا خودتان را معرفی کنید

برنامه «هفت» دیشب نکات ریز و درشت زیادی داشت. یکی از بخش های خوب آن صحبت های بی پرده و گفت و گوی پرچالش منوچهر هادی، کارگردان فیلم «من سالوادور نیستم» با بهروز افخمی و مسعود فراستی بود. البته طبق اعلام روابط عمومی برنامه، قرار بود بابک حمیدیان هم با رسول صدرعاملی گفت و گو کند که این اتفاق نیفتاد؛ اما غیر از این مسائل، یک اشتباه عجیب و غریب هم برنامه دیشب داشت و آن، بخش مربوط به گفت و گو با عوامل فیلم «چهارشنبه» بود.

در این گفت و گوی جمع و جور که 8-7 نفر از سازندگان فیلم و بازیگرانش حضور داشتند، با همه گفت و گو شد، در حالی که برای هیچ کدام شان توضیحی نوشته نشد که این کسانی که در حال صحبت کردن هستند چه کسانی هستند و نسبت شان با فیلم چیست؟! این گزارش تقریبا تا انتها به همین شکل پخش شد و برای هیچ یک از کسانی که در آن کافی شاپ حضور داشتند توضیحی نوشته نشد.

مروری بر حاشیه های تلویزیون

ما خوبیم؛ شما بَدید

یکی از نکات مهم در رابطه با گزارشگران ورزشی این است که نباید جانب دارانه گزارش کنند و مثلا در یک مسابقه فوتبال از یک تیم خاص طرفداری کنند؛ اما این مسئله در زمان بازی های تیم های بزرگ فوتبال تهران با تیم های شهرستانی اصلا رعایت نمی شود معمولا گزارشگران شهرستانی بیش تر هوای تیم شهر خودشان را دارند.

جدیدترین نمونه این مدل گزارش مربوط به بازی دو روز پیش پرسپولیس و استقلال اهواز است، جایی که گزارشگر معروف اهواز، مسعود نریموسایی بازی را گزارش می کرد و پرتاب سنگ از طرف هواداران اهوازی را که باعث مصدومیت چند بازیکن و لغو چند لحظه ای مسابقه شد، حرکت چند تماشاگرنمای بدون تیم می دانست، ولی زمانی که چند هوادار پرسپولیسی به سمت بازیکن استقلال اهواز سنگ پرتاب کردند و اجازه کرنر زدن به او ندادند، بدون هیچ ابایی آن ها را طرفداران متعصب تیم پرسپولیس می دانست. مسلما این گزارش های یک طرفه به نفع ورزش نیست و گزارشگران شهرستانی باید بیش تر دقت کنند.

چراغ ها را چه کسی خاموش کرد؟

مهمان چهاردهمین قسمت برنامه «امضا» فتحعلی اویسی بود؛ بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که چند سالی می شود از متن اتفاقات و آثار هنری به دور افتاده او دیگر او را در کارهای مختلف نمی بینیم. علاقه مندان به برنامه «امضا» در جریان هستند که مهمان های این برنامه معمولا از بزرگان و چهره های ماندگار رشته های علمی، هنری و... هستند و دیروز برای دومین قسمت پخش شده در سال جدید، یک پیشکسوت بازیگری دیگر در مقابل احسان کرمی نشسته باشد و نامش در کنار علی نصیریان و جمشید مشایخی قرار بگیرد.

مروری بر حاشیه های تلویزیون

در روزهای ابتدایی که «امضا» پخش می شد گفت و گوها و بحث های شکل گرفته در آن سر و صدای زیادی به راه می انداخت و خیلی دیده می شد، اما چند قسمتی می شود که بروب چه های این برنامه چراغ خاموش به حرکت شان ادامه می دهند و آن طور که باید و شاید در کانون توجه دیگر رسانه ها قرار نمی گیرند. «امضا» جزو برنامه های خوب تلویزیون در این روزهاست که قابلیت دیده شدن بیش از این ها را دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج