۳۲۱۴۲۵
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

گلایه های کتایون امیرابراهیمی

کتایون امیرابراهیمی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ضمن انتقاد از مسئولان و متولیان حوزه فرهنگ و هنر کشور گفت: مسئولان بسیار بی‌معرفت هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: کتایون امیرابراهیمی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ضمن انتقاد از مسئولان و متولیان حوزه فرهنگ و هنر کشور گفت: مسئولان بسیار بی‌معرفت هستند.

وقتی با ما کاری دارند، ده‌ها بار تماس می‌گیرند تا کارشان انجام شود ولی در مواقع دیگر ماه‌ها و سال‌ها هیچ‌کس حالمان را نمی‌پرسد. کسی زنگ نمی‌زند بگوید کتایون امیرابراهیمی الان حالت چطور است و چه‌کار می‌کنی؟

وی در ادامه گفت: حالم بد است و به دلیل ابتلا به کم‌خونی مرتب به بیمارستان می‌روم. از مسئولان، کسی برای درمان هنرمندان سالمند و مریض کاری نمی‌کند. هنرمندان هم که خودشان مریض هستند و توان پیگیری ندارند. مسئولان باید برای رفاه هنرمندان اقدام کنند. بیمه هنرمندان هیچ فایده‌ای ندارد و همه شاکی هستند. به همین دلیل من هم سراغش نرفتم و این بیمه را نخواستم.

بازیگر فیلم سینمایی «ورود آقایان ممنوع» اظهار داشت: شرایط بدی بر زندگی هنرمندان حکمفرماست. هنرمندان ما با بدبختی و درد و بیماری فوت کردند. طوری با ما برخورد می‌شود که انگار نیستیم و هرگز نبوده‌ایم.

گفتنی‌است؛ آخرین اثری که این بازیگر پیشکسوت در آن به ایفای نقش پرداخته، فیلم «ورود آقایان ممنوع» به کارگردانی رامبد جوان در سال ۱۳۹۰ بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجیب است. از کار این هنرپیشه ها فقط خودشان سر در می اورند. مفهوم مشکل اقتصادی، در این گروه متفاوت از سایر افراد جامعه است. اکثر انان هر چند وقت یکبار تصاویر سلفیشان در کشورهای مختلف در فصول مختلف سال با افتخار می گذارند. ایا این سفرها خرج ندارد. سفر خارج از کشور برای اقشار متوسط 2-3 سال یکبار ممکن است امکان پذیر باشد ان هم با پس انداز طولانی مدت. اما این گروه به راحتی سالی 1-2 تفریح خارج از کشور دارند. ایا این سفرها پول نمی خواهد؟؟!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج