۳۲۱۴۴۱
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

زاکانی دیگر در جریان اجرای برجام نیست

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه صحبت‌های زاکانی در نماز جمعه هفته گذشته تهران نظر شخصی او محسوب می‌شود، گفت که در حال حاضر در مجلس کمیسیون برجام وجاهتی ندارد که آقای زاکانی بخواهد به عنوان رئیس کمیسیون به ارائه توضیحاتی در مورد برجام بپردازد.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه صحبت‌های زاکانی در نماز جمعه هفته گذشته تهران نظر شخصی او محسوب می‌شود، گفت که در حال حاضر در مجلس کمیسیون برجام وجاهتی ندارد که آقای زاکانی بخواهد به عنوان رئیس کمیسیون به ارائه توضیحاتی در مورد برجام بپردازد.

احمد شوهانی در واکنش به توضیحات زاکانی به عنوان رئیس کمیسیون برجام در برنامه نماز جمعه هفته گذشته تهران ضمن اشاره به روند شکل‌گیری این کمیسیون در مجلس گفت: در شرایطی که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به عنوان کمیسیون تخصصی در طول دو سال مذاکرات موضوع برجام را بررسی می‌کرد کمیسیون ویژه یکدفعه و بنا به دلایلی تشکیل شد و آقای زاکانی نیز رئیس این کمیسیون شد.

وی افزود: آقای زاکانی از ابتدا میانه خوبی با برجام نداشت و حتی به نظرم ایشان مخالف برجام است که این را می‌توان از نظراتش پی برد. با این حال بعد از ارائه گزارش کمیسیون ویژه در مورد برجام کار به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به عنوان کمیسیون تخصصی واگذار شد و بر همین اساس گزارش سه ماهه در مورد اجرای برجام به این کمیسیون سپرده شد چون کمیسیون برجام کمیسیون موقتی بود و دیگر کارکردی در مجلس ندارد.

شوهانی ادامه داد: طبیعتاً آقای زاکانی دیگر در جریان برجام و روند اجرای آن نیست؛ چون گزارش به کمیسیون امنیت ملی ارجاع شده است اگر هم قرار به ارائه گزارش در نماز جمعه باشد باید رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و یا نواب و اعضای کمیسیون به ارائه توضیحات بپردازند چون آقای زاکانی اطلاعاتش همچون سایر نمایندگانی است که عضو کمیسیون نیستند از این رو تمامی صحبت‌های مطرح شده از تریبون نماز جمعه نظر شخصی ایشان بوده و خودشان باید پاسخگو باشند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید مجدد بر اینکه کمیسیون برجام در حال حاضر وجاهتی در مجلس ندارد و یک کمیسیون موقتی محسوب می‌شود، گفت: ما اکنون کمیسیون برجام در مجلس نداریم که آقای زاکانی خود را به عنوان رئیس کمیسیون مطرح کرده و به توضیحاتی در مورد برجام می‌پردازند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جناب اقای زاکانی لطفا روش برائت از خودتان را به مردم نشان دهید.
      روش مردم عدم انتخاب شما بود.
      اکثریت مردم شما را قبول ندارند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج