۳۲۱۵۸۵
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

آلمان، تأمین کننده ثروت میلیاردی داعش!

گزارش یک سازمان امنیتی آلمان نشان می دهد که کاروانی از کمک های مالی از آلمان توسط خانواده های ثروتمند و دوستان تروریست ها برای آنان فرستاده می شود.

پایگاه خبری العالم: گزارش یک سازمان امنیتی آلمان نشان می دهد که کاروانی از کمک های مالی از آلمان توسط خانواده های ثروتمند و دوستان تروریست ها برای آنان فرستاده می شود.

رادیو و تلویزیون رسمی آلمان در گزارشی که از سوی دفتر مطالعات جنایی فدرال (BKA) تهیه شده اعلام کرد: در کنار این اموال، کمک هایی در قالب ادوات پزشکی، لباس، خودرو، جلیقۀ ضد گلوله و نیز کمک هایی که از طریق شبکه های اجتماعی برای گروهک تروریستی داعش جمع آوری می شود نیز وجود دارد.

کاروان کمک به تروریست ها از سوی اشخاص وابسته به جریان های سلفی از طریق منطقۀ بالکان که به بازار پر رونق قاچاق کالا و ارز تبدیل شده به سوریه می رسد و حتی عناصر جنگجو از این طریق خود را به مناطق جنگی می رسانند.

سؤال که اکنون ذهن تحلیل گران را به خود مشغول کرده این است که مقام های آلمان چه موقع این اطلاعات را به دست آورده اند و آیا دستگاه های اطلاعاتی اروپایی و غربی از شناسایی این حقایق عاجز بوده اند؟ اگر نه، چرا با آن مقابله نکردند؟

گزارش دفتر مطالعات جنایی فدرال آلمان حاکیست، ثروت گروه تروریستی داعش به حدود یک میلیارد دلار آمریکا رسیده که بخشی از آن را از طریق مالیات اجباری از مناطق تحت سیطره خود در سوریه و عراق و همچنین قاچاق نفت به دست آورده است.

گروهک تروریستی داعش از سال ۲۰۱۲ فعالیت خود را در سوریه با همکاری کشورهای غربی - عربی و به منظور ضربه زدن به مقاومت اسلامی ضد صهیونیستی آغاز کرد. این گروهک تروریستی که در مسیر منافع صهیونیست ها حرکت می کند هم اکنون به گروهی غیرقابل کنترل تبدیل شده که بعضا حرف سرکردگان غربی - عربی خود را نیز نمی خواند.

گسترده شدن فعالیت گروهک تروریستی داعش تا لیبی (۳۰۰ کیلومتری اروپا) در آینده ای نه چندان دور دامن ایجاد کنندگان و تجهیز کنندگان غربی - عربی آن را خواهد گرفت، همانگونه که در ماه های اخیر دامن فرانسه را گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرگ بر داعش ' و حامیانو پیروانش

    • محمد

      ههه اونوقت یک از این مسولان آمریکایی گفته بود داعشو ایران بوجود اورده چون داعش به ایران حمله نکرده. واقعا چقدر پر رو و احمقن

    • بدون نام

      خاک برسرشون واقعاًچه دنیای بی صاحب وبی در وپیکری

    • بدون نام

      مرگ بر کسانی که داعش را بوجود اورده وسازماندهی میکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج