جاباما
۳۲۱۶۸
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

استقرار نگهبان زن در آرایشگاه و استخر زنانه

نیروی انتطامی طرح های تازه ای برای تامین امنیت زنان اجرا می کند. در تازه ترین طرح، نگهبانان زن در تالارهای عروسی، آرایشگاه‌ها و استخرهای زنان مستقر می شوند.

خبرگزاری ایسنا: نیروی انتطامی طرح های تازه ای برای تامین امنیت زنان اجرا می کند. در تازه ترین طرح، نگهبانان زن در تالارهای عروسی، آرایشگاه‌ها و استخرهای زنان مستقر می شوند.

خبر حضور نگهبانان زن در مراکز تفریحی، آموزشی و تجاری مخصوص زنان را سرهنگ سیفیان، رییس مرکز انتظام پلیس پیشگیری نیروی انتظامی داده: برخی سارقان زن هستند و یا برخی سارقان در پوشش زنانه اقدام به انجام اعمال مجرمانه می‌کنند، به همین دلیل وجود و استقرار نگهبانان زن به خصوص در مراکزی که مخصوص زنان است، مهم است.

به گفته او زنان نگهبان برای حفظ حریم بانوان در مکان‌های خصوصی و عمومی به فعالیت می‌پردازند: این زنان آموزش‌های لازم را در راستای حفاظت از محل‌ها می‌بینند و در قالب موسسات حفاظتی مشغول به کار می‌شوند.

وجود نگهبانان زن علاوه بر حفظ اموال، باعث از بین رفتن مشکلاتی که ممکن است توسط موبایل‌های دوربین‌دار و برخی رفتارهای ناهنجار و ... ایجاد شود، مثمر ثمر باشد.

رییس مرکز انتظام پلیس پیشگیری ناجا گفت: این زنان در پارک‌ها، مناطق تفریحی همچون فروشگاه‌ها و ... فعالیت می‌کنند.

ضریب امنیت مناطق تفریحی و آموزشی به میزان سرمایه‌گذاری و همچنین گرایش مردم جامعه به این محل‌ها، نقش مهمی دارد، اگر امنیت محل‌های تفریحی، آموزشی و تجاری تامین شود، علاوه بر گرایش مردم و رونق کسب و کار، سرمایه‌گذاری نیز افزایش می‌یابد.

او مکان هایی که زنان نگهبان در آنجا مستقر می شوند را چنین بیان کرد: استخرهای زنان، تالارهای عروسی، آرایشگاه‌ها و ... از جمله مکان‌هایی هستند که زنان نگهبان می‌توانند در آن به فعالیت بپردازند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بابک

      تالارهای عروسی را متوجه نشدم!!! این مکان ها که دیگه خصوصیه اگه اینجوری باشه باید انتظار داشت نگهبان زن در مجالس بله برون، حنابندان، مادرزن سلام، شب چلگی و بخصوص در جهازکشان هم حضور داشته باشند، درضمن پیشنهاد می کنم در مراسم عروس کشون حتماً حضور داشته باشند چون من خودم در یک مراسم عروسی شنیدم که یک عده با صدای بلند فریاد می زندند" نه چک زدیم نه چونه عروستون رو بردیم " حالا دقیق یادم نیست ولی همچنین مضمونی داشت

      پاسخ ها

      • بهاران

        ++++++++++++++
        نه چک زدیم نه چونه عروس و بردیم تو خونه

    • تبسم

      بابك جان خودتى؟!!غيبتت طولانى شده بود همه افسردگى گرفته بودن!!
      كجاها بودى اين مدت؟بيشتر كامنت بگذار(عروس كُشون(!!!)(يا عروس كِشون؟!!!)منو كشت از خنده..!

    • princess

      میترسم با این وضع روزی برسه که واسه رفتن تو اتاقم مجبور شم از کنار نگهبان رد شم!!!

    • بابک

      تبسم جان خیلی ممنون از ابراز لطف و محبتتون، واقعیتش بعلت تغییر محل کارم ( من در پروژهای نفتی کار می کنم ) مدتی بود که نتوانستم وارد سایت شوم. قطعاً شما همانند اسم زیباتون همیشه شاد و خندان و سرشار از انرژی هستید و دچار افسردگی نخواهید شد. موفق و پیروز باشید

    • تبسم

      ممنون از لطف شما دوست عزيز،ولى واقعاً همگى دلمون براى كامنت هاى شما كه با طنز همراه بود تنگ شده بود،بيشتر بيا به مجله...موفق باشى

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج