۳۲۱۷۱۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تهران دوباره گالری می شود

پس از برگزاری جلسات نهایی لی اوت آثار دومین "نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر" و چینش آثار در محورهای شش‌گانه تهران، این رویداد هنری شهر دوباره برگزار می‎شود.

هنر آنلاین: شورای سیاست گذاری "نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر" شامل فرشید مثقالی، ابراهیم حقیقی، سعید شهلاپور، محمدحسن حامدی، محمد خدادادی، امیر سقراطی، هلیا دارابی و مجتبی موسوی آثار این دوره از این نمایشگاه بزرگ شهری را انتخاب کرده‌اند.

"نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر"، طرحی بود که سال گذشته توانست از تاریخ ۱۵ تا ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری رنگ و روی تازه ای به شهر تهران ببخشد و بیش از ۷۰۰ اثر هنری را به نمایش عموم بگذارد. این طرح که با حمایت شهرداری تهران و توسط شرکت‌های تبلیغاتی برگزار شد، توانست در مدتی کوتاه، بازتاب بسیاری در رسانه‌های داخلی و خارجی داشته باشد و مورد نظر بسیاری از مردم نیز قرار گیرد. در طرح "نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر" آثار گوناگونی در سبک‌های مختلف از هنرمندان و نقاشان داخلی و خارجی، از آثار کمال‌الملک تا ونگوک، به نمایش گذاشته شد. روزنامه "میدل ایست" طرح "نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر" را یک انقلاب فرهنگی توصیف کرد و نوشت: "تهران با نمایش آثار فاخر نقاشی و گرافیکی توانست در سطح شهر بزرگی نظیر تهران یک انقلاب فرهنگی به پا کند."

خبرگزاری فرانسه نیز نوشت: "تهران به یک نمایشگاه عظیم روباز تبدیل شده است و رانندگان و عابران می‌توانند در حال راه رفتن زیبایی‌های هنری را نگاه کنند." از سوی دیگر خبرگزاری گاردین هم تغییر یک شبه‌ چهره تهران را اعجاب آور توصیف کرد و نوشت: "این طرح باید به الگویی برای دیگر کشورها تبدیل شود."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج