۳۲۱۷۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

نگهداری دانش زبان به مراتب مهم تر از یادگیری آن است.

آموزش زبان انگلیسی

فراگيري زبان انگليسي و بالا و پايين هاي تقويت و حفظ اطلاعات و داشته ها با روش هاي مختلف، دغدغه بسياري از زبان آموزان است. يكي از اين روش ها داشتن هم صحبت هم سطح براي تبادل اطلاعات شماست

آموزش زبان انگلیسی



برترین ها: فراگيري زبان انگليسي و بالا و پايين هاي تقويت و حفظ اطلاعات و داشته ها با روش هاي مختلف، دغدغه بسياري از زبان آموزان است. يكي از اين روش ها داشتن هم صحبت هم سطح براي تبادل اطلاعات شماست،مرور آموخته ها و تصحيح در جهت پيشرفت دانش

آموزش زبان انگلیسی
اما اين تنها راه نيست، ما در اين مقاله به شما مي گوييم اگر هم صحبت نداريد دنبال بهانه نگرديد، راه هاي بهتري پيش روي شماست. اين بار هم علي كردستي با 17 سال سابقه تدريس و مطالعه در زبانشناسي، اطلاعات مفيدي را در اختيار خوانندگان سایت برترین ها قرار داده است.
اين مسئله كه زبان را بايد در محيط آموخت كاملا درست است اما اين باور غلطي است كه اگر كسي امكانات محيطي لازم را ندارد يا نمي تواند داشته باشد شانس خود را براي يادگيري زبان از دست خواهد داد. زيرا ما با شيوه هاي علمي و صحيح محيط را ايجاد كرده و به راحتي مي توانيم خود را به سطح قابل قبولي از يادگيري برسانيم.اين يكي از گلايه هاي خيلي از زبان آموزان است كه؛ ما براي بهتر كردن Speaking خود هم صحبت يا مجالي براي صحبت كردن و تمرين نداريم.

آموزش زبان انگلیسی جدي بگيريد

اگر كسي براي تمرين صحبت كردن هم صحبتي ندارد به دنبال راه هاي ديگر و بهتري بگردد.يكي از اين راه ها نوشتن مطالبي است كه به ذهنتان مي رسد يا دوست داريد درباره آن صحبت كنيد اما با اين انگيزه كه شما نبايد تا پايان متن خودكار خود را زمين بگذاريد؛ درست مثل اين است كه وارد يك بحث طولاني شده ايد و بايد آن را كامل كنيد.
در اين حين استفاده از هرگونه منبع كمكي اصلا توصيه نمي شود، چراکه شما بايد خود را كاملا در موقعيت مكالمه دوطرفه قرار دهيد همانطور که هيچ وقت هنگام صحبت از فرهنگ لغت يا هر وسيله ديگري كمك نمي گيريد وحرفتان را قطع نمي كنيد تا به دنبال جواب صحيح بگرديد.
اگر نكته يا هر كلمه اي را از ياد ببريد بايد با تكيه بر اطلاعات خودتان هر توضيحي از آنكه در ذهنتان هست را بنويسيد، به نحوي كه حداقل مفهوم را برسانيد. شما بايد خود را در موقعيتي فرض كنيد كه ناچار به صحبت كردن هستيد و اين فضا را كاملا جدي بگيريد.
از لحاظ ذاتي مهارت هاي ما در درك مطالب به ۲ دسته مهارت هاي خروجي از جمله writing و speaking ؛ مهارتهاي ورودي (listening, reading) كه اطلاعات را درون مغز وارد مي كنند تقسيم ميشود.

آموزش زبان انگلیسی دنبال بهانه نگرديد

انتخاب موضوع براي صحبت كردن يا نوشتن درباره آن مشغله خيلي هاست. که اين با ساده ترين روش انجام مي شود. خيلي از ما دفتر خاطرات يا سررسيدي داريم كه كارها و برنامه هاي روزانه خود را در آن ثبت مي كنيم که هر كدام از اين موضوعات يادداشت شده مي تواند بحث نوشتاري شما باشد. سختگيري روي صحيح نوشتن كلمات يا ديكته آنها اصلا توصيه نمي شود به اين دليل كه اين تمرين، تمريني است نه به هدف صرفا writing بلكه هدف نوشتار است در جهت بهتر كردن گفتار.
پس در اينجا به سختگيري روي نحوه نوشتن كلمات تاكيد نمي شود. البته بحث اين نيست كه انتخاب اين روش (writining) كاملا مي تواند جاي خالي يك هم صحبت را پركند اما همين كه نبود هم صحبت دليل تنبلي خيلي هاست با تمرين و انجام دادن اين روش تا ۸۰درصد كار برايتان آسانتر خواهد شد.براي مثال هنرمندان يك نمايش مدت زمان طولاني تمرين و با تصور موقعيت صحنه آن را اجرا مي كنند و اين تمرين ها در فضاي خودشان قطعا پايه اي براي اجراي صحيح و بهتر آن خواهد شد.

آموزش زبان انگلیسی اينها بازوهاي کمکي ما هستند

همانطور كه با استفاده از Reading و آشنا شدن با شكل و معاني كلمات ميتوانيم راه را براي listening هموار كنيم درمورد speaking هم همينطور است. در مورد اول منطق شنيداري ما در بيشتر موارد به كمك ما براي درك Listening مي آيد.
در واقع براي گوش كردن به يك مكالمه انگليسي تنها ۳۰درصد آن را با گوش متوجه مي شويم و در ۷۰درصد بقيه، منطق شنيداري به كمك درك ما ميآيد. هيچكدام از اين مهارت ها جاي يكديگر را پر نمي كنند اما مي توانند به عنوان يك بازوي مكمل به قدرت و تسلط شما كمك شاياني كنند .

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی تمرين از شما، بهترين مي سازد

درك اين مطلب باعث مي شود كه ما بدانيم مهارت هاي خروجي ميتوانند براي بهتر شدن به يكديگر كمك كنند. ما نياز به ايجاد مجالي براي صحبت كردن و تمرين speaking داريم و اين كار در صورت نبود هم صحبت با آسانترين و بهترين روش كه همان برداشتن قلم و آوردن افكار روي كاغذ است صورت مي پذيرد.
اين روش كاملا كار يك هم صحبت را براي شما انجام خواهد داد به علاوه اينكه مزيت اين روش در اين است كه شما يادداشتي از گفته هاي خود به صورت ثبت شده در اختيار داريد و مي توانيد با مرور آن ايرادهايتان را برطرف كنيد.
آموزش زبان انگلیسی
آموزش زبان انگلیسی 80درصد آنهايي كه سالانه ممكن است ميليون ها تومان هزينه رفتن به كلاس هاي مختلف كرده و وقت زيادي را هم صرف كنند بلافاصله بعد از ترك كلاس همه چيز را فراموش كنند، چون روش هاي نگهداري اطلاعات را نميدانند و در واقع از آنها استفاده نمي كنند.
در كشورهايي مثل كشورهاي آمريكاي لاتين هميشه منتظر يك ناجي هستند كه آنها را از وضعيت كنوني شان نجات دهد در حالي كه همه چيز بستگي به خود فرد دارد. اول و آخرين شما هستيد که با انرژي خود مسير را طي و به بهترين سطح خواهيد رسيد.برای اطلاعات بیشتر به سایت www.kordasti.com مراجعه کنید.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم

      ممنون از اطلاعات و راهکارهایی که در این قسمت برای خوانندگان گذاشته اید. هیچ چیز بدون تلاش دست یافتنی نخواهد بود.....
      منتظر مقاله بعدی در باره یادگیری زبان هستیم.
      با سپاس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج