۳۲۱۷۶
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

بهمنی توصیه کرد؛

با دلارهایتان حساب باز کنید و سود بگیرید

رییس کل بانک مرکزی به مردم توصیه کرد تا دلارهایی را که خریداری کرده اند در سپرده هایشان و به نام خودشان پس انداز کنند و گفت: «هر وقت خواستند هم ما ارزشان را به آنان پرداخت می کنیم.»

با دلارهایتان حساب باز کنید و سود بگیرید
تماشا: رییس کل بانک مرکزی به مردم توصیه کرد تا دلارهایی را که خریداری کرده اند در سپرده هایشان و به نام خودشان پس انداز کنند و گفت: «هر وقت خواستند هم ما ارزشان را به آنان پرداخت می کنیم.»

محمود بهمنی در گفت و گو با خبر آنلاین با بیان اینکه سود هم به این سپرده ها تعلق می گیرد، افزود: «ما الان سودهای بالا را برای این سپرده ها در نظر گرفتیم. حالا مردم اگر این دلارها را در خانه نگه دارند خطر و ریسک است.

آیا بانکی تا به حال شده سپر ده های مردم را ندهد؟ اصلا چنین چیزی نیست. ما در بانک صندوق هایی اجاره ای داریم که مال مردم است و می توانند سکه و دلار خود را در آن بگذارند تا امنیت داشته باشد.» وی اظهار داشت: «بر اساس اخباری که داریم در حال حاضر سارقان خیلی راحت برای ارز و سکه وارد خانه ها می شوند.

ما می بینیم، می شنویم و هر روز به ما گزارش می دهند که واحدی مسکونی سرقت شده و رقمی دلار و سکه از آنجا برداشته شده است. چیز دیگری نمی برند و سارقان دقیقا دنبال این دو قلم کالا می آیند.» بهمنی با بیان اینکه مگر سکه و دلار را می برند در خانه ذخیره کنند؟

افزود: «بر اساس اخباری که داریم رقم قابل توجهی از دلار در واحدهای مسکونی است. ما اعلام کردیم که شهروندان دلارها را بیاورند و حساب باز کنند و آن را در حساب هایشان بریزند.

هر وقت هم که خواستند بیایند و پولشان را به ارز بگیرند و یک سودی هم به آن تعلق می گیرد. با این وجود یکسری هنوز دلار را در خانه ها نگه می دارند.» وی همچنین روند قیمت دلار را نزولی پیش بینی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تبسم

      اسم دلار اومد،همه ى كامنت ها سفيد شد!!
      دستتون درد نكنه،گفتن سانسور كنين ،ولى نه اينقدر!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج