۳۲۱۷۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تیم منتخب هفته بیست و هفتم لیگ برتر

هفته بیست و هفتم لیگ برتر با صدرنشینی پرسپولیس و قرار گرفتن استقلال در رده دوم به پایان رسید، ١١ بازیکن منتخب این هفته را مرور می‌کنیم.

ورزش سه: در هفته بیست و هفتم پرسپولیس در روز سنگی اهواز برابر استقلال این شهر پیروز شد و استقلال در ورزشگاه آزادی فولاد را شکست داد و همچنین استقلال خوزستان در تبریز یک مساوی مهم گرفت. نفت و تراکتور نیز باختند تا دستشان از جام کوتاه شود. یازده بازیکن منتخب هفته را مرور می‌کنیم:

دروازه‌بان

محسن فروزان (راه آهن)

در حالی که ایگور ننزیچ راه آهن را ترک کرده است، محسن فروزان با حضورش در چارچوب دروازه این تیم بحران زده تا حدود زیادی توانسته بر مشکلات دفاعی غلبه کند. فروزان در جدال برابر پدیده هم یکی از عوامل پیروزی تیمش بود چون هم توانست یورش‌های تیم مشهدی را دفع کند هم این که با یک شروع مجدد دیدنی زمینه یکی از گل‌های تیمش را فراهم کند تا عملکرد درخشانش او را به عنوان دروازه‌بان هفته معرفی کند. او این هفته رقبای سرسختی داشت؛ بازیکنانی مثل فرناندو خسوس، سوشا مکانی، شهاب گردان و رشید مظاهری و حتی مهدی رحمتی که نمایش‌های بی عیب و نقصی داشتند. آنچه باعث انتخاب فروزان می‌شود همین پاس گل اوست.

تیم منتخب هفته بیست و هفتم لیگ برتر

مدافعان

دانیال ماهینی (استقلال خوزستان)

استقلال خوزستان در تبریز برابر این تیم توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد، خط دفاع این تیم نمره قبولی گرفت. دانیال ماهینی دفاع راست بوشهری مانع از نفوذ گسترشی‌ها به خصوص محمد ابراهیمی شد تا استقلال خوزستان با این تساوی در یک قدمی رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد. ماهینی به مانند بسیاری دیگر از بازی‌ها توانست نمره قبولی از کادر فنی تیمش بگیرد.

تیم منتخب هفته بیست و هفتم لیگ برتر

امین حاج محمدی (استقلال تهران)

در روزی که استقلال فولاد را ذوب کرد، دفاع استقلال و به خصوص امین حاج محمدی کم نقص بازی کرد. حاج محمدی در ارسال‌های از کنار فولاد به خوبی عمل کرد و مانع از این شد تا فولادی‌ها بتوانند از روی سانتر خلق موقعیت کنند، بازی خوب وی باعث شد تا بعضی بگویند ای کاش حاج محمدی در دربی به میدان می‌رفت.

تیم منتخب هفته بیست و هفتم لیگ برتر

حمید علی عسگر ( سیاه جامگان)

در طوفان ١٠ دقیقه‌ای سیاه جامگان تیم تراکتورسازی را برد تا دست این تیم بازهم از جام کوتاه شود. حمید علی عسگر این بازی در پست دفاع راست بازی کرد و به مانند دیگر بازی‌ها مسلط عمل کرد و مانع از پیشروی تبریزی‌ها از سمت چپ شد. علی عسگر را می‌توان موثرترین خرید کاظمی در نیم فصل دانست.

تیم منتخب هفته بیست و هفتم لیگ برتر

هافبک‌ها

مازیار زارع ( ملوان انزلی)

پس از فوت مهرداد اولادی ملوانی‌ها یکدل‌تر و متحدتر به مصاف سایپا رفتند و توانستند سه امتیاز مهم را به دست آورند. در تیم ملوان همه بازیکنان خوب بودند و اما اگر بخواهیم یک نفر را انتخاب کنیم آن مازیار زارع خواهد بود. زارع با گلی که در ابتدای بازی زد جو ورزشگاه و تیم را به مثبت‌ترین حالت خود رساند، زارع در میانه زمین خوب جنگید و نمره بسیار خوبی از این آزمون گرفت.

تیم منتخب هفته بیست و هفتم لیگ برتر

امید ابراهیمی (استقلال)

امید ابراهیمی در بازی فولاد یک گل بسیار زیبا زد تا با ۸ گل یکی از ۵ گلزن برتر استقلال در سال جاری لقب گیرد. امید ابراهیمی که اصالتاً هافبک دفاعی است، اکثر گل‌هایش را روی ضربات محکم از راه دور یا پنالتی به ثمررسانده است. او یک بازیکن خوش تکنیک و با کاراکتر است که هر مربی علاقه‌مند به استخدام اوست؛ جواهری که حضورش در استقلال این تیم را هنوز در جمع مدعیان قهرمانی نگه داشته است. او که سال گذشته با اصرار امیر قلعه‌نویی استقلالی شد از معدود بازیکنان بزرگی است که سپاهان گذاشته از دستش در برود!

تیم منتخب هفته بیست و هفتم لیگ برتر

جابر انصاری (استقلال تهران)

اگر بگوییم در دو فصل اخیر بلی جان تیم‌های اسکوچیچ بوده، گزاف نگفته‌ایم. هافبکی که اسکوچیچ به دنبال آوردنش به فولاد بود اما سر از استقلال در آورد. وی در سومین بازی فصل استقلال- فولاد به مانند دو بازی قبل گل زد و پاس گل هم داد. جابر انصاری را بی شک می‌توان برگ برنده تیم مظلومی در بازی این هفته دانست.

تیم منتخب هفته بیست و هفتم لیگ برتر

فرشاد احمدزاده (پرسپولیس تهران)

در روز سنگی اهواز پرسپولیس توانست سه امتیاز شیرین به دست آورد، احمدزاده در میانه زمین برای پرسپولیسی ها با نهایت تلاش جنگید و نمره قبولی گرفت. احمدزاده به مانند بازی های قبل توانست برای تیمش خلق موقعیت کند و موثر بازی کند. این جوان قرمز پوش این فصل یکی از خوب های تیم برانکو بوده است و در صدرنشینی این تیم تاثیر مستقیم داشته است.

تیم منتخب هفته بیست و هفتم لیگ برتر

مهاجمان

مهرداد محمدی (راه آهن)

ستاره جوان راه آهن بالاخره و بعد از هفته‌ها قفل از پا باز کرد. او با به ثمر رساندن دو گل در بازی پدیده تیمش را به ادامه زندگی امیدوار کرد و در جدول گلزنان تکانی به خود داد. محمدی که مسبب اخراج آل نعمه شد و تیر دروازه پدیده را هم لرزاند، در سه هفته باقیمانده لیگ نقش بسیار مهم‌تری برای تیمش دارد. تیمی که بیش از همیشه به سقوط نزدیک است و کار تقریباً غیرممکنی برای بقا دارد؛ سقوطی که یک از دلایل آن می‌تواند افت چند هفته‌ای مهرداد و البته جدایی میلاد باشد.

تیم منتخب هفته بیست و هفتم لیگ برتر

امین منوچهری (سپاهان)

گلزنی از یک توپ مرده در بازی نفت و در دقیقه ۸۹، همه را یاد گل او در ابتدای فصل گذشته انداخت. گلی از فاصله ۳۵ متری که باعث برد راه آهن مقابل نفت شد. او که امسال در سپاهان بازی می‌کند در معدود بازی‌هایی که به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت موفق به گلزنی شد تا تیمش نفس راحتی بکشد. منوچهری در بازی مقابل نفت یکی از بهترین‌های تیمش بود و جنگ دائمی‌اش با سیدجلال حسینی و دیگر مدافعان نفت آنها را از نفس انداخت.

تیم منتخب هفته بیست و هفتم لیگ برتر

جری بنگستون (پرسپولیس)

جری بنگستون با زدن گل ششم و هفتم خود در 5 بازی ثابت و بازی‌های دیگری که در دقائق واپسین بازی به ثمر رساند، بهترین گلزن خارجی لیگ برتر شد.، بنگستون البته 2 بار از روی نقطه پنالتی گل به ثمر رسانده است ولی تعداد 6 گل در 5 بازی ثابت رقم قابل توجهی است و اگر او در برخی دیگر از بازی‌هایی که پرسپولیس پنالتی گرفت و توسط دیگران از دست رفت، حضور داشت او شاید به 10 گل هم می‌رسید. او که خونسرد و کم هیجان است برای تیم برانکو امتیازات زیادی به ارمغان آورده اما زیر سایه دو ستاره دیگر تیم، علی علیپور و مهدی طارمی قرار دارد.

تیم منتخب هفته بیست و هفتم لیگ برتر

علاوه بر این ١١ نفر، بازیکنان دیگری بودند که هفته خوبی را سپری کردند و می توانستند در این لیست باشند:

خسرو حیدری، بهنام برزای، شهاب گردان، لوکا ماریچ، سوشا مکانی، علی علیپور، محسن مسلمان، بهادر عبدی، فرناندو خسوس، محمد طیبی، موسی کولیبالی، زامهران، امیرحسین صادقی، فرشید باقری، فرید بهزاد کریمی و مرتضی تبریزی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج