۳۲۱۹۶۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

وقتی «امین حیایی» هم سانسور شد!

در ۴۸ ساعت گذشته برنامه های مختلف تلویزیون هر کدام حال و هوای خاص خودشان را داشتند و نکات ریز و درشتی در آنها بولد شد.

روزنامه سینما: در 48 ساعت گذشته برنامه های مختلف تلویزیون هر کدام حال و هوای خاص خودشان را داشتند و نکات ریز و درشتی در آنها بولد شد.

وقتی امین سانسور شد

یکی از مهمان های برنامه «دورهمی» شنبه شب امین حیایی بود؛ مهمانی که سازندگان این برنامه چند ساعت قبل از روی آنتن رفتن شان با انتشار عکس های حضور او در برنامه، طرفداران این بازیگر را به سمت خودشان کشاندند اما چیزی که در مورد حضور حیایی در «دورهمی» توی ذوق می زد، سانسورهایی بود که صورت گرفته بود و با توجه به نکات ریز و درشتی که وجود داشت، می شد آنها را به راحتی حدس زد.

وقتی «امین حیایی» هم سانسور شد!

مهمترین دلیل این ادعا عکسی است که در اینستاگرام برنامه «دورهمی» گذاشته شد و حیایی را نشان می داد که در حال گیتار زدن است. البته با توجه به این که نشان دادن ساز در صدا و سیما قدغن است به راحتی می شد حدس زد که این بخش روی آنتن نخواهد رفت. جز این مدت زمان حضور این بازیگر در «دورهمی» خیلی کم بود و برخلاف دیگر مهمان های برنامه به شدت کم فروغ بود.

بارسلون اول، پرسپولیس دوم

گزارشگر مسابقه فوتبال بین دو تیم بارسلونا و خیخون که شنبه شب از شبکه سوم سیما پخش شد، عادل فردوسی پور بود و طبق معمول وقت هایی که او یک مسابقه را گزارش می کند، نکات جالب توجهی در گزارش اش وجود داشت. او در این گزارش طبق معمول اطلاعات به روزش را به رخ کشید و صحبت هایی را از مشکلات شخصی نیمار به زبان آورد که فقط طرفداران پروپاقرص فوتبال آنها را می دانند و برای کسانی که از فضای این ورزش دور هستند خالی از لطف نبود.

وقتی «امین حیایی» هم سانسور شد!

جز این او در بخشی از گزارش اش تکه ای هم به بازیکنان پرسپولیس انداخت، وقتی که سوارز، مهاجم اهل اروگوئه بارسلونا پشت ضربه پنالتی قرار گرفت، فردوسی پور به پنالتی های قبلی که او خراب کرده اشاره کرد و گفت: «سوارز و به طور کلی بارسایی ها رکورددار پنالتی خراب کردن هستند و بعد از آنها پرسپولیس بیشتر از همه پنالتی خراب کرده!»

چلنگر استخدام کنید

برنامه سینمای ایران شبکه ۴، این شب ها به تنهایی بار جشنواره جهانی فیلم فجر را به دوش می کشد و تنها برنامه ای است که این فستیوال مهم سینمایی را هر شب پوشش می دهد اما در کنار نکات مثبت و حضور به موقعی که این برنامه در متن جشنواره دارد، چند ضعف هم وجود دارد. نمونه بارز این کمبودها که در برنامه دو شب پیش نمود زیادی داشت، نبود یک مترجم بود.

وقتی «امین حیایی» هم سانسور شد!

در بخشی از برنامه مهمان ها، هنرجوهای سینما با ملیت های مختلف افغان، تاجیک و ... بودند و مدت زمان حضورشان در برنامه هم طولانی بود ولی با این وجود مترجمی در کار نبود تا به سادگی حرف های شان منتقل شود. این ضعف در ادامه بیشتر به چشم آمد وقتی مارک بشت تهیه کننده بوسنیایی در مقابل شجاع نوری نشسته بود و هر دو نفر ابتدا سوال و جواب های شان را به صورت انگلیسی مطرح می کردند و بعد شجاع نوری آنها را ترجمه می کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج