۳۲۲۲۲۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تلویزیون در ۴۸ ساعت گذشته

سورپرایز به سبک رامبد!

شبکه های مختلف تلویزیون همچنان دچار آثار نمایشی و سریال های تازه هستند و به همین دلیل برنامه های ترکیبی سهم بیشتری از متن و حاشیه شبکه های مختلف دارند.

روزنامه سینما: شبکه های مختلف تلویزیون همچنان دچار آثار نمایشی و سریال های تازه هستند و به همین دلیل برنامه های ترکیبی سهم بیشتری از متن و حاشیه شبکه های مختلف دارند.

«وی» در بازار تبلیغات

هر چند به استناد کنداکتور شبکه ۳ قرار بود از صبح دوشنبه شاهد آغاز پخش برنامه صبحگاهی «حالا خورشید» با اجرای رضا رشیدپور باشیم و این اتفاق به دلایلی با تاخیر مواجه شده اما بروبچه های این برنامه بیکار ننشسته اند و ظرفیت های تبلیغاتی خود را فعال کرده اند. یکشنبه شب و در بین دو نیمه مسابقه فوتبال باشگاه های ایتالیا، ناگهان سروکله اهالی دوران «درین درین» روی آنتن پیدا شد و جالب این که ماحصل طنازی این قسمت از این انیمیشن، تبلیغ برای تماشای برنامه رشیدپور بود.

سورپرایز به سبک رامبد!

این اولین بار در تلویزیون است که از یک ظرفیت کاملا تبلیغاتی برای معرفی یک برنامه جدید استفاده می شود. «درین درین» با محوریت کاراکتر «وی» در عرصه های مختلف فرهنگ سازی و تبلیغات تبدیل به یکی از پردرآمدترین محصولات سیما شده است. تیم تولید این انیمیشن حالا علاوه بر سفارش دهنده های بیرونی سازمان، می توانند حسابی هم برای اهالی تلویزیون و برنامه سازان آن باز کنند.

سورپرایز به سبک رامبد

برنامه رامبد جوان حالا به ایده هایش زنده است و در حالی که برخی از آن امید بریده اند و به راحتی نمی توانند با فصل سوم «خندوانه» همراه شوند، اتاق فکر این برنامه هر از گاهی ایده ای تازه رو می کند. «خندوانه» هر چند با اندکی فراز و فرود اما هنوز از امیدهای تلویزیون است و شاهد مثال آن هم برنامه های اخیر است.

سورپرایز به سبک رامبد!

یکشنبه رامبد جوان مهمانی پیشکسوت از اهالی موسیقی داشت. امین الله رشیدی از خوانندگان با سابقه ایران که شاید حضورش در یک برنامه تلویزیونی اتفاق ویژه ای محسوب نشود اما کیفیت میزبانی این حضور و طراحی رامبد جوان برای سورپرایز کردن او با یک کیک کوچک تولد، سر و شکلی ویژه به این برنامه داد و لااقل در ذهن این هنرمند پیشکسوت خاطره ای خوش را به یادگار ثبت کرد. این ایده در صفحه رسمی خندوانه در اینستاگرام بازتاب بسیاری داشت و اغلب مخاطبان بابت این توجه به یک هنرمند با سابقه از عوامل برنامه تشکر کردند.

مربی خوش نشین

هفته پیش بود که بعد از حضور برانکو ایوانکوویچ در برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری از حس و حال ویژه این برنامه نوشتیم که هم زمان با روز پدر، حاصلش یک گفتگوی دوستانه و غیرفوتبالی با مربی تیم سرخ پوش پایتخت بود اما گویی بعد از نتیجه تاریخی دربی پایتخت، برانکو حسابی پایه حضور روی آنتن است و به همین دلیل به فاصله کمتر از یک هفته این بار به «شب های فوتبالی» در شبکه ورزش آمد.

سورپرایز به سبک رامبد!

یکشنبه شب این مربی کروات باز هم با روی باز به یک برنامه تلویزیونی آمد. برانکو در پاسخ به تعارف ابتدای برنامه از سوی عبدالله روا که بابت حضور او در برنامه ابراز خوشحالی کرده بود، ابتدا اعلام کرد که تقریبا تمام قسمت های «شب های فوتبالی» را می بیند و از سوی دیگر گفت: «اگر زودتر هم دعوت کرده بودید، می آمدم!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج