جاباما
۳۲۲۳۶۶
۱۳ نظر
۵۰۰۲
۱۳ نظر
۵۰۰۲
پ

اعتراض شدید به لو رفتن پایان «شهرزاد»

تهیه‌کننده سریال «شهرزاد» درباره این موضوع که ‌مدتی است برخی رسانه‌ها پایان سریال «شهرزاد» را اعلام می‌کنند توضیح داد: یکی از بازیگرهای سریال مصاحبه‌ای انجام داد و پایان سریال را درست یا اشتباه اعلام کرد؛ در ماهیت صحبت‌های ایشان هیچ شکی نیست، ولی اینکه ماهیت حرف‌های ایشان نزدیک به واقعیت است یا نه را مردم به زودی متوجه می‌شوند؛ این موضوع توهین به من نبود، بلکه توهین به مردمی بود که این سریال را پیگیری می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا: تهیه‌کننده سریال «شهرزاد» درباره این موضوع که ‌مدتی است برخی رسانه‌ها پایان سریال «شهرزاد» را اعلام می‌کنند و صحت آن را به مصاحبه یکی از بازیگران این سریال ارجاع می‌دهند، توضیح داد: یکی از بازیگرهای سریال مصاحبه‌ای انجام داد و پایان سریال را درست یا اشتباه اعلام کرد؛ در ماهیت صحبت‌های ایشان هیچ شکی نیست، ولی اینکه ماهیت حرف‌های ایشان نزدیک به واقعیت است یا نه را مردم به زودی متوجه می‌شوند؛ این موضوع توهین به من نبود، بلکه توهین به مردمی بود که این سریال را پیگیری می‌کنند.

او عملکرد این بازیگر را غیرحرفه‌ای دانست و گفت: حتماً در آینده افرادی که با ایشان همکاری خواهند داشت، به این عملکرد او توجه می‌کنند؛ چراکه ممکن است ایشان آسیب مالی و اعتباری به کار وارد کند.

اعتراض شدید به لو رفتن پایان «شهرزاد»

محمد امامی درباره عملکرد برخی رسانه‌ها درخصوص انتشار مطالبی درباره پایان سریال «شهرزاد» اظهار کرد: رسانه‌ها و روزنامه‌هایی که این موضوع را به عنوان یک دست‌آورد در صفحه اصلی‌شان منتشر کردند، تلاش کردند تا از اعتبار «شهرزاد» برای خودشان اعتبار بخرند. رسانه‌هایی که در میان مردم و اهالی رسانه اعتباری ندارند و قلم آن‌ها طرفداری ندارد، از این طریق تلاش کردند تا مخاطبانِ نداشته یا از دست‌رفته‌شان را جذب کنند. خوشحالم که سریال «شهرزاد» که از تمام عوامل این سریال بزرگ‌تر است، آنقدر معتبر است که روزنامه‌ای برای به دست آوردن اعتبار در صفحه اصلی به این موضوع می‌پردازد.

تهیه‌کننده سریال «شهرزاد» در ادامه سخنانش اعلام کرد که سری دوم این سریال، رقیبی برای سری اول خواهد بود و اگر تولید سری دوم، دو سال هم به تولید بیانجامد، صبر می‌کنند تا کالایی باکیفیت‌تر از «شهرزاد ۱» تحویل مخاطبان دهند.

او در پاسخ به این پرسش که آیا برای جلوگیری از وقفه زیاد و به دنبال آن از دست دادن برخی از مخاطبان، احتمال تولید و پخش همزمان «شهرزاد ۲» وجود دارد؟ اظهار کرد: اصلاً؛ هر چقدر هم که وقفه بیافتد، ما کل کار را تصویربرداری می‌کنیم تا حتی یک ساعت هم در تحویل کالا به مردم بد قولی نکنیم. به هیچ وجه تعهدمان به مردم را فدای هیچ مصلحت‌اندیشی نمی‌کنیم، حتی اگر این کار باعث ریزش مخاطب شود. آبرو چیزی است که به زحمت به دست آورده می‌شود و حاضر نیستیم به راحتی مخاطبمان را از دست دهیم.

سریال «شهرازد ۱» پس اتمام کامل تصویربرداری توزیع شد و در توزیع به مخاطبان با بدقولی همراه نشد. دوشنبه هر هفته در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

او در ادامه مطلب بالا توضیح داد که همزمانی‌ توزیع و تولید سریال، هم تیم تولید را تحت تاثیر قرار می‌دهد و هم تیم پخش‌کننده تحت فشار قرار می‌گیرند؛ قطعاً مردم این فشار را در کیفیت کار تولید شده احساس می‌کنند؛ بنابراین اگر تولید «شهرزاد ۲»، دو سال هم طول بکشد، صبر می‌کنیم تا کالایی با کیفیت‌تر از «شهرزاد ۱» تحویل مخاطب دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کار اشتباهو خبرآنلاین انجام داد- فکر کن اسم خودشونم گذاشتن حرفه ای- حالا اون بازیگر سادگی کرد و گفت ،شما که میدونستید چرا منتشر کردید؟؟؟

    • بدون نام

      حالا میرم مفتی دانلود می کنم تا یاد بگیرین مسئولیت پذیر باشید

    • سحر

      شما چرا همه تقصراتو انداختین گردن این خانوم بیچاره؟؟؟داستان سریالتون خیلی وقت بود که لو رفته بود ...اینم بخاطر بی مسئولیتی شما و عوامل سریال بود .از عکسای پشت صحنه و کلیپ هایی که واسه معرفی سریال داده بودین خودتون تمام داستان سریالو لو دادین.
      همه ما از مدت ها قبل می دونستیم که شهرزاد و قباد طلاق می گیرن ولی باز یه امید وجد داشت که داستانو دوباره با رسوندن فرهاد و شهرزاد به هم کلیشه نکنید که با این قسمت اون امیدم از بین رفت.بهتره به جای خراب کردن همه کاسه کوزه ها سر این بازیگر بدونید که اگر من و افرادی مثل من این سریالو خریدیم واسه متفاوت بودن داستانش بود اگر می خواستیم داستان تکراری عشق اولو تماشا کنیم که می رفتیم مفت و مجانی از رسانه ملی سریال فاخر کیمیارو می دیدیم.

    • بدون نام

      با ازدواج مجدد شهرزاد و فرهاد داستان سریال یک موضوع تکراری خواهد شد که مردم ما هزاران بار دیدهاند واگر تا کنون با استقبال مواجه شده بدلیل متفاوت بودن ان بوده است افسوس که این کارگران ونویسنده هم اندکی خلاقیت نداشتند حالا شما از کیفیت بگو

    • ناشناس

      مردم حتی با دونستن پایان سریال باز هم برای پخش هفتگیش لحظه شماری میکنن. به هر حال اون بازیگر به هدفش نرسیده.
      و اینکه اتفاقا با رسیدن فرهاد و شهرزاد به هم، داستان اصلا کلیشه ای نشده. چون در این مدت فیلم فراوان دبدیم که برای فرار از کلیشه ای شدن داستان ، پایانشو واقعا خراب کردن

    • رضایی ایوانکی

      بنظرم خود سایت برترینها هم اشتباه کرد
      همونروز ک این خبر رو درج کرد ساقی زینتی تکذیب کرده بود
      من مجانی دانلود نمیکنم پول میدم میخرم نمیخام مدیون تهیه کننده شم
      برترینها لشتباه کرد ک با ده ملیون بازدید در روز کار ی سایت فکستنی رو کرد

    • رضایی ایوانکی

      بنظرم خود سایت برترینها هم اشتباه کرد
      همونروز ک این خبر رو درج کرد ساقی زینتی تکذیب کرده بود
      من مجانی دانلود نمیکنم پول میدم میخرم نمیخام مدیون تهیه کننده شم
      برترینها لشتباه کرد ک با ده ملیون بازدید در روز کار ی سایت فکستنی رو کرد

    • امید

      فیلم ساختن یه ره و رسم و مرامی داره که باید رعایت بشه حالا تو این مسیر هر رده یا گروهی که تخلف کنه باید به اشد مجازات تبدیل بشه این خانم علاوه بر این که به گروه سازنده خسارت وارد نموده به وقتی که مردم هم صرف دیدن ای این فیلم میکنند هم بی احترامی نموده به احساس و نگرش مردم هم بی احترامی نموده .واسه همین خاطره که به ما میگن جهان سومی.ایشون زحمت کشیده یه گروهی حالا یا با تدبر و یا بی تدبیر به باد فنا داده .

    • علی کرمانشاه

      کاری ندارد حوزه فکر و اندیشه گاهی تا هزاران کیلومتر دورتر هم سیر میکند بدون آنکه برای متفکر هزینه داشته باشد مانده به نویسنده و خلاقیت او که میتواند با اندکی لغزاندن قلم مسیر داستان را عوض و کل آنهایی که از راه نا صحیح بدنبال تخریب و تهدید داستان و عوامل هستند آچمز کند و داستان را در مسیری زیباتر و البته غیر تکراری و لوس کردن عنصر خارق العاده و مقدس عشق باشد و سناریو را طوری دیگر ادامه دهد نویسنده بقراری دستش باز است کافی است بخواهد بخصوص با مخاطبانی که در حال حاضر دارد میتواند زیرکانه خط داستان را از مسیر حدس بیننده زیرکانه خارج کرده و در مسیری دیگر حرکت دهد و همه را در خماری ادامه رمان بگذارد و داستان را جذابتر کند.

    • عاطفه

      خواهشا به این که در شبکه های ماهواره پخش میشه هم رسیدگی کنید. آیا خودتان به این شبکه ها فروخته اید سریال رو؟

    • زنده باد ایرانی

      بعد از مدتها یه سریال خوب داریم میخریم ومیبینیم
      خیلی از سریالش راضی هستم
      اما متاسفانه به خاطر تجربه در سریالهای قبلی در ایران
      استرس دارم آخر این سریال هم زیاد جالب نباشه
      سریال شهرزاد واقعا تا الان عالی بوده
      خیلی از مردم شریف کشورم اینسریال رو دنبال میکنند
      امیدوارم که همیشه ازاین نوع سریالها هم داشته باشیم

    • فاطمه نیکوحسینی

      اعتراض شدید به لو رفتن پایان «شهرزاد» فیلم تون خیلی قشنگ امااخرش حق به حق دار رسید فرهاد به عشقش شهرزاد رسید این جالب که مثل هرعاشقی به عشقش برسه اما نباید سکانس اخرش لو بره چون با نونستن ومردم برای اخرش فکرمیکردنداشتباهتون همین جابودکه چه جوری تموم میشه تصمیم گرفت هزران راه وفکر باید درموردش میکرد که اخرش چه جوری باشه؟؟؟؟؟؟

    • Zzzzzzzz

      عجب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج