۳۲۲۳۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

صادقیان‌ و ناکامی نسل ۹۸ در بازگرداندنش!

پیام صادقیان که گفته می شد با توجه به کیفیت و تکنیکی که داراست می تواند یکی از ستاره های فوتبال ایران باشد، اکنون در سرازیری سقوط قرار دارد.

ورزش سه: پیام صادقیان که گفته می شد با توجه به کیفیت و تکنیکی که داراست می تواند یکی از ستاره های فوتبال ایران باشد، اکنون در سرازیری سقوط قرار دارد. ستاره ای که در اولین فصل حضورش در پرسپولیس در رقابت نزدیک با اندرانیک تیموریان، افتخار برترین بازیکن لیگ را به او واگذار کرد اکنون نامی از او در مستطیل سبز دیده نمی شود. پیام صادقیان، با تکنیک ناب خود و لهجه شیرینش خیلی زود توانست جایگاه خوبی در بین فوتبالدوستان برای خود دست و پا کند و البته نتوانست با این شهرت کنار بیاید و خیلی زود مسیر افول و در نهایت سقوط را در پیش گرفته است.

پیام صادقیان که کودکی پررنجی را با توجه به بیماری پدرش و در نهایت درگذشت او پشت سر گذاشته بود، با جابجایی از تبریز در نهایت توانست نظر محمود یاوری را جلب کند و به ذوب اهن و در ادامه تیم ملی نوجوانان راه یابد. کاپیتانی تیم ملی نوجوانان در مسابقات جام جهانی را می توان ذره ای از ارزش های یک ستاره دانست که در ادامه کار زیر نظر ستاره های ۹۸ دوست داشتنی فوتبال ایران را نیز تجربه کرده بود.

صادقیان که اکنون ۲۵ سالگی اش را تجربه می کند و در مدت فوتبال حرفه ای‌اش چهار باشگاه ذوب آهن، پرسپولیس، نفت تهران و صبای قم را تجربه کرده است و در این مدت زیر نظر سه ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران که جزو ستاره های محبوب تیم ملی ۹۸ ایران محسوب می شوند به فعالیت مشغول بوده است. اما نه در این مدت کریم باقری و نه علیرضا منصوریان که با سابقه حضور و همکاری در تیم ملی امید، او را به نفت برد تا احیا کند و نه علی دایی که صادقیان تجربه روزهای خوبی به همراه او در پرسپولیس را داشت، نتوانست این بازیکن آینده دار را به مسیر اصلی بازگرداند تا رفته رفته باور کنیم ستاره در حال خاموش شدن است.

صادقیان که بعد از درگیری با کریم باقری از پرسپولیس کنار گذاشته شد، امیدوار بود با لطف علیرضا منصوریان در نفت بتواند به روزهای اوجش بازگردد و البته در برخی بازی ها این بارقه امید را نیز ایجاد کرد اما در نهایت بروز مشکلاتی با مدیریت باشگاه باعث جدایی در نیم فصل و حضور در صبای قم و شاگردی مجدد علی دایی برای او را در پی داشت. علی دایی تلاش زیادی داشت تا بار دیگر او را به روزهای اوجش در پرسپولیس که باعث شده بود نامزد برترین بازیکن لیگ نیز لقب گیرد، بازگرداند اما در این راه ناکام ماند تا صادقیان اکنون از ترکیب قمی ها نیز خارج شود.

باید منتظر ماند تا صادقیان این بار با تلنگری شدید به فوتبال و مسیر حرفه ای بازگردد و مسلما هیچکس دوست ندارد در این شرایط خبر ناگوارتری در این باره بشنود!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج