۳۲۲۴۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

میناوند: از درخشان رخصت گرفتم

سرمربی جدید تیم خونه به خونه بابل می گوید تمام تلاش خود را به کار می بندد تا این تیم در بالاترین سطح روحی و روانی در بازی های خود حضور یابد.

ورزش سه: سرمربی جدید تیم خونه به خونه بابل می گوید تمام تلاش خود را به کار می بندد تا این تیم در بالاترین سطح روحی و روانی در بازی های خود حضور یابد.

مهرداد میناوند که امروز به عنوان مربی جدید تیم خونه به خونه بابل کار خود را با این تیم آغاز کرد در این باره گفت: من در جریان این تصمیم گیری نبودم، گویا دوستان جلسه گذاشتند و به این نتیجه رسیدند تا بنده هم به کادر فنی این تیم اضافه شوم تا نماینده بابل با قدرت تمام در سه بازی باقیمانده خود حضور پیدا کند. سه ساعت پیش علی کریمی به من اطلاع داد که این تصمیم گرفته شده است.

میناوند که پیش از این نیز در کادرفنی خونه به خونه حضور داشت، درباره سمت خود در این تیم گفت: در حال حاضر تیم شرایط حساسی دارد و ما باید فعلا تمام هم و غم خود را در صعود به لیگ برتر ببینیم و باور کنید من هم اصلا نپرسیدم که قرار است در چه سمتی فعالیت کنم، البته می دانم که کادر مدیریتی آقای حسین رحمانی را به عنوان سرمربی به کادر فنی اضافه کرده اند، ایشان هم از مربیان بابرنامه و فنی فوتبال ایران هستند که افتخارات زیادی را با تیم امیدهای خونه به خونه به دست آورده اند.


مربی جدید بابلی ها ادامه می دهد: من پیش از این هم در کادر فنی این تیم بودم و تجربه و شناخت خوبی هم داشته ام، از ابتدای فصل هم به عنوان مشاور آقای حسن زاده فعالیت می کردم و باز هم خوشحالم که می توانم با کمک به این تیم قدمی برای لیگ برتری شدن یک تیم مازندرانی بردارم، بعد از این که این موضوع را به من گفتند به آقای درخشان زنگ زدم و از ایشان رخصت گرفتم.

او ادامه داد: متاسفانه در بازی های اخیر امتیازات زیادی را از دست دادیم، در حال حاضر تنها سه بازی باقی مانده و مسلما کار فنی آنچنانی نمی توان کرد اما باید تیم را از لحاظ روحی و روانی در بالاترین سطح به بازی ها فرستاد تا بیشترین امتیازات ممکن کسب شود و انشالله در نهایت شرمنده مردم خوب مازندران نشویم.

وی در پایان گفت: در حال حاضر بازیکنان زیادی را در تیم های ملی و لیگ برتری ما را مازندرانی ها تشکیل می دهند اما یک تیم در لیگ برتر ندارند و این بسیار ناخوشایند است، حالا که فردی مانند آقای حسن زاده در ورزش استان سرمایه گذاری کردند باید همه دست به دست هم بدهیم این استان پر از استعداد را در لیگ برتر صاحب تیم و مردم استان شادمان کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج