۳۲۲۴۵۲
۱ نظر
۵۰۲۷
۱ نظر
۵۰۲۷
پ

درخواست وزیر صنعت از سازمان تامین اجتماعی

بیمه کارگران را قطع نکنید

از سازمان تامین اجتماعی درخواست می کنیم به علت بدهی کارگاهها، بیمه کارگران را قطع نکند.

خبرگزاری ایسنا:‌ از سازمان تامین اجتماعی درخواست می کنیم به علت بدهی کارگاهها، بیمه کارگران را قطع نکند.

نعمت زاده در همایش کارگر، امید به آینده و تامین اجتماعی به روند شکل گیری شرکت سرمایه گذاری تامین (شستا ) اشاره و اظهار کرد : امید است شستا مجددا احیا شود، البته کار بسیاری باید در این باره انجام شود تا به نقطه ای برسد که به عنوان یک سازمان بین المللی و پویا فعالیت کند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به«اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اظهار کرد: تعاملات خوبی با بخش های مختلف از جمله بانک ها در حال انجام است تا بتوانیم در راستای رونق تولید گام برداریم. با راه اندازی ۲۰۰هزار شغل جدید از طریق فعال کردن واحدهای کوچک تولیدی می توانیم به رشد اشتغال کمک کنیم.

نعمت زاده ادامه داد: طی چند جلسه بحث صادرات را جمع بندی کردیم و به منظور افزایش ۱۰ میلیارد دلاری صادرات غیرنفتی با کمک تولید کالای رقابتی و مرغوب برنامه ریزی کرده ایم و در تلاشیم در عرصه بین الملل فعالتر از گذشته حرکت کنیم.

نعمت زاده ضمن تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال جز از طریق سرمایه گذاری و رونق تولید میسر نمی شود گفت: دولت متعهد به کاهش نرخ بیکاری است. البته کشور در شرایط سخت است و واحدهای تولیدی بدهکاری های بانکی و مالیاتی دارند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه اخیرا کارگران از تمدید نشدن دفترچه بیمه تامین اجتماعی خود گلایه داشتند اظهار کرد: از سازمان تامین اجتماعی درخواست می کنیم به علت بدهی کارگاهها، بیمه کارگران را قطع نکند.

نعمت زاده ادامه داد: با وجود آنکه کارگاهها بدهکارند اما اولویت با رونق کار است تا کارفرمایان بتوانند از این طریق بتدریج بدهی های خود را تسویه کنند. از تامین اجتماعی می‌خواهیم امسال کمی تحمل کند و به جای استفاده از روش های تنبیهی، روش های تشویقی را برای کارفرمایان خوش حساب بکار ببندد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آن سال حیوانات با تلاشی مضاعف حتی از سال گذشته هم بیشتر کار کردند... بعضی روزها به نظر حیوانات می‌رسید که در مقایسه با زمان جونز، هم ساعات بیشتری کار کرده‌اند و هم بهتر تغذیه نشده‌اند. صبح‌های یکشنبه سکوئیلر از روی قطعه کاغذ درازی که با یکی از پاهای جلویش نگاه می‌داشت، برای آنان می‌خواند که تولید مواد مختلف غذایی دویست درصد، سیصد درصد، و حتی پانصد درصد افزایش یافته است. حیوانات دلیلی نمی‌دیدند که گفته‌های او را باور نکنند، مخصوصاً که آنها . ولی بعضی روزها دلشان می‌خواست ارقام کمتری به خورد آن‌ها می‌دادند و غذای بیشتر.


      قلعه حیوانات | جورج اورول

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج