۳۲۲۵۰۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

انتقاد منتخب مجلس از گشت نامحسوس

یکی از منتخبان حوزه انتخابیه تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:کرامت انسانی را نمی توان با گشت های نامحسوس بدست آورد.

خبرگزاری ایرنا: یکی از منتخبان حوزه انتخابیه تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:کرامت انسانی را نمی توان با گشت های نامحسوس بدست آورد.

محمود صادقي در ستاد انتخاباتي يكي از نامزدهاي راه يافته به مرحله دوم دهمين دوره انتخابات مجلس افزود: اسلام دين مهرباني است و اخلاق اجتماعي در نگاه اسلام از روي كرامت انساني بدست مي آيد. بايد مهرباني را در جامعه ترويج كرد و اختلاف ها را كنار گذاشت و فضاي اعتماد بين مردم و حاكميت را پيش از بيش فراهم كرد چرا كه مردم دل در گرو اسلام و ايران دارند.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم افزود: راي مردم به فرموده مقام معظم رهبري حق الناس است و بايد اين حق به رسميت شناخته شود و به خواسته مردم كه از صندوق آرا بيرون مي آيد احترام گذاشت.

صادقي، از خدمات شايسته دولت هاي مختلف در دوره هاي گذشته نيز تقدير كرد و گفت: در دولت هاي مختلف براي اين كشور زحمت كشيده شده است و كسي نمي تواند اين زحمات را ناديده بگيرد، اما در دو دوره گذشته تدبير و خرد كنار گذاشته شد و دولت نهم صندوق ذخيره ارزي را با حجم بالايي تحويل گرفت ولي دولت يازدهم، يك دولت ورشكسته را تحويل گرفت.

فرزند شهيد صادقي از شهداي هفتم تيرماه گفت: بايد با فساد در همه سطوح مقابله كرد چرا كه در دوره گذشته نفت ايران فروش نرفت و فروش نفت را به اشخاص سپردند و حتي يك دلار از اين فروش به خزانه كشور تاكنون واريز نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج