۳۲۲۶۴۸
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

نوازنده مایکل جکسون در تهران

قرار است کارگاه آموزشی گیتار الکتریک توسط کریستف گودن مدرس و نوازنده بین‌المللی برگزار شود.

صبا: علیرضا اشرف‌پور نوازنده گیتار و آهنگساز گفت: کریستف گودن گیتاریست فرانسوی از پنجم تا هفتم خردادماه در تهران برگزار می‌شود.

نوازنده مایکل جکسون در تهران

این دوره آموزشی که در سالن سرنا برگزار می‌شود به مدت سه روز از پنجم تا هفتم خرداد ماه با بیان مسایل فنی و تکنیکی درباره آموزش گیتار از سوی کریستوف گودن برگزار می‌شود. کلاس‌های این مدرس فرانسوی در هر جلسه به مدت سه ساعت برگزار شده و شرکت‌کنندگان در این کارگاه آموزشی در پایان کلاس موفق به اخذ گواهینامه شرکت در این کارگاه آموزشی خواهند شد.

کریستف گودن از اعضای گروه مایکل جکسون خواننده مطرح آمریکا بود و تا به حال با گروه‌هایی همچون "گانز ان روزز"، "مگادث"، "دریم تیاتر" نیز همکاری داشته است.

کریستف گودن در انسی فرانسه به دنیا آمد . او با برخی از نوازندگان معروف، مانند گروه‌های "ران بامبل‌فوت تای"، "گانز اند رزز"، اندی تیمونز از گروه "دنجر، دنجر، ماتیاس الخوند از گروه "فریک کیچن"، کیکو لوریرو از گروه "انگرا ، مگادث"، گاتری گوان و.. همکاری کرده است.

گودین که یکی از اعضای گروه "مورگلبی" بود، در سال ۲۰۰۸ به همراه گروه "دریم تئاتر" و با حضور تونی لوین پروژه "لیکویید تنشن اکسپریمنت" را در ایالات متحده و در قالب دهمین سالگرد بزرگترین جشنواره پراگ؛ "نیرفست" اجرا کرد. وی همچنین با پل گیلبرت در کنسرت مستر بیگ، فرانک گمبل در کنسرت چیک کوریا، جنیفر باتن در کنسرت مایکل جکسون نواخته است.

بعد از حضور بی سر و صدای کلاوس ماینه خواننده گروه سرشناس آلمانی "اسکورپیونز" در ایران، حضور گیتاریست مایکل جکسون و گروه "گانز ان روزز" دومین چهره مطرح موسیقی جهان در ایران در کمتر از یکماه خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج