۳۲۲۶۹۱
۵۰۷۹
۵۰۷۹
پ

مراکز خرید تایلند (۲)

شاید تصمیم داشته باشید فصل گرمای امسال را در کنار سواحل و طبیعت زیبایی که در تایلند هستند به تفریح و روح پروری بپردازید! اما شاید به همان اندازه که تفریح به شما نشاط دهد، خرید کردن و دیدار از بازارها و اشتیاق افراد هنگام خرید هم برایتان جالب باشد.

برترین ها: شاید تصمیم داشته باشید فصل گرمای امسال را در کنار سواحل و طبیعت زیبایی که در تایلند هستند به تفریح و روح پروری بپردازید! اما شاید به همان اندازه که تفریح به شما نشاط دهد، خرید کردن و دیدار از بازارها و اشتیاق افراد هنگام خرید هم برایتان جالب باشد. به همین دلیل می خواهیم فرایند تفریح شما را با معرفی چند مرکز خرید خوب در تایلند تکمیل کنیم. با ما و این معرفی همراه باشید!


مراکز خرید سامویی تایلند

مرکز خرید تاپس سامویی

مراکز خرید تایلند (2)

مرکز خرید تاپس سامویی یکی از مراکز خرید سامویی ارزان می باشد که در مرکز این شهر، در چاونگ واقع شده است. در این مرکز خرید انواع تنقلات با قیمت مناسب، نوشیدنی و میوه های تازه به فروش میرسد. اطراف این مرکز خرید توسط رستوران ها و بارها احاطه شده است و شما در حین خرید ، می توانید به تفریح و سرگرمی نیز بپردازید.


مرکز خرید شبانه پلازا سامویی

مراکز خرید تایلند (2)

در مرکز خرید شبانه پلازا سامویی در لامایی ،نسخه کوچکی از بازارشبانه پاتنگ بانکوک را خواهید دید. این بازار شبانه که یکی از بهترین مراکز خرید سامویی تایلند می باشد، در مرکز شهر ساموئی قرار گرفته است که در آن اجناس زیادی مانند لباس های غیر اورجینال، لوازم آشپزخانه و انواع و اقسام لوازم را به راحتی می توانید پیدا کنید.


مرکز خرید روستای ماهیگیری سامویی

مراکز خرید تایلند (2)

مرکز خرید روستای ماهیگیری سامویی ، یک منطقه عالی برای خرید سوغات به شمار می رود. با قدم زدن در روستای ماهیگیری مغازه ها و رستوران های زیادی را خواهید دید که انواع تی شرت و لباس های مد روز را ارائه می دهند.


مرکز خرید سون-ایلون سامویی

مراکز خرید تایلند (2)

مرکز خرید سون-ایلون سامویی ، یک فروشگاه کاملا در دسترس است . در ساموئی حداقل شصت شعبه از این فروشگاه با طراحی راه راه قرمز و سبز می باشد.این فروشگاهها ۲۴ ساعت شبانه روز و هفت روز هفته باز هستند.


مرکز خرید ماکرو سامویی

مراکز خرید تایلند (2)

در مرکز خرید ماکرو سامویی ، که یکی از مراکز خرید سامویی ارزان می باشد، حجم بالای محصولات همراه با قیمت پایین را خواهید دید. فروش طیف گسترده ای از مواد غذایی و غیر غذایی در این فروشگاه ، بسیاری از مشتریان و گردشگران را به خود جذب می کند.


مرکز خرید بادی اورینتال پلازا سامویی

مراکز خرید تایلند (2)

مرکز خرید بادی اورینتال پلازا سامویی، در شمال لامایی واقع است که یکی از بهترین مراکز خرید تایلند، همراه با جای پارک مناسب و طراحی زیبا می باشد. در این بازار کافی شاپ، رستوران و دیگر امکانات وجود دارد.


مرکز خرید چاونگ سامویی

مراکز خرید تایلند (2)

چاونگ یک خیابان فوق العاده است که انواع فروشگاه را در آن خواهید دید. مرکز خرید چاونگ سامویی برای خرید انواع لوازم و سوغاتی های گوناگون مناسب است .در آنجا انواع صنایع دستی، جواهرات, لباسهائی که کار دست است و غیره را می توانید خریداری کنید.


فروشگاه جواهرات کلاسیک سامویی

مراکز خرید تایلند (2)

در فروشگاه جواهرات کلاسیک سامویی جواهرات کلاسیک که بزرگترین جواهر فروشی این منطقه محسوب میشود، می توانید جواهرات سفارشی، حلقه، گردنبند، دستبند را ببینید. یک متخصص طلا و جواهر قابل اعتماد در این فروشگاه برای خرید به شما کمک می کند.


مائنام واکینگ استریت سامویی

مراکز خرید تایلند (2)

مائنام واکینگ استریت سامویی یک تجربه دوست داشتنی برای تمام افراد خانواده میتواند باشد و تنها نکته منفی در مورد این فروشگاه، پیدا کردن جای پارک در عصر پنج شنبه، در اوج شلوغی بازار، می باشد.اما اگر قبل از ساعت۶:۰۰ آنجا باشید جای پارک نیز پیدا خواهید کرد. طول این خیابان تنها چند صد متر است اما تماشای دستفروشان و میان وعده هایی که در خیابان فروخته می شوند ،خالی از لطف نیست.


مراکز خرید پوکت

مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت

مراکز خرید تایلند (2)

مرکز خرید سنترال فستیوال یکی از بهترین مراکز خرید پوکت می باشد که در خارج از شهر پوکت واقع شده است. این مرکز خرید مجهز به سیستم تهویه و تمامی امکانات لازم است.هنگامی که به پوکت وارد می شوید، اگر از سمت پاتنگ به این مرکز خرید می روید، قبل از چهار راه اصلی، درست در سمت چپ شما قرار می گیرد.


مرکز خرید جانگ سیلون پوکت

مراکز خرید تایلند (2)

درست در پایین شهر، مقابل جاده بنگلا، مجتمع خرید جانگ سیلون ، تصویری جدید از مراکز خرید را در پوکت برای گردشگران به ارمغان می آورد. در این مجموعه جانگ سیلون دو فروشگاه اصلی وجود دارد که یکی از آن ها شعبه ی مرکز خرید رابینسون پوکت می باشد و دیگری سوپر مارکت بیگ سی.


مرکز خرید جیم تامسون

مراکز خرید تایلند (2)

جیم تامسون یک تاجر آمریکایی بود که در سال ۱۹۵۰ به احیای صنعت ابریشم تایلندی خدمت فراوانی کرده بود. وی در سال ۱۹۶۷ در مالزی، به طور مرموزی ناپدید شد ولی همچنان به حرفه خود ادامه داد تا جایی که امروزه نام جیم تامپسون مترادف با اجناس ابریشمی با کیفیت مثل تیشرت یا روتختی ها ، اسباب بازی و ... می باشد.


بازار آخر هفته پوکت (Talad Tairod)

مراکز خرید تایلند (2)

بازار آخر هفته در پوکت، بیشتر یک مکان اجتماعی به شمار می رود تا یک مکان تجاری. در این مرکز خرید ارزان پوکت ، لباس جین، تیشرت، جواهرات، گل مصنوعی، کفش ورزشی و بسیاری از کالاهای دست دوم به فروش می رسد. و البته یک بازار تایلندی بدون فروشگاه ها و دکه های میان وعده های غذایی ، کامل نیست


بازار کارون پوکت

مراکز خرید تایلند (2)

بازار کارون (مرکز خرید کارون پلازا) ، یک مرکز خرید بزرگ می باشد که شبیه بازار های سرپوشیده است و در منطقه مرکزی جاده ساحلی کارون در سواحل غربی جزیره پوکت قرار دارد. این بازار مساحتی حدود ۶۰۰۰ متر مربع دارد که در آن هر چیزی که بخواهید را می توانید پیدا کنید.


مرکز خرید بانانا واک

مراکز خرید تایلند (2)

مرکز خرید بانانا واک ، یکی از جدید ترین مراکز خرید پوکت واقع در ۱۰۰ متری جنوب خیابان بنگلا در جاده ساحلی می باشد. ۴۰۰۰ متر مربع از این بازار به خرده فروشی اختصاص دارد و دارای ۳ طبقه بزرگ و مدرن می باشد.



مرکز خرید واکینگ استریت پوکت

مراکز خرید تایلند (2)

مرکز خرید واکینگ استریت یکی از قدیمی ترین جاذبه های گردشگری در شهر قدیمی پوکت می باشد که در زبان تایلندی معروف به لاردیای ( talaad yai) به معنای بازار بزرگ است. این بازار هفتگی در اکتبر سال ۲۰۱۳ تاسیس شد که در جاده تالانگ در شهر پوکت واقع شده است.


بازار بنزان پوکت

مراکز خرید تایلند (2)

بسیاری از گردشگران از بازدید بازار بنزان در پاتنگ پوکت لذت می برند. بنزان یک بازار مدرن تایلندی در جاده نانای درست پشت مرکز خرید جانگ سیلون می باشد. در این مرکز خرید ارزان پوکت ، هر آنچه که از یکی بازار محلی انتطار میرود یافت می شود و شما می توانید در محیطی دلنشین به خرید بپردازید. در بازار بنزان پوکت تایلند، قیمت ها نیز بسیار معقول و مناسب هستند.


مرکز خرید پریمیوم اوت لت پوکت

مراکز خرید تایلند (2)

مغازه های مرکز خرید پریمیوم اوت لت پوکت واقع در جاده بایپس، لباس و وسایل ورزشی مارک دار با قیمت های مقرون به صرفه را به فروش می رسانند. به غیر از مارک ها و برند های تایلندی، برخی برندهای تجاری بین المللی مثل لاکوست، گای لاروش، هوش پاپی، برادران وارنر، پیر کاردین، لی، آدیداس، و نایک را با تخفیف ۷۰% عرضه می دارد.


فروشگاه های صنایع دستی شهر قدیمی پوکت

مراکز خرید تایلند (2)

شهر قدیمی پوکت نه تنها یکی از جاذبه های گردشگری بی نظیر تایلند به شمار می رود بلکه دارای فروشگاه ها و مغازه های صنایع دستی بی نظیر نیز می باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج