۳۲۲۶۹۹
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

مظلومی: منتظر لغزش پرسپولیس هستیم

سرمربی تیم استقلال گفت:باید سعی کنیم در دیدارهای باقیمانده لیگ هم به برتری برسیم.

کاپ: پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سایپا اظهار داشت: در جام حذفی به فینال رسیدیم. باید سعی کنیم در دیدارهای باقیمانده لیگ هم به برتری برسیم.۴ فینال هست که باید سعی کنیم در هر مسابقه به پیروزی برسیم.

وی افزود: مقابل تیم خوبی بازی داریم. سایپا در این هفته ها نتایج خوبی نگرفته است اما به خوبی فوتبال بازی می کند و از کادر فنی بادانشی برخوردار است. اگر به آنها توجه نکنیم خطرناک خواهند شد. بچه ها باید با حمایت هواداران مانند هفته گذشته روان بازی کنند تا به برتری برسند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که اگر استقلال سایپا را نتواند شکست دهد و پرسپولیس مقابل نفت به پیروزی برسدشانس قهرمانی اش از دست خواهد رفت خاطرنشان کرد: ما باید این بازی را ببریم و کاری به رقبا نداریم. نتیجه دست خداست و خداوند هم انشاالله ما را کمک می کند.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوال کاپ، مبنی بر صحبت های منصوریان راجع بازی کردنش برای استقلال ادامه داد: دست منصوریان درد نکند. او از خانواده استقلال است. ما به حرف او احترام می گذاریم. اما او سرمربی نفت است و برای تیم نفت در ابتدا تلاش می کند. همان طور که گفتم کاری به بقیه نداریم. اگر رقبای ما شکست بخورند و ما نبریم فایده ای ندارد.

وی درباره آخرین وضعیت حنیف عمران زاده گفت: درباره عمران زاده یک مساله رسانه ای به راه افتاده است. آن هم اینکه رحمتی و عمران زاده با هم مشکل دارند. من به عنوان سرمربی استقلال می گویم که رحمتی با عمران زاده مشکلی ندارد. خود من بعد از تمرین دیدم عمران زاده انگیزه ندارد و به او گفتم تمرین نکن. اما نباید زحماتش را فراموش کنیم. من او را در اختیار باشگاه قرار دادم و آنها باید تصمیم بگیرند.

سرمربی استقلال درباره ادعای مدیرعامل سایپا مبنی براینکه آنها میزبان هستند وباید بگویند بازی در کجا برگزار شود تصریح کرد: بازی باید جایی برگزار شود که امنیت تامین شود. ما باید اعتراض کنیم که چرا سایپا مقابل پرسپولیس در آزادی بازی کرد و مقابل ما در تختی. اما چیزی نگفتیم. شورای تامین استان تصمیم گیرنده است. اما ما باید این بازی را ببریم والسلام.

وی درباره مصدومان و محرومان تیمش و اینکه آیا عمران زاده آسیب دیده است یا نه بیان داشت: حنیف عمران زاده نیست. عادل شیحی مصدوم است و به این دیدار نمی رسد. محسن کریمی هم تازه از بند مصدومیت رها شده. رمضانی هم همین طور. اما بقیه بازیکنان بدون مشکل بازی می کنند.

مظلومی در پایان اذعان داشت: ما هم مدعی قهرمانی هستیم. ما فقط یک بازی از پرسپولیس عقب هستیم و منتظر لغزش آنها هستیم. به برانکو احترام می گذارم اما ما هم هواداران مان تنهایمان نخواهند گذاشت و تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی داریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمود

      بدبخت

    • محسن

      تو باز جوگیر شدی با یه برد؟؟!!! تو اگه 3 بازیت رو بردی قهرمانی مال تو خوبه؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج