جاباما
۳۲۲۷۳۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ماجرای جشنواره جهانی در سینما

مروری بر حاشیه های تلویزیون

سهم جشنواره جهانی فیلم فجر از شبکه ها و برنامه های مختلف تلویزیون خیلی کمتر از چیزی بود که باید باشد.

روزنامه سینما: سهم جشنواره جهانی فیلم فجر از شبکه ها و برنامه های مختلف تلویزیون خیلی کمتر از چیزی بود که باید باشد.

جواب بی سوال

برنامه سینمایی فیلم روز دوشنبه در رابطه با جشنواره جهانی فیلم فجر بود. بروبچه های این برنامه سینمایی تقریبا شبیه به ایده ای که برای سی و چهارمین دوره جشنواره در برج میلاد داشتند، در پردیس چارسو هم عملی کرده و غرفه ای را تزیین کردند و مصاحبه های شان را آنجا انجام دادند اما با توجه به این که تایم برنامه خیلی کم است، معمولا گزارش ها و مصاحبه های این برنامه بیش از حد تعدیل می شود، مثل اتفاقی که برای گفتگو با رضا کیانیان در همین قسمت افتاد.

کیانیان در مقابل گزارشگر برنامه نشسته بود و به سوالاتش پاسخ می داد اما مخاطب برنامه دقیقا نمی دانست که آقای کیانیان دقیقا به چه سوالاتی جواب می دهد، یعنی برنامه جوری تدوین شده بود که ما هیچ تصویری از سوال کننده نداشتیم و باید از جوانی که از زبان مدیر کاخ جشنواره (که در این چند روز او را زیاد در تلویزیون دیدیم) می شنیدیم، سوال را حدس می زدیم!

مروری بر حاشیه های تلویزیون

فرصتی که سوخت

یکی از حرکات خوب و قابل توجه شبکه نمایش در زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر، پخش مراسم اختتامیه و اهدای جوایز بود، حرکتی که در طول این سال ها به یک رسم خوب تبدیل شده بود و به طور ممتد ادامه داشت. با توجه به این سابقه خوب، بسیاری از علاقه مندان به سینما که اتفاقات آن را از شبکه های مختلف، تلویزیون پیگیری می کنند، امیدوار بودند که مراسم اختتامیه جشنواره جهانی فیلم فجر را هم از طریق شبکه نمایش ببینند اما گویا این فستیوال مهم و بین المللی از نظر مدیران شبکه نمایش به اندازه کافی اهمیت نداشته و پخش مراسم اختتامیه آن هیچ جایی در کنداکتور شلوغ شبکه نمایش نداشت؛ اتفاقی که اگر می افتاد، یک حرکت قابل تحسین از طرف این شبکه به شمار می رفت و مسلما در میزان مخاطبان شبکه نمایش هم بی تاثیر نبود و به واسطه این برنامه بار دیگر نام این شبکه سر زبان ها می افتاد.

پایان باز نود

برنامه نود دوشنبه شب نود تقریبا به یکی از برنامه های ثابت این باکس تبدیل شده و هر هفته اتفاقات و حواشی خاص و قابل توجهی دارد. در بخشی از برنامه دو شب پیش، تیم آنالیز برنامه نود یک حرکت جالب انجام دادند و تمام حالاتی که می توان قهرمان لیگ را در پایان مسابقات مشخص کرد بررسی کردند که به عدد عجیب و غریب و قابل توجه ۱۹۶۸۳ حالت رسیدند؛ عددی که از تصور تمام اهالی فوتبال به دور بود.

جز این، بخش مهمی از برنامه به درگیری های به وجود آمده در بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال اهواز مربوط می شد و تمام دست اندرکارانی که با ارتباط تلفنی روی آنتن می آمدند این فاجعه را به گردن نمی گرفتند و توپ را به زمین یکدیگر می انداختند. این ماجرا آنقدر ادامه پیدا کرد تا فردوسی پور با اصطلاح سینمایی «پایان باز» بحث را به اتمام رساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج